Komunikaty PR

Głodni równowagi, czyli noworoczna kampania Maczfit

2023-01-04  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania IP ( 0.07 MB )

Maczfit jeden z wiodących cateringów dietetycznych z Wyborem Menu, wystartował z noworoczną kampanią pod hasłem „Głodni równowagi”. W jej ramach marka zachęca do osiągnięcia równowagi na wszystkich płaszczyznach życia oraz do zadbania o work-life balance i skupienia się na swoich pasjach. Komunikacji towarzyszy specjalna promocja na wszystkie diety Maczfit.

„Nowy rok, nowa ja”? Noworoczne plany to wielka frajda, ale też wyzwanie. Jak sprostać swoim postanowieniom, kiedy obowiązki i realia codziennego życia zajmują większość naszego czasu? Z ratunkiem przychodzi catering dietetyczny Maczfit, który właśnie wystartował z kampanią „Głodni równowagi”.

W naszej kampanii przypominamy o życiowej równowadze, której wszyscy tak bardzo potrzebujemy i pokazujemy, jak nasza marka może pomóc w jej osiągnięciu. Obecna sytuacja społeczno-ekonomiczna spędza sen z powiek wielu z nas. W jej obliczu nawet małe wyzwania potrafią być stresujące i czasochłonne, dlatego postanowiliśmy wesprzeć naszych konsumentów w znalezieniu odpowiedniego balansu, który pozwala na realizację życiowych pasji, zadbanie o swoją rodzinę oraz znalezienie czasu dla siebie. Jak? Dając im wygodne i elastyczne rozwiązania, które zdejmują z nich część codziennych obowiązków, a to wszystko w cenie dostosowanej do realiów rynkowych i finansowych – wyjaśnia Dyrektor ds. Marketingu i PR

Kampania „Głodni równowagi” zwraca uwagę na codzienne historie ludzi, którzy potrzebują życiowej równowagi, pozytywnych doświadczeń i więcej wolnego czasu na życie tak, jak lubią. Dlaczego mówi o tym Maczfit? Bo na wielu płaszczyznach może to zapewnić. Jak? Dając klientom:

  • restauracyjne smaki,
  • bezkompromisową jakość,
  • wygodę zamawiania dzięki intuicyjnej aplikacji,
  • najlepszy stosunek jakości do ceny (za 5 posiłków zapłacisz mniej, niż niekiedy za jeden obiad na  mieście),
  • szeroką ofertę zbilansowanych posiłków (12 gotowych diet i 3 warianty diet z Wyborem Menu),
  • elastyczność (klienci sami decydują, co pojawi się na ich talerzu, mogą domawiać dania, dodatki lub usuwać wybrane posiłki i zmieniać miejsca dostawy).

Kampania obejmuje TV, VOD, radio, digital oraz działania w zakresie PR i SoMe. Komunikację marki wspierają influencerzy i ambasadorzy marki, m.in. Anita Sokołowska, Maria Gaca, Michał Ligocki czy Kasia Sokołowska. Kampanię wspierają firmy: Spark Foundry, Tribe47,  PromoTraffic, Badi Badi, Beat Shop, Magnifico i 99 Złota Proporcja.

Spot towarzyszący kampanii można obejrzeć tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=0xzm_OhkgPY

Za jego koncept kreatywny odpowiada BBDO.

Więcej informacji o działaniach marki i trwającej promocji znajduje się na www.maczfit.pl oraz kanałach social mediowych Maczfit.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.

Ochrona środowiska

Rynki materiałów biodegradowalnych i biopochodnych będą rosły w szybkim tempie. W Polsce dopiero raczkują

Rynek biodegradowalnych tworzyw sztucznych do 2031 roku ponad trzykrotnie zwiększy swoje obroty. Również tworzywa biopochodne są coraz częściej rozwijane i wykorzystywane. Choć rynki na świecie notują dynamiczny rozwój, napędzany nie tylko świadomością klientów, ale też surowymi przepisami środowiskowymi, w Polsce ten potencjał jest wykorzystywany szczątkowo. Tymczasem biotworzywa mogą z powodzeniem zastąpić większość materiałów syntetycznych.

Muzyka

Marta Wiśniewska: Konkurs Eurowizji jest odrobinę polityczny i tam są różne dziwne sytuacje. Mam jednak nadzieję, że Justyna Steczkowska rozwali system

Wokalistka zapewnia, że mocno kibicuje Justynie Steczkowskiej w drodze po zwycięstwo w 69. Konkursie Piosenki Eurowizji w Szwajcarii. I choć te zmagania mają drugie dno i nie zawsze liczą się tylko umiejętności wokalne reprezentantów poszczególnych krajów, to Marta Wiśniewska wierzy, że talent i potencjał polskiej gwiazdy będą ponad wszelkimi podziałami. Tancerka zaznacza też, że ona sama nie wzięłaby udziału w tym konkursie.