Komunikaty PR

Gaja i Sonia dla dzieci w warszawskich Domów Dziecka

2020-06-01  |  18:05
Biuro prasowe

Dwie finalistki programu Masterchef Junior połączyły siły, by z okazji Międzynarodowego Dnia Dziecka zrobić kulinarną niespodziankę podopiecznym Zespołu do obsługi Placówek Opiekuńczo Wychowawczych nr 2 w Warszawie. Dzięki wsparciu MaczFit Sonia Rudolf i Gaja Suchocka przygotowały wyjątkowe desery, które trafiły do 220 dzieci
1 czerwca podopiecznym warszawskiego Zespołu do obsługi Placówek Opiekuńczo Wychowawczego nr 2 zostały przekazane wyjątkowe, zdrowe desery, które z miłością przygotowały zwyciężczynie programu Masterchef Junior Gaja Suchocka wraz z rywalką z programu- Sonią Rudolf.  Na zaproszenie lidera cateringu dietetycznego – firmy MaczFit, która nie tylko dostarcza zdrowe posiłki mieszkańcom całego kraju, ale też mocno stawia na rozwój kulinarnych talentów, dziewczynki przygotowały autorskie przepisy i pojawiły się w siedzibie firmy, by wraz z dietetykami przygotować 220 słodkich niespodzianek.

Co o wydarzeniu mówią finalistki Masterchef Junior?

„Zdecydowałam się wziąć udział w akcji charytatywnej organizowanej przez Maczfit, bo bardzo lubię gotować, a w tej akcji mogę poczęstować tym, co przygotuję dla moich rówieśników. Mam nadzieję, że sprawię im tym radość w Dniu Dziecka.” – mówi Sonia Rudolf, finalistka ostatniej edycji Mastechef Junior.

„Razem z Gają wyczarujemy coś nie tylko słodkiego i pysznego, ale też zdrowego. W każdy deser włożymy nasze serce i pasję do gotowania.” – dodaje dziewczynka.

Przygotowane słodkie niespodzianki to brownie na bazie mleka kokosowego i deser chia z musem owocowym.

„W gotowanie wkładam swoje uczucia, dlatego jestem bardzo wdzięczna, że mogę wziąć udział w takiej pięknej akcji i podarować innym dzieciom  zdrowy deser.” – podsumowuje Gaja Suchocka, która zwyciężyła w ostatniej edycji programu Masterchef Junior.

To nie pierwsza akcja CSR firmy MaczFit w tym roku. Podczas pandemii firma przyłączyła się jako jedna z pierwszych do inicjatywy WzywamyPosiłki. Dziś razem z młodymi kucharzami wspiera podopiecznych warszawskich Domów Dziecka.

 „Maczfit z Gają i Sonią łączy wspólna pasja do gotowania, dlatego doceniając umiejętności dziewczynek, zaprosiliśmy je do naszego zakładu produkcyjnego w Szymanowie, aby wspólnie z naszymi dietetykami, zespołem NPD i kucharzem cukiernikiem opracowały i przygotowały przepis na pyszne desery, które zaoferujemy naszym klientom w Dniu Dziecka.” – mówi Maciej Lubiak, założyciel i Prezes firmy.

„W tym wyjątkowym dniu nie tylko nasi Klienci będą się cieszyć naszymi posiłkami, ale zadbamy także o uśmiech dzieci z Domów Dziecka i przekażemy im desery opracowane wspólnie z Gają i Sonią, których talent doceniamy i z radością pozwoliliśmy rozwinąć.” – dodaje.

Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo Wychowawczego nr 2 w Warszawie ma pod opieką w chwili obecnej 220 dzieci. Wszystkie otrzymały słodkie upominki i nie kryły radości z tego powodu.

„Każda inicjatywa, która pozwala wywołać uśmiech na twarzach naszych podopiecznych, jest przez nas doceniana. Szczególnie dziś, z okazji Międzynarodowego Dnia Dziecka powinniśmy pamiętać o najmłodszych.” – mówi Cecylia Wojdyga Zastępca Dyrektora Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych nr 2.

Przepisy na słodkie upominki można znaleźć na kanałach social media Gai i Soni.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.