Gamingowa współpraca roku – KFCxDiablo
Wiadomo, że KFC kocha gamerów i to z wzajemnością, dlatego marka wkracza właśnie w fantastyczny świat gry Diablo IV. Dzięki współpracy z Blizzard Entertainment, Inc. gracze będą mogli w KFC otrzymać za darmo kody na unikalne skiny do Diablo IV. W zestawach Hot Wings Box KFC znajdą oni specjalne zdrapki, umożliwiające odbiór wyjątkowych dodatków do gry, dostępnych wyłącznie w KFC. Akcja rusza od 27 czerwca.
Fani kultowej gry akcji Diablo doczekali się w czerwcu jej nowej, czwartej odsłony. Podekscytowani gamerzy już zapewne odkrywają fabułę Diablo IV osadzoną w fantastycznym uniwersum i mierzą się z czekającymi na nich wyzwaniami. Przechodzenie do kolejnych poziomów mogą uprzyjemnić dodatkowe itemy, które na pewno przyniosą jeszcze więcej radości z gry. A te można zdobyć tylko w KFC.
Od 27 czerwca, kupując Hot Wings Box, czyli zestaw składający się z 10 skrzydełek hot wings, dużych frytek i Wielkiej Dolewki, fani otrzymają zdrapkę na niedostępne nigdzie indziej skiny do Diablo IV. Przez pięć tygodni będzie można zdobyć unikatowe dodatki z ekskluzywnej puli, która będzie dostępna wyłącznie w KFC. W każdym tygodniu gracze będą mogli zdobyć inny item, kolejno: Dread Pheasant Slayer, Thrumming Axle, Hand of Gallus, Foul Reaper, Vessel of the Eleven. Kody będą ważne do 7 sierpnia br.
Najnowsza współpraca KFC z Diablo IV to świetna okazja, aby wpaść do restauracji KFC i skosztować pysznych kawałków kurczaka w chrupiącej panierce. Warto to robić regularnie przez pięć kolejnych tygodni, ponieważ co tydzień w zestawie Hot Wings Box do zgarnięcia będzie inny skin, a wszystkie zdrapki połączone razem utworzą postać Lilith, jednej z głównych postaci w grze.
To jeszcze nie koniec niespodzianek. Na Facebooku marki KFC będzie można wziąć udział w wyjątkowym konkursie. Jest to kolejny powód dla którego warto nas obserwować i być na bieżąco.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.