Komunikaty PR

Fresh ‘n Rebel przedstawia słuchawki douszne Twins 1 True Wireless

2021-11-10  |  10:11
Biuro prasowe

Podczas październikowej prezentacji w Rotterdamie, holenderska marka ogłosiła jesienne nowości wśród których znalazł się model bezprzewodowych słuchawek dousznych Twins 1 True Wireless. Czym prezentowane słuchawki różnią się od pozostałych modeli dousznych od Fresh ‘n Rebel? Komu przypadnie do gustu nowość spod szyldu „kraba”?

Holenderska marka przyzwyczaiła polskich odbiorców do bogatej palety kolorystycznej, a teraz… podwyższyła poprzeczkę. Popularne produkty np. niezwykle lubiany model nausznych słuchawek Clam ANC będzie dostępny aż w 13 kolorach, wśród których nie znajdziemy ani bieli ani czerni. Nowy model Twins 1 został udostępniony w 8 nowych flagowych kolorów marki: jasnoszary (Ice Grey), wypłowiała zieleń (Dried Green), jasnoniebieski (Dusty Blue), bladoróżowy (Smokey Pink), jasnofioletowy (Dreamy Lilac), czerwono pomarańczowy (Safari Red), ciemnoniebieski (Steel Blue) oraz ciemnoszary (Storm Grey). Bezprzewodowe słuchawki douszne Twins 1 świetnie sprawdzą się na co dzień, zarówno do słuchania muzyki i podcastów, jak również rozmów telefonicznych. Co jeszcze warto o nich wiedzieć?

Dopracowane w każdym calu

Twins 1 True Wireless od Fresh ‘n Rebel to bezprzewodowe słuchawki gwarantujące bardzo dobrą jakość dźwięku, które mogą odtwarzać muzykę przez 24 godziny łącznie. Na tyle godzin dostarczy mocy akumulator w etui ładującym. Jeśli jednak nosimy słuchawki non stop na uszach, to należy pamiętać, że szybkie zasilanie będzie konieczne po ok. 4 godzinach aktywnego użytkowania. Samo etui ładujące ma niewielkie rozmiary, solidną konstrukcję, atrakcyjny design i oczywiście fantastyczne kolory. Jeszcze jedna zaleta kolorystyki Fresh ‘n Rebel – możemy skomponować cały zestaw ulubionych produktów np. słuchawki, kabelek ładujący, powerbank czy głośnik – wszystko w jednym kolorze.

Wysoki komfort użytkowania gwarantują również wbudowane w obie słuchawki mikrofony, dzięki czemu możemy ich używać nie tylko w parze, ale też pojedynczo (tylko prawą lub lewą) oraz sterowanie dotykowe. Aby słuchać muzyki, nie trzeba wyciągać telefonu z kieszeni, a jedynie dotknąć boku swoich słuchawek. Jeśli wolicie korzystać z asystenta głosowego np. Siri lub Asystenta Google, to Twins 1 są w pełni przystosowane do ich użycia. Kolejna praktyczna funkcja – po połączeniu dousznych słuchawek Twins 1 z wybranym urządzeniem, od tej pory zawsze będą łączyć się z nim automatycznie po wyjęciu z etui ładującego. Po odłożeniu do etui, słuchawki rozłączą się i wyłączą.

Z wkładką czy bez?

Bezprzewodowe słuchawki douszne Twins 1 są dostępne w wersjach z wkładką i bez wkładki. Wersja Twins 1 z wkładką jest dostarczana z 3 parami miękkich silikonowych wkładek dousznych w różnych rozmiarach, które dopasowują się do ucha i zapewniają pasywną redukcję hałasu. Twins 1 bez wkładek z kolei pozwalają zachować większą świadomość otoczenia. Wybór modelu zależy tylko i wyłącznie od indywidualnych preferencji słuchacza. Warto porównać na stronie producenta obie wersję, aby wybrać najlepszą.

Poza etui ładującym, silikonowymi wkładkami i słuchawkami w zestawie otrzymujemy również kabel do ładowania (USB-C). Czas ładowania etui ładującego wynosi godzinę, podobnie będzie w przypadku ładowania samych słuchawek.

Twins 1 Fresh ‘n Rebel  są już dostępne do kupienia w najlepszych polskich sklepach z elektroniką. Cena wynosi ok. 189 PLN. Więcej informacji na https://www.freshnrebel.com

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Bankowość

Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.

Konsument

Prawie 2/3 Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze. Kojarzy im się to z pracowitością i zaradnością

64 proc. Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze, a 78 proc. sądzi, że ludzie w naszym kraju są przedsiębiorczy – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie ING Banku Śląskiego. Na przestrzeni 30 lat postrzeganie przedsiębiorcy znacząco się zmieniło – od prywaciarza w latach 80. do startupowca i innowatora obecnie. Przedsiębiorczość dla dużej grupy badanych oznacza pracowitość i zaradność, jednak – co ciekawe – każde pokolenie ma inne skojarzenia z pojęciem „przedsiębiorca”.