Komunikaty PR

Fundacja Argan zachęca do odkrywania kultury Maroka

2023-11-30  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Agnieszka Kuźma-Filipek
Lawenda Public Relations

Al. Ks. Józefa Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
agnieszka|lawendapr.com| |agnieszka|lawendapr.com
48601991089
www.lawendapr.com
Do pobrania NotkaPR ( 0.07 MB )

Jak sprawić, aby wydarzenie na długo pozostało w pamięci uczestników? Nowo powstała Polsko-Marokańska Fundacja Argan, której celem jest promocja marokańskiej kultury i budowanie dobrych relacji, zachęca, by dodać do niego orientalny akcent. Ceremoniał miętowej herbaty nada specjalną rangę spotkaniu, a stół z marokańskimi słodkościami pomoże trafić do serc uczestników.

Maroko w ostatnich latach zyskało dużą popularność jako kierunek turystyczny zachwycając podróżników. Teraz poznawanie kultury tego kraju można zacząć już w Polsce dzięki Polsko-Marokańskiej Fundacji Argan. Skupia się ona na promowaniu marokańskiej kultury, sztuki i edukacji oraz integracji społeczności polskiej i marokańskiej w myśl głównego hasła: „Pielęgnujemy kulturę, dbamy o ludzi i rozwijamy pasje”.

Wśród flagowych propozycji działań fundacji znajdują się rytuał miętowej herbaty i stół z tradycyjnymi słodkościami, takimi jak: briwat, ghriba czy chebakia.

Ceremoniał miętowej herbaty pielęgnowany przez Fundację Argan to ważny element kultury i tradycji Maroka, który symbolizuje gościnność, przyjaźń oraz czas spędzany z bliskimi. Wprowadzenie tego elementu do wydarzenia nadaje mu szczególnej oprawy, podnosi jego rangę , a jednocześnie zachęca do rozmów i integracji –  mówi Hassna Ezzara, prezes i założycielka Fundacji Argan.

W eventowej ofercie mieszczą się także prezentacje tematyczne, seminaria, pokazy mody, wystawy,  warsztaty kulinarne, którym towarzyszą oryginalne, różnorodne rekwizyty i tradycyjne stroje.

Jak łączyć przyjemne z pożytecznym?

Propozycje wydarzeń organizowanych przez Polsko-Marokańską Fundację Argan skierowane są do jednostek administracji publicznej, samorządowych i pozarządowych, instytucji edukacyjnych oraz biznesu.

Spotkania międzykulturowe to dobra okazja do wymiany doświadczeń i poznania innych, ciekawych stylów życia i zwyczajów. Mają one szczególne znaczenie, gdyż poszerzają wiedzę, ale umożliwiają budowanie nowych relacji. Obecność różnych kultur w społecznym porozumiewaniu się wzbogaca każdego człowieka – podkreśla dr Aniela Kucharska z Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, pomysłodawczyni i koordynatorka spotkania oraz wystawy pt. „Dziedzictwo kulturowe narodu marokańskiego”, które w listopadzie przygotowała Fundacja Argan.

Wprowadzenie akcentu marokańskiego może stać się ciekawym wyróżnikiem spotkań firmowych, dzięki któremu wydarzenie na dłużej zostanie w pamięci uczestników. Hassna Ezzara zachęca do współpracy, ale podkreśla także, że podmioty zainteresowane działaniami fundacji powinny kierować się takimi wartościami jak: wzajemnie zrozumienie, szacunek i tolerancja. Środki z realizacji wydarzeń fundacja przeznaczy  m.in. na cele charytatywne, w szczególności na pomoc dzieciom i seniorom.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lawenda Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.