Komunikaty PR

Gamingowa współpraca roku – KFCxDiablo

2023-06-28  |  10:00
Biuro prasowe

Wiadomo, że KFC kocha gamerów i to z wzajemnością, dlatego marka wkracza właśnie w fantastyczny świat gry Diablo IV. Dzięki współpracy z Blizzard Entertainment, Inc. gracze będą mogli w KFC otrzymać za darmo kody na unikalne skiny do Diablo IV. W zestawach Hot Wings Box KFC znajdą oni specjalne zdrapki, umożliwiające odbiór wyjątkowych dodatków do gry, dostępnych wyłącznie w KFC. Akcja rusza od 27 czerwca.

Fani kultowej gry akcji Diablo doczekali się w czerwcu jej nowej, czwartej odsłony. Podekscytowani gamerzy już zapewne odkrywają fabułę Diablo IV osadzoną w fantastycznym uniwersum i mierzą się z czekającymi na nich wyzwaniami. Przechodzenie do kolejnych poziomów mogą uprzyjemnić dodatkowe itemy, które na pewno przyniosą jeszcze więcej radości z gry. A te można zdobyć tylko w KFC.

Od 27 czerwca, kupując Hot Wings Box, czyli zestaw składający się z 10 skrzydełek hot wings, dużych frytek i Wielkiej Dolewki, fani otrzymają zdrapkę na niedostępne nigdzie indziej skiny do Diablo IV. Przez pięć tygodni będzie można zdobyć unikatowe dodatki z ekskluzywnej puli, która będzie dostępna wyłącznie w KFC. W każdym tygodniu gracze będą mogli zdobyć inny item, kolejno: Dread Pheasant Slayer, Thrumming Axle, Hand of Gallus, Foul Reaper, Vessel of the Eleven. Kody będą ważne do 7 sierpnia br.

Najnowsza współpraca KFC z Diablo IV to świetna okazja, aby wpaść do restauracji KFC i skosztować pysznych kawałków kurczaka w chrupiącej panierce. Warto to robić regularnie przez pięć kolejnych tygodni, ponieważ co tydzień w zestawie Hot Wings Box do zgarnięcia będzie inny skin, a wszystkie zdrapki połączone razem utworzą postać Lilith, jednej z głównych postaci w grze.

To jeszcze nie koniec niespodzianek. Na Facebooku marki KFC będzie można wziąć udział w wyjątkowym konkursie. Jest to kolejny powód dla którego warto nas obserwować i być na bieżąco. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta Biuro prasowe
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania
Styl życia Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
2025-02-18 | 12:50

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów

Współczesne eventy to nie tylko okazja do spotkań, ale także istotny element strategii marketingowych i komunikacyjnych. Profesjonalna firma eventowa odgrywa kluczową rolę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Ekonomiczna dostępność alkoholu rośnie. To zwiększa jego konsumpcję i prowadzi do uzależnień

Spożycie alkoholu w Polsce systematycznie wzrasta, co pociąga za sobą dziesiątki tysięcy przedwczesnych zgonów i koszty społeczno-ekonomiczne liczone w miliardach złotych rocznie. – W Polsce alkohol tanieje w stosunku do naszych zarobków, jego cena nie nadąża za wzrostem gospodarczym. A im wyższa dostępność ekonomiczna, tym wyższa konsumpcja. Alkohol jest według mnie absurdalnie tani – mówi dr hab. n. med. Łukasz Balwicki, krajowy konsultant ds. zdrowia publicznego. Jak ocenia, konieczna jest kompleksowa zmiana polityki podatkowej, dzięki której alkohol stałby się mniej dostępną ekonomicznie używką.

Transport

Co trzeci wypadek na kolei powoduje kierowca samochodu. Wciąż za mało skrzyżowań bezkolizyjnych

Ze statystyk Urzędu Transportu Kolejowego wynika, że w systemie kolejowym w Polsce co trzeci wypadek powodują kierowcy samochodów. Zdaniem eksperta najsłabszymi punktami w bezpieczeństwie na kolei są miejsca, w których tory przecinają się z drogami. Kierowcy zapominają, że droga hamowania pociągu jest bardzo długa, a samochód w starciu z lokomotywą jest bez szans.

Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć