Komunikaty PR

FRoSTA i Matteo Brunetti zaserwują Mexican Chicken pod Galerią Młociny!

2024-10-23  |  10:15

Już w środę, 23 października, w godzinach 16:00-19:00, przed Galerią Młociny w Warszawie pojawi się food truck FRoSTY! Gościem wydarzenia będzie Matteo Brunetti, finalista 6. edycji programu „MasterChef Polska”. Wspólnie z FRoSTĄ będzie serwował jedno z jej flagowych dań – Mexican Chicken.

FRoSTA, kojarzona głównie jako producent Złotych paluszków rybnych, posiada w swojej ofercie także szeroki wybór gotowych dań – idealnych na co dzień, prostych i szybkich w przygotowaniu. Mieszkańcy Warszawy będą mogli spróbować jednego z nich zupełnie za darmo. Przy ul. Zgrupowania AK Kampinos 15 pojawi się food truck FRoSTY, w którym czekać będzie specjalny gość i animator wydarzenia – Matteo Brunetti.

Matteo wspólnie z FRoSTĄ będzie zachęcał do testowania Mexican Chicken – gotowego dania, które łączy soczyste kawałki kurczaka z ryżem i kolorowymi warzywami w meksykańskim stylu. To propozycja, która w kilka minut przeniesie smak Meksyku do domowej kuchni – idealna na szybki i smaczny obiad, niewymagający długiego przygotowania.

Matteo Brunetti zyskał popularność jako finalista „MasterChef Polska” i od tamtej pory konsekwentnie dzieli się swoją pasją do gotowania, m.in. na Instagramie, gdzie inspiruje autorskimi przepisami. Kucharz docenia dania FRoSTY i ich prosty skład, dlatego chętnie rekomenduje ich produkty.

 

Wydarzenie to niepowtarzalna okazja, by bezpłatnie spróbować pysznego dania FRoSTY oraz spotkać Matteo Brunetti, który z przyjemnością opowie o swojej miłości do gotowania i podzieli się kulinarnymi inspiracjami. Dla fanów dobrego jedzenia i wygodnych rozwiązań w kuchni – to spotkanie, którego nie można przegapić!

Serdecznie zapraszamy smakoszy i miłośników kuchni na spotkanie z FRoSTĄ i Matteo Brunetti już 23 października przed Galerią Młociny.


FRoSTA to marka najwyższej jakości dań mrożonych, które smakują jak przygotowane w domu. Od lat FRoSTA udowadnia, że produkowanie smacznego jedzenia bez dodatków do żywności jest możliwe. 100% naturalnego smaku.  

Bestsellerem FRoSTY od lat pozostają uwielbiane przez Polaków Złote paluszki rybne. W ofercie marki są też inne łatwe w przygotowaniu produkty rybne, warzywa na patelnię, gotowe dania z ryżem czy makaronem. Firma posiada certyfikaty IFS, BRC i MSC.  

W swojej fabryce w Bydgoszczy zatrudnia około 700 pracowników. FRoSTA należy do międzynarodowej grupy FRoSTA AG z siedzibą w Niemczech, której produkty trafiają do konsumentów w wielu europejskich krajów, m.in. do Niemiec, Włoch, Austrii czy Węgier.  

FRoSTA. Smaczna i prosta 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion Biuro prasowe
2025-07-21 | 09:00

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec „Nakręć mile, nie promile” ma zachęcić użytkowników jednośladów do odpowiedzialności za
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Edukacja

Zaspokajanie potrzeb behawioralnych kota pomaga w budowaniu z nim pozytywnych relacji. Kluczem jest poznanie jego typu osobowości

Dobrostan kotów w dużej mierze zależy od właściwej opieki. Niezwykle istotne jest zaspokajanie ich potrzeb behawioralnych, wśród których ważne jest poczucie bezpieczeństwa, ale również m.in. prawidłowa dieta czy też instynkt łowiecki. Dla opiekunów pomocne w tym może być poznanie typu osobowości swojego kota. Już 7 sierpnia 2025 roku w specjalnej strefie WHISKAS przed wejściem do centrum handlowego Westfield Arkadia w Warszawie każdy będzie mógł wziąć udział w specjalnym Quizie Osobowości Kota i spotkaniu z behawiorystą.

Media

Tomasz Jacyków: W tym sezonie w Polsacie jest dużo „spadochroniarzy” z innych stacji. Ja nie oglądam telewizji w ogóle

Co prawda stylista zaznacza, że nie ogląda telewizji, ale pojawił się na prezentacji jesiennej ramówki Polsatu. To dla niego okazja, by nie tylko samemu się pokazać na ściance w nietuzinkowym stroju, ale także podejrzeć, co pozostali postanowili na siebie założyć. Tomasz Jacyków zauważa też, że do stacji dołączyły niedawno nazwiska wcześniej kojarzone z innymi kanałami, jest więc ciekawy, jakie będą efekty tej współpracy.