GINWEEK – RUSZA NOWY FESTIWAL POŚWIĘCONY KULTURZE GINU!
Moda na gin rozkwita w polskich barach! W dniach 1-19 czerwca, w 5 największych polskich miastach, odbędzie się premierowa edycja Festiwalu promocji kultury ginu – GinWeek. Goście Festiwalu będą mogli odwiedzić ponad 60 topowych GinBarów i skosztować zestawu modnych koktajli w festiwalowej cenie 39 zł za 2 koktajle. Rezerwacje są dostępne wyłącznie na https://restaurantclub.pl/ginweek.
Moda na gin dotarła do Polski! Koktajle na bazie ginu są coraz ciekawsze i popularniejsze w najlepszych polskich barach od kilku lat. – Niewątpliwie gin przeżywa odrodzenie! Dzisiaj ten klasyk koktajlowej kultury staje się jeszcze bardziej różnorodny niż wcześniej, zachwyca nowymi smakami i wyrafinowanymi miksami. Stąd pomysł na promocję kultury ginu i organizację Festiwalu GinWeek w Polsce. – zaznacza Ewa Pawella, współorganizatorka Festiwalu. Wydarzenie jest doskonałym pretekstem do spędzenia czasu ze znajomymi. Ciepłe, letnie wieczory to doskonały moment na degustacje koktajli z dodatkiem świeżych, sezonowych owoców i pomysł na zakończenie dnia w miłym towarzystwie. – Zapraszamy wszystkich do odwiedzenia GinBarów biorących udział w wydarzeniu. Wśród nich są znane i lubiane bary, a także nowe miejsca, które powstały na fali wyśmienicie rozwijającej się sceny barmańskiej – dodaje Pawella.
Festiwal odbędzie się w dniach 1-19 czerwca w Warszawie, Krakowie, Trójmieście, Wrocławiu oraz Poznaniu. Uczestniczące w nim bary zapraszają do rezerwacji zestawu dwóch modnych koktajli opartych na alkoholach na ginie Beefeater w promocyjnej cenie 39 zł (to w wielu przypadkach ponad 50% zniżki). Mechanizm Festiwalu jest bardzo prosty – rezerwacje dostępne są na https://restaurantclub.pl/ginweek.
Premierowa edycja Festiwalu stanowi przede wszystkim pretekst do odkrywania kultury ginu, poznania talentów najlepszych barmanów i degustacji najmodniejszych zestawów koktajlowych przygotowanych zgodnie z najnowszymi, światowymi trendami.
Wydarzenie promuje odpowiedzialną i jakościową konsumpcję koktajli w umiarkowanych ilościach. Biorą w nim udział wyłącznie najlepsze, starannie wyselekcjonowane bary w kraju. W Poznaniu jest to m.in. Dram Bar, F…ing Delicious czy Może Gin Chill. Można w nich skosztować znanych na całym świecie koktajlowych klasyków, a także autorskich i popisowych kompozycji, przygotowywanych przez mistrzów sztuki barmańskiej na bazie ginu Beefeater.
Nie czekaj! Daj się zaczarować -– rezerwuj zestawy koktajlowe w topowych GinBarach w promocyjnej cenie 39 zł!
UWAGA! Festiwal jest przeznaczony wyłącznie dla osób powyżej 18. roku życia – weryfikacja przy rezerwacji.

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm
Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.
Muzyka
Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.