Komunikaty PR

Garett Beauty Clean Pro. Podwójna skuteczność dzięki dwóm nasadkom

2021-07-08  |  09:00
Biuro prasowe

Pandemia nauczyła nas samodzielnego dbania o urodę. Jednym z produktów, który zdobył serca kobiet jest szczoteczka soniczna, a wśród nich najnowsza propozycja od firmy Garett Electronics - Garett Beauty Clean Pro z dwiema wymiennymi końcówkami.

Dwie nasadki w zestawie

 

Jak prawidłowo zadbać o cerę? Urządzeniem pielęgnującym do użytku domowego jest szczoteczka soniczna. Ułatwia usuwanie obumarłego naskórka, pozwala skutecznie pozbyć się zanieczyszczeń i pozostałości makijażu oraz nieestetycznych zaskórników. Wykonuje delikatny peeling twarzy, który pomaga skórze się zregenerować. Z tymi zadaniami perfekcyjnie radzi sobie Garett Beauty Clean Pro. Jest to najnowsza propozycja, która obok Garertt Beauty Clean i Garett Beauty Clean Soft jest przeznaczona do zabiegów oczyszczających w domowym zaciszu.

 

Dla zmaksymalizowania efektów Garett Beauty Clean Pro posiada dwie wymienne nasadki. Pierwsza, wykonana z włosia, przeznaczona jest do delikatnego oczyszczania twarzy

 i usuwania zanieczyszczeń. Natomiast druga, silikonowa jest idealna do głębszego oczyszczania twarzy.

 

Mały rozmiar, duża moc

 

To niewielkie urządzenie wraz z indukcyjną ładowarką waży zaledwie 139 gram! Estetyczna, zamknięta w białej, wodoszczelnej obudowie (standard IPX7), szczoteczka soniczna do pielęgnacji twarzy emituje drgania i fale dźwiękowe, przez co włosie jest w stanie wykonać nawet 8 tysięcy obrotów na minutę. Według ekspertów Garett pozwala oczyścić twarz do 6 razy bardziej efektywnie niż tradycyjna metoda z użyciem płynu do demakijażu i żelu, a także przyczynia się do pozbycia się do 99,5% zanieczyszczeń.

 

Zachowanie jędrnej i zdrowej skóry z Garett Beauty Clean Pro jest niezwykle proste i bezpieczne, niezależnie od rodzaju cery.

 

Myjąc twarz w tradycyjny sposób, ciężko jest usunąć wszystkie zabrudzenia i kurz. Regularne wykonywanie tej czynności przy użyciu szczoteczki sonicznej pozwala skutecznie pozbyć się martwego naskórka oraz uelastycznić skórę, a także zwiększyć jej ukrwienie. Właściwości peelingujące Garett Beauty Clean Pro pozostawią twarz gładką i przyjemnie miękką. Dzięki temu makijaż będzie nie tylko wyglądał lepiej, ale także dłużej się utrzyma.

 

Sięgając po tego typu urządzenie pielęgnacyjne, przede wszystkim trzeba zwrócić uwagę na rodzaj cery. Doskonałe efekty oczyszczenia wrażliwej skóry można osiągnąć wykonując zabieg 1-2 razy w tygodniu. Kobiety, które mają cerę tłustą, mieszaną i umiarkowanie wrażliwą, bez obaw mogą codziennie korzystać z Garett Beauty Clean Pro. Jest ona również idealnym rozwiązaniem dla Pań, które mają cerę dojrzałą lub problematyczną, skłonną do wyprysków. Osobom ze skórą bardzo wrażliwą, naczynkową, skłonną do podrażnień i alergii, Garett proponuje użycie końcówki z delikatnego włosia z syntetycznej wełny.

 

Jak używać szczoteczki sonicznej do twarzy?

 

Używanie Garett Beauty Clean Pro jest bardzo proste. Pierwszym krokiem jest wybór odpowiedniej nasadki i jednego z trzech trybów. Ten model pracuje przez 20 sekund, po których następuje krótka przerwa. W ten sposób użytkownik zostaje poinformowany, aby produkt przyłożyć w inne miejsce. Warto wspomnieć, że Garett Beauty Clean Pro sprawdzi się również do mycia i masażu szyi oraz dekoltu. Ostatnią fazą zabiegu jest spłukanie skóry letnią wodą i umycie szczoteczki. Po skończonej pielęgnacji należy sprawdzić poziom naładowania akumulatora. Jeżeli jest on za niski wystarczy ustawić szczoteczkę na podstawce, która jest jednocześnie ładowarką indukcyjną i uzupełnić poziom baterii.

 

 

 

Garett Beauty Clean Pro kosztuje 249 zł.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.