Głośni w łóżku – najnowsza kampania Durex
Rozmowy o seksie są trudnym tematem dla wielu par. Ludzie nie komunikują swoich potrzeb oraz pragnień, bo się wstydzą, obawiają reakcji partnera, są przekonani, że wysyłane przez nich komunikaty niewerbalne są czytelne i wystarczające. Często nawet nie zdają sobie sprawy, że mogą i powinni rozmawiać. Powody są różne, często zależne od wielu czynników, jednak konsekwencje mogą być tak samo poważne i odbijać się nie tylko na fizycznej sferze relacji.
Najnowszą kampanią „Głośni w łóżku”, Durex pragnie przekonać osoby będące w bliskich relacjach, że większa otwartość na tematy związane z seksem może pomóc rozwinąć związek – odkryć nie tylko własne potrzeby seksualne, ale też dowiedzieć się o pragnieniach drugiej połowy oraz znaleźć taki rodzaj przyjemności, który będzie odpowiadać obydwojgu. Szczera rozmowa o seksie może wpłynąć również na pozostałe obszary relacji. Może zbudować ogólne poczucie bezpieczeństwa i komfortu oraz podnieść poziom zaufania partnerów.
Start kampanii nie bez powodu zaplanowano na 7 czerwca. To Międzynarodowy Dzień Seksu, który jest idealnym pretekstem do zainicjowania rozmowy na intymne tematy. Rozpoczęcie celebracji tego Święta można zacząć standardowo – od kolacji i wina, ale przed fizycznym zbliżeniem, warto zapytać, co tak naprawdę sprawiłoby jej/jemu największą przyjemność. Pierwsza rozmowa może zaskoczyć i skrępować, jednak później stanie się naturalną częścią relacji, dzięki której seks i sam związek będą takie, jakich pragną partnerzy.
- Celem kampanii „Głośni w łóżku”, jak i jednym z naszych priorytetów, jest chęć namówienia ludzi do otwartości, do rozmawiania o seksie i czerpania z tego przyjemności. Jesteśmy świadomi, jak dużym problemem jest podejmowanie tego tematu, a jednocześnie wiemy, jak ważna jest komunikacja w tym obszarze. Misją marki Durex jest zachęcenie par do tej rozmowy, która jest naturalną częścią związku, oraz do poszukiwania odpowiedniego dopasowania, poprzez odkrywanie wzajemnych potrzeb i pragnień. Wierzymy, że zaczynając od tego, zmienimy na lepsze, nie tylko sferę fizyczną, ale również tą psychiczną i emocjonalną wielu związków. – komentuje Magdalena Pichelska – Fedorczuk, Wellbeing Category Manager.
W ramach kampanii powstał krótki spot reklamowy, seria dokumentów opowiadających historie relacji 4 par oraz sesja zdjęciowa. Premiera spotu odbyła się równolegle ze startem kampanii – 7 czerwca, a dokumenty ukażą się jesienią bieżącego roku. Reżyserem materiałów video jest reprezentowany przez Papaya Films Bartosz Dombrowski. To znany i doceniany na całym świecie mistrz storytellingu oraz stylu dokumentalnego. Zdobywca wielu prestiżowych nagród w Polsce i za granicą. Prace Bartosza cechuje niezwykła wrażliwość i ekspozycja piękna człowieka, a umiejętność przedstawienia złożonej historii w krótkim video to jego wyróżnik. Autorem zdjęć do kampanii jest Patryk Kin, a sesję zdjęciową stworzył Robert Ceranowicz, obaj reprezentowani przez Papaya Films.
Do realizacji materiałów Durex zaangażowano cztery różne pary, by podkreślić, że temat rozmowy o potrzebach, dotyczy wszystkich, niezależnie od wieku, płci czy stażu związku. Prawdziwe pary, bez doświadczenia aktorskiego, które żyją ze sobą na co dzień, pokazały autentyczne emocje i relacje. Każda z nich ma inną historię, a ich charakterystyka odzwierciedla najczęściej spotykane modele związków, z którymi mogą utożsamiać się odbiorcy. Twórcy pokazują, że wszystkie pary łączy rozmowa, jako podstawa budowania bliskości i lepszego dopasowania.
