Komunikaty PR

Głodni równowagi, czyli noworoczna kampania Maczfit

2023-01-04  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania IP ( 0.07 MB )

Maczfit jeden z wiodących cateringów dietetycznych z Wyborem Menu, wystartował z noworoczną kampanią pod hasłem „Głodni równowagi”. W jej ramach marka zachęca do osiągnięcia równowagi na wszystkich płaszczyznach życia oraz do zadbania o work-life balance i skupienia się na swoich pasjach. Komunikacji towarzyszy specjalna promocja na wszystkie diety Maczfit.

„Nowy rok, nowa ja”? Noworoczne plany to wielka frajda, ale też wyzwanie. Jak sprostać swoim postanowieniom, kiedy obowiązki i realia codziennego życia zajmują większość naszego czasu? Z ratunkiem przychodzi catering dietetyczny Maczfit, który właśnie wystartował z kampanią „Głodni równowagi”.

W naszej kampanii przypominamy o życiowej równowadze, której wszyscy tak bardzo potrzebujemy i pokazujemy, jak nasza marka może pomóc w jej osiągnięciu. Obecna sytuacja społeczno-ekonomiczna spędza sen z powiek wielu z nas. W jej obliczu nawet małe wyzwania potrafią być stresujące i czasochłonne, dlatego postanowiliśmy wesprzeć naszych konsumentów w znalezieniu odpowiedniego balansu, który pozwala na realizację życiowych pasji, zadbanie o swoją rodzinę oraz znalezienie czasu dla siebie. Jak? Dając im wygodne i elastyczne rozwiązania, które zdejmują z nich część codziennych obowiązków, a to wszystko w cenie dostosowanej do realiów rynkowych i finansowych – wyjaśnia Dyrektor ds. Marketingu i PR

Kampania „Głodni równowagi” zwraca uwagę na codzienne historie ludzi, którzy potrzebują życiowej równowagi, pozytywnych doświadczeń i więcej wolnego czasu na życie tak, jak lubią. Dlaczego mówi o tym Maczfit? Bo na wielu płaszczyznach może to zapewnić. Jak? Dając klientom:

  • restauracyjne smaki,
  • bezkompromisową jakość,
  • wygodę zamawiania dzięki intuicyjnej aplikacji,
  • najlepszy stosunek jakości do ceny (za 5 posiłków zapłacisz mniej, niż niekiedy za jeden obiad na  mieście),
  • szeroką ofertę zbilansowanych posiłków (12 gotowych diet i 3 warianty diet z Wyborem Menu),
  • elastyczność (klienci sami decydują, co pojawi się na ich talerzu, mogą domawiać dania, dodatki lub usuwać wybrane posiłki i zmieniać miejsca dostawy).

Kampania obejmuje TV, VOD, radio, digital oraz działania w zakresie PR i SoMe. Komunikację marki wspierają influencerzy i ambasadorzy marki, m.in. Anita Sokołowska, Maria Gaca, Michał Ligocki czy Kasia Sokołowska. Kampanię wspierają firmy: Spark Foundry, Tribe47,  PromoTraffic, Badi Badi, Beat Shop, Magnifico i 99 Złota Proporcja.

Spot towarzyszący kampanii można obejrzeć tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=0xzm_OhkgPY

Za jego koncept kreatywny odpowiada BBDO.

Więcej informacji o działaniach marki i trwającej promocji znajduje się na www.maczfit.pl oraz kanałach social mediowych Maczfit.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Problemy społeczne

Stres w życiu zawodowym może działać destrukcyjnie. O profilaktykę muszą zadbać zarówno pracownicy, jak i pracodawcy

Co czwarty Polak doświadcza w pracy wysokiego lub bardzo wysokiego stresu, a trzech na czterech pracowników znajduje się w stresowej sytuacji zawodowej przynajmniej raz w tygodniu – wynika z badań Instytutu Psychologii Stresu. Najwyższy poziom częstego stresu dotyczy kobiet i pracowników powyżej 55. roku życia. To grupy najbardziej narażone na poczucie przeciążenia obowiązkami zawodowymi, co odbija się na ich zdrowiu fizycznym i psychicznym, a w kontekście społecznym niesie ze sobą poważne skutki ekonomiczne. W Unii Europejskiej stres zabija rocznie nawet 10 tys. osób.

Gwiazdy

Maciej Dowbor: Ostatnio kupiłem zdalnie sterowane motorówki dla córki. Ten wspólnie spędzony czas pozwala oderwać dzieci od smartfonów

Zdaniem prezentera nawet niepozorny gadżet może pomóc w budowaniu relacji ze swoimi pociechami i tworzeniu pięknych wspomnień. On sam przekonał się o tym, kiedy jego siedmioletnia córka chętnie zaczęła się bawić małymi, zdalnie sterowanymi motorówkami. Teraz kolekcja systematycznie się powiększa, a w zabawie bierze udział cała rodzina.