Komunikaty PR

Fine food experience – prezent dla kobiety, który zachwyci

2022-03-02  |  13:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.2 MB )

Kwiaty, czekoladki, kino… W obliczu szerokiego dostępu do produktów i usług trudno znaleźć pomysł na prezent, który będzie dziś prawdziwie niepowtarzalny. Marcin Przybysz, szef kuchni restauracji Epoka podpowiada, że wyjątkowe doświadczenie jest tym, czym skutecznie zaskoczymy kobiety z okazji ich święta. Jakie doświadczenie ma na myśli?

Jedyne w swoim rodzaju

W świecie względnego dobrobytu i swobodnego dostępu do wielu dóbr nie jest łatwo ofiarować komuś prezent, który rzeczywiście poruszy, zaintryguje czy wzbudzi niewymuszony zachwyt. Co dać kobiecie, która, mówiąc potocznie, mogłaby mieć niemal wszystko? Podpowiedź wskazuje Marcin Przybysz, szef kuchni ekskluzywnej restauracji Epoka, mieszczącej się w budynku Hotelu Europejskiego w sercu Warszawy.

Doświadczenie. Niepowtarzalne, ciekawe, wyjątkowe – to z pewnością poruszy i nie pozwoli o sobie na długo zapomnieć. Z racji zamiłowania i ogromnej pasji, nie mógłbym oczywiście pominąć doświadczenia kulinarnego, które zawsze jest fascynującą przygodą, historią, intrygującym wspomnieniem.

Marcin Przybysz wyjaśnia dalej, że kulinarnym doświadczeniem, które ma zaskoczyć kobiety w dniu ich święta, jest fine food experience, czyli jedyne w swoim rodzaju przeżycie, w którym nasze zmysły stykają się z czymś więcej niż tylko wybornym jedzeniem. Na pytanie, czym jest fine food experience, odpowiada Antoine Azaïs, Dyrektor restauracji Epoka:

Jest to wyższy poziom «fine diningu». Nie mówimy więc już wyłącznie o wyjątkowych doświadczeniach zdobywanych przy stole, lecz o wrażeniach, które intrygują już od samego progu restauracji. Dbamy w tym nie tylko o serwowane Gościom kulinarne dzieła sztuki, ale również o ich całościowe doświadczenie w naszej przestrzeni. Spotkanie w Epoce można porównać do wycieczki pełnej ciekawostek gastronomicznych, kulturowych oraz historycznych, przeplatanych doznaniami smakowymi. Jak wskazują nasi Goście, «fine food experience» jest przygodą, która uzależnia, lecz za każdym razem jest zupełnie inna. 

Przygoda ta oczywiście nie mogłaby się odbywać w zwyczajnym miejscu, dlatego wnętrze Epoki będzie na nią doskonałe. Królują w nim elegancja, poszanowanie stylu i subtelne motywy teatralne zamknięte w XIX-wiecznej architekturze. Za projekt Epoki odpowiada Boris Kudlička, scenograf m.in. Opery Narodowej, który z chęcią powraca w mury restauracji.

Epokowe doznania

Regularnie zmieniane menu degustacyjne liczące od kilkunastu do dwudziestu starannie i nietuzinkowo skomponowanych przepisów, które oszukują zmysły Gości jest tym, co zdecydowanie wyróżnia Epokę na kulinarnej mapie Polski. Co wyjątkowego znajdziemy w murach Epoki? Na przykład mizerię podaną w postaci zmrożonej kulki lodu podanej na łyżeczce, do tego zupę pomidorową w stałej konsystencji lub barszcz serwowany w roli deseru.

Gdy siadam z Gośćmi Epoki przy stole i wyjaśniam im podawane dania czy czytam stosowane receptury, spotykam się z pozytywnym zaskoczeniem wielu z nich. Jest to dla mnie niezwykle fascynujące, ponieważ czuję, że Goście są tym prawdziwie zainteresowani, niekiedy zszokowani i co więcej, głodni kolejnych doświadczeń. To zaś daje mi ogromną energię i motywację do tworzenia kolejnych przepisów – dodaje Marcin Przybysz.

Szef kuchni wyznaje także, że cieszy się, iż pomimo absolutnej wyjątkowości doświadczenia, wysokiego poziomu obsługi i szczególności miejsca, zespołowi udaje się przyjmować Gości bez niepotrzebnego onieśmielenia. Są oni zachęcani do swobodnej dyskusji, czemu sprzyja otwartość ludzi tworzących tę restaurację. Trudno znaleźć lepszy przepis na kolację z okazji zbliżającego się Dnia Kobiet.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion Biuro prasowe
2025-07-21 | 09:00

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec „Nakręć mile, nie promile” ma zachęcić użytkowników jednośladów do odpowiedzialności za
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.