Komunikaty PR

Gaja i Sonia dla dzieci w warszawskich Domów Dziecka

2020-06-01  |  18:05
Biuro prasowe

Dwie finalistki programu Masterchef Junior połączyły siły, by z okazji Międzynarodowego Dnia Dziecka zrobić kulinarną niespodziankę podopiecznym Zespołu do obsługi Placówek Opiekuńczo Wychowawczych nr 2 w Warszawie. Dzięki wsparciu MaczFit Sonia Rudolf i Gaja Suchocka przygotowały wyjątkowe desery, które trafiły do 220 dzieci
1 czerwca podopiecznym warszawskiego Zespołu do obsługi Placówek Opiekuńczo Wychowawczego nr 2 zostały przekazane wyjątkowe, zdrowe desery, które z miłością przygotowały zwyciężczynie programu Masterchef Junior Gaja Suchocka wraz z rywalką z programu- Sonią Rudolf.  Na zaproszenie lidera cateringu dietetycznego – firmy MaczFit, która nie tylko dostarcza zdrowe posiłki mieszkańcom całego kraju, ale też mocno stawia na rozwój kulinarnych talentów, dziewczynki przygotowały autorskie przepisy i pojawiły się w siedzibie firmy, by wraz z dietetykami przygotować 220 słodkich niespodzianek.

Co o wydarzeniu mówią finalistki Masterchef Junior?

„Zdecydowałam się wziąć udział w akcji charytatywnej organizowanej przez Maczfit, bo bardzo lubię gotować, a w tej akcji mogę poczęstować tym, co przygotuję dla moich rówieśników. Mam nadzieję, że sprawię im tym radość w Dniu Dziecka.” – mówi Sonia Rudolf, finalistka ostatniej edycji Mastechef Junior.

„Razem z Gają wyczarujemy coś nie tylko słodkiego i pysznego, ale też zdrowego. W każdy deser włożymy nasze serce i pasję do gotowania.” – dodaje dziewczynka.

Przygotowane słodkie niespodzianki to brownie na bazie mleka kokosowego i deser chia z musem owocowym.

„W gotowanie wkładam swoje uczucia, dlatego jestem bardzo wdzięczna, że mogę wziąć udział w takiej pięknej akcji i podarować innym dzieciom  zdrowy deser.” – podsumowuje Gaja Suchocka, która zwyciężyła w ostatniej edycji programu Masterchef Junior.

To nie pierwsza akcja CSR firmy MaczFit w tym roku. Podczas pandemii firma przyłączyła się jako jedna z pierwszych do inicjatywy WzywamyPosiłki. Dziś razem z młodymi kucharzami wspiera podopiecznych warszawskich Domów Dziecka.

 „Maczfit z Gają i Sonią łączy wspólna pasja do gotowania, dlatego doceniając umiejętności dziewczynek, zaprosiliśmy je do naszego zakładu produkcyjnego w Szymanowie, aby wspólnie z naszymi dietetykami, zespołem NPD i kucharzem cukiernikiem opracowały i przygotowały przepis na pyszne desery, które zaoferujemy naszym klientom w Dniu Dziecka.” – mówi Maciej Lubiak, założyciel i Prezes firmy.

„W tym wyjątkowym dniu nie tylko nasi Klienci będą się cieszyć naszymi posiłkami, ale zadbamy także o uśmiech dzieci z Domów Dziecka i przekażemy im desery opracowane wspólnie z Gają i Sonią, których talent doceniamy i z radością pozwoliliśmy rozwinąć.” – dodaje.

Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo Wychowawczego nr 2 w Warszawie ma pod opieką w chwili obecnej 220 dzieci. Wszystkie otrzymały słodkie upominki i nie kryły radości z tego powodu.

„Każda inicjatywa, która pozwala wywołać uśmiech na twarzach naszych podopiecznych, jest przez nas doceniana. Szczególnie dziś, z okazji Międzynarodowego Dnia Dziecka powinniśmy pamiętać o najmłodszych.” – mówi Cecylia Wojdyga Zastępca Dyrektora Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych nr 2.

Przepisy na słodkie upominki można znaleźć na kanałach social media Gai i Soni.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Julia Kamińska: Elektrośmieci to duży problem. Sama mam w piwnicy zepsutą pralkę i muszę zorganizować jej wywóz

Piotr Zelt, Julia Kamińska i Klaudia Zioberczyk zauważają, że mimo wielu akcji informacyjnych i edukacyjnych nadal nie wszyscy Polacy zdają sobie sprawę z tego, że elektrośmieci, które nie są w odpowiedni sposób zutylizowane, stanowią ogromne zagrożenie dla środowiska. I choć istnieją różne możliwości przekazania zużytych, nieużywanych lub uszkodzonych urządzeń elektrycznych i elektronicznych do punktów zbiórki czy firm zajmujących się recyklingiem, to nie brakuje osób, które lekceważą wszelkie wytyczne i idą na łatwiznę. Wyrzucają takie sprzęty do zwykłych śmietników albo wywożą na przykład do lasu.

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Problemy społeczne

Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.