Komunikaty PR

Fundacja FunAndDrive Dzieciom, Manufaktura i Termoton na pomoc powodzianom

2024-09-20  |  15:15
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.57 MB )

W odpowiedzi na pilne potrzeby powodzian, Fundacja FunAndDrive Dzieciom, Manufaktura i Termoton wspólnymi siłami organizują zbiórkę rzeczową oraz internetową zbiórkę pieniędzy na rzecz tych, którzy w powodzi stracili dorobek swojego życia. Do akcji pomocowej przyłączyło się również Auchan, jeden z najemców Manufaktury.

Ręczniki, koce, medykamenty, butle z gazem czy karma dla zwierząt to tylko przykładowe punkty, które znajdują się na liście potrzeb poszkodowanych przez powódź. Przez najbliższy weekend w wybranych punktach w Manufakturze będzie można wziąć udział w zbiórce na rzecz powodzian. Już w niedzielę (22.09) karetką Fundacji FunAndDrive oraz tirem firmy Termoton wyruszy pierwszy transport pomocowy.

Jak wesprzeć zbiórkę?

Zbiórkę można wesprzeć rzeczowo przynosząc produkty  na  stoisko Fundacji FunAndDrive na rynku Manufaktury (przy głównym wejściu) lub na stoisko z symulatorami FunAndDrive (nad Punktem Informacyjnym w Manufakturze). Do akcji przyłączyło się również Auchan. W specjalnych koszach, umieszczonych w pobliżu kas, można zostawić zakupione z myślą o poszkodowanych produkty. Zachęcamy także do wsparcia aukcji, z której wszystkie środki zostaną przeznaczone na pomoc powodzianom. Link do aukcji oraz lista potrzeb znajduję się tutaj: https://www.siepomaga.pl/zbiorka-dla-powodzian-fundacja-funanddrive-x-termoton

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.