Gamingowa współpraca roku – KFCxDiablo
Wiadomo, że KFC kocha gamerów i to z wzajemnością, dlatego marka wkracza właśnie w fantastyczny świat gry Diablo IV. Dzięki współpracy z Blizzard Entertainment, Inc. gracze będą mogli w KFC otrzymać za darmo kody na unikalne skiny do Diablo IV. W zestawach Hot Wings Box KFC znajdą oni specjalne zdrapki, umożliwiające odbiór wyjątkowych dodatków do gry, dostępnych wyłącznie w KFC. Akcja rusza od 27 czerwca.
Fani kultowej gry akcji Diablo doczekali się w czerwcu jej nowej, czwartej odsłony. Podekscytowani gamerzy już zapewne odkrywają fabułę Diablo IV osadzoną w fantastycznym uniwersum i mierzą się z czekającymi na nich wyzwaniami. Przechodzenie do kolejnych poziomów mogą uprzyjemnić dodatkowe itemy, które na pewno przyniosą jeszcze więcej radości z gry. A te można zdobyć tylko w KFC.
Od 27 czerwca, kupując Hot Wings Box, czyli zestaw składający się z 10 skrzydełek hot wings, dużych frytek i Wielkiej Dolewki, fani otrzymają zdrapkę na niedostępne nigdzie indziej skiny do Diablo IV. Przez pięć tygodni będzie można zdobyć unikatowe dodatki z ekskluzywnej puli, która będzie dostępna wyłącznie w KFC. W każdym tygodniu gracze będą mogli zdobyć inny item, kolejno: Dread Pheasant Slayer, Thrumming Axle, Hand of Gallus, Foul Reaper, Vessel of the Eleven. Kody będą ważne do 7 sierpnia br.
Najnowsza współpraca KFC z Diablo IV to świetna okazja, aby wpaść do restauracji KFC i skosztować pysznych kawałków kurczaka w chrupiącej panierce. Warto to robić regularnie przez pięć kolejnych tygodni, ponieważ co tydzień w zestawie Hot Wings Box do zgarnięcia będzie inny skin, a wszystkie zdrapki połączone razem utworzą postać Lilith, jednej z głównych postaci w grze.
To jeszcze nie koniec niespodzianek. Na Facebooku marki KFC będzie można wziąć udział w wyjątkowym konkursie. Jest to kolejny powód dla którego warto nas obserwować i być na bieżąco.

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Patricia Kazadi: Maciek Rock jest dla mnie ogromną inspiracją. Uczę się od mistrza
Prowadząca „Must Be the Music” jest przekonana, że nowa odsłona programu zrobi wśród widzów prawdziwą furorę. Ona sama, mimo że zna kulisy, to i tak z dużym zaciekawieniem obejrzała pierwszy odcinek i to, co zobaczyła na ekranie, zrobiło na niej ogromne wrażenie. Patricia Kazadi chwali uczestników, jurorów, a także współprowadzących nową edycję. Nie ukrywa, że dużą inspiracją jest dla niej Maciej Rock, pracowity, utalentowany, a zarazem niezwykle skromny człowiek.
Handel
Ekonomiczna dostępność alkoholu rośnie. To zwiększa jego konsumpcję i prowadzi do uzależnień

Spożycie alkoholu w Polsce systematycznie wzrasta, co pociąga za sobą dziesiątki tysięcy przedwczesnych zgonów i koszty społeczno-ekonomiczne liczone w miliardach złotych rocznie. – W Polsce alkohol tanieje w stosunku do naszych zarobków, jego cena nie nadąża za wzrostem gospodarczym. A im wyższa dostępność ekonomiczna, tym wyższa konsumpcja. Alkohol jest według mnie absurdalnie tani – mówi dr hab. n. med. Łukasz Balwicki, krajowy konsultant ds. zdrowia publicznego. Jak ocenia, konieczna jest kompleksowa zmiana polityki podatkowej, dzięki której alkohol stałby się mniej dostępną ekonomicznie używką.
Transport
Co trzeci wypadek na kolei powoduje kierowca samochodu. Wciąż za mało skrzyżowań bezkolizyjnych

Ze statystyk Urzędu Transportu Kolejowego wynika, że w systemie kolejowym w Polsce co trzeci wypadek powodują kierowcy samochodów. Zdaniem eksperta najsłabszymi punktami w bezpieczeństwie na kolei są miejsca, w których tory przecinają się z drogami. Kierowcy zapominają, że droga hamowania pociągu jest bardzo długa, a samochód w starciu z lokomotywą jest bez szans.