Komunikaty PR

Fuzja z Latem poleca się na weekend!

2023-07-05  |  15:30
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

Przed nami kolejny wakacyjny weekend atrakcji odbywających się w ramach tegorocznej edycji Fuzji z Latem. Co zaplanowaliśmy dla naszych Gości tym razem? W sobotni wieczór zapraszamy do Kina Letniego TME Polówka, podczas której wyemitowana zostanie komedia romantyczna i musical w jednym, czyli kultowa „Mamma Mia!”. Niedzielny poranek upłynie z kolei pod znakiem aktywności fizycznej, o którą zadba szkoła jogi Lido Movement. Wszystkie atrakcje są bezpłatne.

Pomysł na idealny letni wieczór w mieście? W najbliższą sobotę, 8 lipca, warto wybrać się do Fuzji na pokaz kina pod chmurką, czyli popularną Polówkę. W pięknym otoczeniu pofabrycznej zabudowy kompleksu tym razem obejrzeć będzie można film pt. „Mamma Mia!”, z największymi przebojami zespołu ABBA w tle. W rolach głównych plejada gwiazd, m. in. Meryl Streep, Pierce Brosnan czy Colin Firth. Dwie historie miłosne, wspaniała gra aktorska oraz porywająca do zabawy muzyka ABBY – Fuzja zaprasza na wieczór pełen emocji! Komedia „Mamma Mia!” zostanie wyemitowana w ramach sekcji „Ikony”, której projekcje odbywają się w Fuzji w każdy sobotni wieczór tegorocznych wakacji po godzinie 21:00 we wnętrzu zabytkowej Kotłowni Elektrowni Karola Scheiblera lub w plenerze obok secesyjnego budynku. Filmowy wieczór w Fuzji odbywający się w ramach TME Polówka jest bezpłatny, a sam seans dodatkowo umili widzom obowiązkowy w kinie poczęstunek – pyszny popcorn!

Dla osób, które chcą zadbać o swoje zdrowie i kondycję fizyczną Fuzja przygotowała coniedzielne zajęcia z jogi na świeżym powietrzu prowadzone przez doświadczone instruktorki ze Studia Lido Movement. Do wspólnych ćwiczeń w Ogrodach Anny (przestrzeń przed Elektrownią Karola Scheiblera) dołączyć można bezpłatnie w najbliższy niedzielny poranek o godzinie 10:00. Zajęcia są otwarte i nie obowiązują na nie zapisy. By zajęcia były dla nas jeszcze bardziej komfortowe warto zabrać ze sobą swoją własną matę do jogi. Serdecznie zapraszamy!

Z kolei już 23 lipca, w niedzielę, do Fuzji powróci niezwykle popularna wśród mieszkańców Łodzi i okolic – Międzypokoleniowa Potańcówka. Do wspólnej zabawy Fuzja zaprasza w godzinach 16:00 – 20:00. Tańczyć będziemy do największych przebojów ostatnich dekad w klimatycznym wnętrzu Kotłowni Elektrowni Sheiblera z zabytkowym piecem w tle! Wydarzenie jest bezpłatne. Ale to nie koniec atrakcji odbywających się w niesamowitej atmosferze pofabrycznej zabudowy. W piątkowy wieczór 28 lipca w godzinach 21:00 – 22:00 w Kotłowni w otoczeniu lampek i świec odbędą się zajęcia jogi nocnej. Zapisy na spotkanie prowadzone będą bezpośrednio przez szkołę Lido Movement pod adresem kontakt@lidomovementstudio.pl

Aby zawsze być na bieżąco z wydarzeniami odbywającymi się w ramach Fuzji z Latem zachęcamy do śledzenia mediów społecznościowych:

Facebook Fuzji: https://www.facebook.com/FuzjaLodz

Instagram Fuzji: https://www.instagram.com/fuzjalodz/

Fuzja to flagowa inwestycja Echo Investment prowadzona w centrum Łodzi na terenie dawnych zakładów fabrycznych Karola Scheiblera. Wielofunkcyjny projekt powstaje na obszarze 8 ha w otoczeniu historycznej zabudowy, która zyska nowe funkcje. Inwestycja po wielu latach od upadku zakładów Uniontex powraca do Łodzi jako pełnoprawna część miasta z ofertą kulturalną, rozrywkową, gastronomiczną, usługowo – handlową, a także budynkami mieszkalnymi, nowoczesną powierzchnią biurową, miejskim placem (Ogrody Anny) i otwartymi, zielonymi terenami wspólnymi. Łącznie na 8 ha zlokalizowane będą 22 budynki, z czego 15 to obiekty historyczne. W Fuzji jeszcze w tym roku otwarte zostaną pierwsze koncepty gastronomiczne: Bakery, Deseo, Zdrowa Krowa, Sakana Sushi czy Chinkalnia. W biurowcu od strony ulicy Milionowej działa już placówka prywatnej sieci przedszkoli i żłobków Luppo Puppo.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.