Komunikaty PR

Fuzja z Latem poleca się na weekend!

2023-07-05  |  15:30
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

Przed nami kolejny wakacyjny weekend atrakcji odbywających się w ramach tegorocznej edycji Fuzji z Latem. Co zaplanowaliśmy dla naszych Gości tym razem? W sobotni wieczór zapraszamy do Kina Letniego TME Polówka, podczas której wyemitowana zostanie komedia romantyczna i musical w jednym, czyli kultowa „Mamma Mia!”. Niedzielny poranek upłynie z kolei pod znakiem aktywności fizycznej, o którą zadba szkoła jogi Lido Movement. Wszystkie atrakcje są bezpłatne.

Pomysł na idealny letni wieczór w mieście? W najbliższą sobotę, 8 lipca, warto wybrać się do Fuzji na pokaz kina pod chmurką, czyli popularną Polówkę. W pięknym otoczeniu pofabrycznej zabudowy kompleksu tym razem obejrzeć będzie można film pt. „Mamma Mia!”, z największymi przebojami zespołu ABBA w tle. W rolach głównych plejada gwiazd, m. in. Meryl Streep, Pierce Brosnan czy Colin Firth. Dwie historie miłosne, wspaniała gra aktorska oraz porywająca do zabawy muzyka ABBY – Fuzja zaprasza na wieczór pełen emocji! Komedia „Mamma Mia!” zostanie wyemitowana w ramach sekcji „Ikony”, której projekcje odbywają się w Fuzji w każdy sobotni wieczór tegorocznych wakacji po godzinie 21:00 we wnętrzu zabytkowej Kotłowni Elektrowni Karola Scheiblera lub w plenerze obok secesyjnego budynku. Filmowy wieczór w Fuzji odbywający się w ramach TME Polówka jest bezpłatny, a sam seans dodatkowo umili widzom obowiązkowy w kinie poczęstunek – pyszny popcorn!

Dla osób, które chcą zadbać o swoje zdrowie i kondycję fizyczną Fuzja przygotowała coniedzielne zajęcia z jogi na świeżym powietrzu prowadzone przez doświadczone instruktorki ze Studia Lido Movement. Do wspólnych ćwiczeń w Ogrodach Anny (przestrzeń przed Elektrownią Karola Scheiblera) dołączyć można bezpłatnie w najbliższy niedzielny poranek o godzinie 10:00. Zajęcia są otwarte i nie obowiązują na nie zapisy. By zajęcia były dla nas jeszcze bardziej komfortowe warto zabrać ze sobą swoją własną matę do jogi. Serdecznie zapraszamy!

Z kolei już 23 lipca, w niedzielę, do Fuzji powróci niezwykle popularna wśród mieszkańców Łodzi i okolic – Międzypokoleniowa Potańcówka. Do wspólnej zabawy Fuzja zaprasza w godzinach 16:00 – 20:00. Tańczyć będziemy do największych przebojów ostatnich dekad w klimatycznym wnętrzu Kotłowni Elektrowni Sheiblera z zabytkowym piecem w tle! Wydarzenie jest bezpłatne. Ale to nie koniec atrakcji odbywających się w niesamowitej atmosferze pofabrycznej zabudowy. W piątkowy wieczór 28 lipca w godzinach 21:00 – 22:00 w Kotłowni w otoczeniu lampek i świec odbędą się zajęcia jogi nocnej. Zapisy na spotkanie prowadzone będą bezpośrednio przez szkołę Lido Movement pod adresem kontakt@lidomovementstudio.pl

Aby zawsze być na bieżąco z wydarzeniami odbywającymi się w ramach Fuzji z Latem zachęcamy do śledzenia mediów społecznościowych:

Facebook Fuzji: https://www.facebook.com/FuzjaLodz

Instagram Fuzji: https://www.instagram.com/fuzjalodz/

Fuzja to flagowa inwestycja Echo Investment prowadzona w centrum Łodzi na terenie dawnych zakładów fabrycznych Karola Scheiblera. Wielofunkcyjny projekt powstaje na obszarze 8 ha w otoczeniu historycznej zabudowy, która zyska nowe funkcje. Inwestycja po wielu latach od upadku zakładów Uniontex powraca do Łodzi jako pełnoprawna część miasta z ofertą kulturalną, rozrywkową, gastronomiczną, usługowo – handlową, a także budynkami mieszkalnymi, nowoczesną powierzchnią biurową, miejskim placem (Ogrody Anny) i otwartymi, zielonymi terenami wspólnymi. Łącznie na 8 ha zlokalizowane będą 22 budynki, z czego 15 to obiekty historyczne. W Fuzji jeszcze w tym roku otwarte zostaną pierwsze koncepty gastronomiczne: Bakery, Deseo, Zdrowa Krowa, Sakana Sushi czy Chinkalnia. W biurowcu od strony ulicy Milionowej działa już placówka prywatnej sieci przedszkoli i żłobków Luppo Puppo.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta Biuro prasowe
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania
Styl życia Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
2025-02-18 | 12:50

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów

Współczesne eventy to nie tylko okazja do spotkań, ale także istotny element strategii marketingowych i komunikacyjnych. Profesjonalna firma eventowa odgrywa kluczową rolę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.