Komunikaty PR

Finał WOŚP w Blue City

2020-01-11  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
Dorota Czerwińska
Communication Unlimited

ul. Wołoska 9 A
02 - 583 Warszawa
dczerwinska@commu.pl
22 395 52 00
www.commu.pl

Blue City wraz z Młodzieżowym Domem Kultury „Ochota” po raz kolejny organizuje finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W sobotę 11 stycznia od godziny 10 do 19 na scenie w Blue City odbywać się będą koncerty i występy taneczne, czyli zabawa, jakiej można się spodziewać tylko na Finale WOŚP.  Wystąpią m.in. Majka Jeżowska, Ula Zubek i Piotr Zubek, Warm Heart Band Magdalena Kverneland, The Streeters, Szkoła stepowania Anuli Kołakowskiej, Szkołą tańca Riviera oraz zespoły dziecięce.

 

Ale WOŚP w Blue City to przede wszystkim okazja, by przyłączyć się do niezwykłej akcji charytatywnej. Podczas sobotniego wydarzenia najważniejsze będą licytacje przedmiotów przekazanych Orkiestrze przez osoby prywatne i publiczne. Będzie można również wesprzeć WOŚP poprzez nabycie niepowtarzalnych prac plastycznych dzieci z ochockich szkół oraz wrzucenie datku do puszek dzielnych wolontariuszy. Wszystkie zebrane środki zostaną przekazane WOŚP. W tym roku celem zbiórki jest zakup najnowocześniejszych urządzeń dla ratowania życia i zdrowia dzieci potrzebujących różnego rodzaju operacji.

Na tę okazję Blue City przygotowało ekologiczne torby na zakupy. Część z nich trafi do darczyńców jako opakowanie na wylicytowane przedmioty, a część będzie rozdawana jako nagrody za wrzucenie datków do puszek.

Finały WOŚP są organizowane w  Blue City już od sześciu lat. Centrum handlowe finansuje przygotowanie sceny, na której odbywają się koncerty i licytacje, nagłośnienie, udostępnia pomieszczenia na garderoby, otacza ochroną wolontariuszy i zachęca najemców i klientów do zaangażowania się w zbiórkę pieniędzy. Natomiast w Młodzieżowym Domu Kultury „Ochota” przez wiele tygodni przed finałem trwają prace związane z całą organizacją pracy sztabu Orkiestry, zapisami wolontariuszy, zapewnieniem występów artystycznych, ułożeniem atrakcyjnego programu dla klientów.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Communication Unlimited
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Problemy społeczne

Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć