Głośni w łóżku – najnowsza kampania Durex
Rozmowy o seksie są trudnym tematem dla wielu par. Ludzie nie komunikują swoich potrzeb oraz pragnień, bo się wstydzą, obawiają reakcji partnera, są przekonani, że wysyłane przez nich komunikaty niewerbalne są czytelne i wystarczające. Często nawet nie zdają sobie sprawy, że mogą i powinni rozmawiać. Powody są różne, często zależne od wielu czynników, jednak konsekwencje mogą być tak samo poważne i odbijać się nie tylko na fizycznej sferze relacji.
Najnowszą kampanią „Głośni w łóżku”, Durex pragnie przekonać osoby będące w bliskich relacjach, że większa otwartość na tematy związane z seksem może pomóc rozwinąć związek – odkryć nie tylko własne potrzeby seksualne, ale też dowiedzieć się o pragnieniach drugiej połowy oraz znaleźć taki rodzaj przyjemności, który będzie odpowiadać obydwojgu. Szczera rozmowa o seksie może wpłynąć również na pozostałe obszary relacji. Może zbudować ogólne poczucie bezpieczeństwa i komfortu oraz podnieść poziom zaufania partnerów.
Start kampanii nie bez powodu zaplanowano na 7 czerwca. To Międzynarodowy Dzień Seksu, który jest idealnym pretekstem do zainicjowania rozmowy na intymne tematy. Rozpoczęcie celebracji tego Święta można zacząć standardowo – od kolacji i wina, ale przed fizycznym zbliżeniem, warto zapytać, co tak naprawdę sprawiłoby jej/jemu największą przyjemność. Pierwsza rozmowa może zaskoczyć i skrępować, jednak później stanie się naturalną częścią relacji, dzięki której seks i sam związek będą takie, jakich pragną partnerzy.
- Celem kampanii „Głośni w łóżku”, jak i jednym z naszych priorytetów, jest chęć namówienia ludzi do otwartości, do rozmawiania o seksie i czerpania z tego przyjemności. Jesteśmy świadomi, jak dużym problemem jest podejmowanie tego tematu, a jednocześnie wiemy, jak ważna jest komunikacja w tym obszarze. Misją marki Durex jest zachęcenie par do tej rozmowy, która jest naturalną częścią związku, oraz do poszukiwania odpowiedniego dopasowania, poprzez odkrywanie wzajemnych potrzeb i pragnień. Wierzymy, że zaczynając od tego, zmienimy na lepsze, nie tylko sferę fizyczną, ale również tą psychiczną i emocjonalną wielu związków. – komentuje Magdalena Pichelska – Fedorczuk, Wellbeing Category Manager.
W ramach kampanii powstał krótki spot reklamowy, seria dokumentów opowiadających historie relacji 4 par oraz sesja zdjęciowa. Premiera spotu odbyła się równolegle ze startem kampanii – 7 czerwca, a dokumenty ukażą się jesienią bieżącego roku. Reżyserem materiałów video jest reprezentowany przez Papaya Films Bartosz Dombrowski. To znany i doceniany na całym świecie mistrz storytellingu oraz stylu dokumentalnego. Zdobywca wielu prestiżowych nagród w Polsce i za granicą. Prace Bartosza cechuje niezwykła wrażliwość i ekspozycja piękna człowieka, a umiejętność przedstawienia złożonej historii w krótkim video to jego wyróżnik. Autorem zdjęć do kampanii jest Patryk Kin, a sesję zdjęciową stworzył Robert Ceranowicz, obaj reprezentowani przez Papaya Films.
Do realizacji materiałów Durex zaangażowano cztery różne pary, by podkreślić, że temat rozmowy o potrzebach, dotyczy wszystkich, niezależnie od wieku, płci czy stażu związku. Prawdziwe pary, bez doświadczenia aktorskiego, które żyją ze sobą na co dzień, pokazały autentyczne emocje i relacje. Każda z nich ma inną historię, a ich charakterystyka odzwierciedla najczęściej spotykane modele związków, z którymi mogą utożsamiać się odbiorcy. Twórcy pokazują, że wszystkie pary łączy rozmowa, jako podstawa budowania bliskości i lepszego dopasowania.
- Historie bohaterów kampanii pokazują, że rozmowa o miłości, zarówno tej fizycznej, jak i emocjonalnej, czyni cuda. Być może trudno ją rozpocząć i przełamać niewygodne milczenie, ale jak tylko to się stanie, okazuje się, że mówienie o seksie, intymności i bliskości jest proste. Gdy przestaniemy zakrywać się wstydem, kokietowaniem, złudą i intuicyjnością, a po prostu zaczniemy rozmawiać, wtedy zaczyna się magia. Radykalna szczerość może doprowadzić do fantastycznych momentów, co mam nadzieję, udało się przedstawić w stworzonym na potrzeby kampanii spocie reklamowym. – komentuje Bartosz Dombrowski, reżyser materiałów video „Głośni w łóżku”.
Rozmowa to najprostsza, a także najbardziej skuteczna droga do poznania wzajemnych potrzeb i pragnień. Upodobania te nie są ciągle takie same, a więc komunikacja musi stać się naturalną częścią związku. W odkrywaniu idealnego dopasowania może pomóc linia Durex Invisible, w której znajdują się cztery rodzaje prezerwatyw: Durex Invisible supercienkie, Durex Invisible powiększone, Durex Invisible dopasowane i Durex Invisible dodatkowo nawilżona. Wszystkie te produkty są cieńsze niż klasyczne propozycje marki, a dodatkowo możliwe jest dopasowanie rozmiaru i poziomu nawilżenia prezerwatyw. Linią Invisible, Durex pragnie odpowiedzieć na indywidualne potrzeby każdej pary, a do udanego seksu potrzebne jest tylko wcześniejsze ustalenie, czego pragnie obydwoje partnerów. Rozmawiajmy i kochajmy się tak, jak nam i naszej drugiej połówce to pasuje.
Link do spotu reklamowego: https://youtu.be/fsYn8fcBKSE

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Mika Urbaniak: Cały czas tworzę i mam w szufladzie dużo utworów. Teraz kończę moją nową płytę i mam nadzieję, że znowu sporo się będzie wokół mnie działo
Artystka pracuje właśnie nad nową płytą, która ma się ukazać jesienią. Będzie to piąty album w jej karierze i powrót po sześciu latach przerwy. Zwiastunem tego wydawnictwa jest singiel „Co masz na myśli?”. Mika Urbaniak zaznacza, że nowe kompozycje odzwierciedlają jej przemyślenia na temat miłości, siły, nadziei i odnajdywania siebie, a także pułapek przemysłu muzycznego, w którym – jej zdaniem, kobiety radzą sobie coraz lepiej i są bardziej pewne siebie. Jeśli natomiast chodzi o warstwę muzyczną tego krążka, to oprócz powrotu do hip-hopowych korzeni, będzie także można usłyszeć wpływy funku i popu.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Farmacja
Endometrioza przez lata pozostawała lekceważonym problemem. Mimo że cierpi na nią 14 mln kobiet w Europie

Coraz więcej państw UE kompleksowo zaczyna się zajmować problemem endometriozy. W tej grupie państw jest także Polska, która od lipca wprowadziła nowy model bezpłatnej diagnostyki i opieki dla pacjentek z tą chorobą oznaczającą dla nich życie z chronicznym bólem. Podczas ubiegłotygodniowej debaty w Parlamencie Europejskim europosłowie wezwali Komisję Europejską do większej inicjatywy na forum unijnym: opracowania strategii walki z endometriozą i skierowania większych środków na badania nad tą chorobą.