- Historie bohaterów kampanii pokazują, że rozmowa o miłości, zarówno tej fizycznej, jak i emocjonalnej, czyni cuda. Być może trudno ją rozpocząć i przełamać niewygodne milczenie, ale jak tylko to się stanie, okazuje się, że mówienie o seksie, intymności i bliskości jest proste. Gdy przestaniemy zakrywać się wstydem, kokietowaniem, złudą i intuicyjnością, a po prostu zaczniemy rozmawiać, wtedy zaczyna się magia. Radykalna szczerość może doprowadzić do fantastycznych momentów, co mam nadzieję, udało się przedstawić w stworzonym na potrzeby kampanii spocie reklamowym. – komentuje Bartosz Dombrowski, reżyser materiałów video „Głośni w łóżku”.
Rozmowa to najprostsza, a także najbardziej skuteczna droga do poznania wzajemnych potrzeb i pragnień. Upodobania te nie są ciągle takie same, a więc komunikacja musi stać się naturalną częścią związku. W odkrywaniu idealnego dopasowania może pomóc linia Durex Invisible, w której znajdują się cztery rodzaje prezerwatyw: Durex Invisible supercienkie, Durex Invisible powiększone, Durex Invisible dopasowane i Durex Invisible dodatkowo nawilżona. Wszystkie te produkty są cieńsze niż klasyczne propozycje marki, a dodatkowo możliwe jest dopasowanie rozmiaru i poziomu nawilżenia prezerwatyw. Linią Invisible, Durex pragnie odpowiedzieć na indywidualne potrzeby każdej pary, a do udanego seksu potrzebne jest tylko wcześniejsze ustalenie, czego pragnie obydwoje partnerów. Rozmawiajmy i kochajmy się tak, jak nam i naszej drugiej połówce to pasuje.
Link do spotu reklamowego: https://youtu.be/fsYn8fcBKSE
SYLWESTER LAST MINUTE. Jak zaplanować sylwestrowy wypad w jeden dzień?
MP3 | Stres Polaków. 75% zmaga się z napięciem każdego tygodnia
Nowy Rok w harmonii z naturą – ekologiczne postanowienia na 2025
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Film
Joanna Kurowska: Żaden polski aktor nie dostał miliona dolarów za film. Gramy równie dobrze jak amerykańscy, a jesteśmy niedoceniani i hejtowani
Artystka nie ma żadnych wątpliwości – polska branża filmowa wymaga natychmiastowego uzdrowienia. Konieczne jest wprowadzenie gruntownych zmian po to, aby zapewnić aktorom lepsze warunki pracy, odpowiednie wynagrodzenie i wsparcie w sytuacjach kryzysowych. Joanna Kurowska zauważa, że honoraria w polskim kinie są rażąco niskie i chociażby w stosunku do zarobków amerykańskich gwiazd dysproporcja jest ogromna. Dla przykładu żaden polski aktor nie otrzymał jeszcze miliona dolarów za rolę, podczas gdy w USA takie kwoty są standardem.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Problemy społeczne
W Polsce rośnie liczba wykrywanych chorób przenoszonych drogą płciową. Coraz większa świadomość i możliwość testowania
Światowa Organizacja Zdrowia podaje, że na świecie codziennie odnotowuje się ponad milion nowych zakażeń chorób uleczalnych przenoszonych drogą płciową (STI). W rzeczywistości może ich być nawet wielokrotnie więcej. W Polsce tylko w 2023 roku wykryto ponad 5 tys. przypadków kiły, chlamydii i rzeżączki. Ze względu na tę samą drogę transmisji zakażenia choroby te często ze sobą współwystępują, a zakażenie jedną z nich zwiększa znacząco ryzyko zakażenia HIV.