Gaja i Sonia dla dzieci w warszawskich Domów Dziecka
Dwie finalistki programu Masterchef Junior połączyły siły, by z okazji Międzynarodowego Dnia Dziecka zrobić kulinarną niespodziankę podopiecznym Zespołu do obsługi Placówek Opiekuńczo Wychowawczych nr 2 w Warszawie. Dzięki wsparciu MaczFit Sonia Rudolf i Gaja Suchocka przygotowały wyjątkowe desery, które trafiły do 220 dzieci
1 czerwca podopiecznym warszawskiego Zespołu do obsługi Placówek Opiekuńczo Wychowawczego nr 2 zostały przekazane wyjątkowe, zdrowe desery, które z miłością przygotowały zwyciężczynie programu Masterchef Junior Gaja Suchocka wraz z rywalką z programu- Sonią Rudolf. Na zaproszenie lidera cateringu dietetycznego – firmy MaczFit, która nie tylko dostarcza zdrowe posiłki mieszkańcom całego kraju, ale też mocno stawia na rozwój kulinarnych talentów, dziewczynki przygotowały autorskie przepisy i pojawiły się w siedzibie firmy, by wraz z dietetykami przygotować 220 słodkich niespodzianek.
Co o wydarzeniu mówią finalistki Masterchef Junior?
„Zdecydowałam się wziąć udział w akcji charytatywnej organizowanej przez Maczfit, bo bardzo lubię gotować, a w tej akcji mogę poczęstować tym, co przygotuję dla moich rówieśników. Mam nadzieję, że sprawię im tym radość w Dniu Dziecka.” – mówi Sonia Rudolf, finalistka ostatniej edycji Mastechef Junior.
„Razem z Gają wyczarujemy coś nie tylko słodkiego i pysznego, ale też zdrowego. W każdy deser włożymy nasze serce i pasję do gotowania.” – dodaje dziewczynka.
Przygotowane słodkie niespodzianki to brownie na bazie mleka kokosowego i deser chia z musem owocowym.
„W gotowanie wkładam swoje uczucia, dlatego jestem bardzo wdzięczna, że mogę wziąć udział w takiej pięknej akcji i podarować innym dzieciom zdrowy deser.” – podsumowuje Gaja Suchocka, która zwyciężyła w ostatniej edycji programu Masterchef Junior.
To nie pierwsza akcja CSR firmy MaczFit w tym roku. Podczas pandemii firma przyłączyła się jako jedna z pierwszych do inicjatywy WzywamyPosiłki. Dziś razem z młodymi kucharzami wspiera podopiecznych warszawskich Domów Dziecka.
„Maczfit z Gają i Sonią łączy wspólna pasja do gotowania, dlatego doceniając umiejętności dziewczynek, zaprosiliśmy je do naszego zakładu produkcyjnego w Szymanowie, aby wspólnie z naszymi dietetykami, zespołem NPD i kucharzem cukiernikiem opracowały i przygotowały przepis na pyszne desery, które zaoferujemy naszym klientom w Dniu Dziecka.” – mówi Maciej Lubiak, założyciel i Prezes firmy.
„W tym wyjątkowym dniu nie tylko nasi Klienci będą się cieszyć naszymi posiłkami, ale zadbamy także o uśmiech dzieci z Domów Dziecka i przekażemy im desery opracowane wspólnie z Gają i Sonią, których talent doceniamy i z radością pozwoliliśmy rozwinąć.” – dodaje.
Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo Wychowawczego nr 2 w Warszawie ma pod opieką w chwili obecnej 220 dzieci. Wszystkie otrzymały słodkie upominki i nie kryły radości z tego powodu.
„Każda inicjatywa, która pozwala wywołać uśmiech na twarzach naszych podopiecznych, jest przez nas doceniana. Szczególnie dziś, z okazji Międzynarodowego Dnia Dziecka powinniśmy pamiętać o najmłodszych.” – mówi Cecylia Wojdyga Zastępca Dyrektora Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych nr 2.
Przepisy na słodkie upominki można znaleźć na kanałach social media Gai i Soni.

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.