Komunikaty PR

Głośni w łóżku – najnowsza kampania Durex

2020-06-08  |  17:00
Biuro prasowe

Rozmowy o seksie są trudnym tematem dla wielu par. Ludzie nie komunikują swoich potrzeb oraz pragnień, bo się wstydzą, obawiają reakcji partnera, są przekonani, że wysyłane przez nich komunikaty niewerbalne są czytelne i wystarczające. Często nawet nie zdają sobie sprawy, że mogą i powinni rozmawiać. Powody są różne, często zależne od wielu czynników, jednak konsekwencje mogą być tak samo poważne i odbijać się nie tylko na fizycznej sferze relacji.

Najnowszą kampanią „Głośni w łóżku”, Durex pragnie przekonać osoby będące w bliskich relacjach, że większa otwartość na tematy związane z seksem może pomóc rozwinąć związek – odkryć nie tylko własne potrzeby seksualne, ale też dowiedzieć się o pragnieniach drugiej połowy oraz znaleźć taki rodzaj przyjemności, który będzie odpowiadać obydwojgu. Szczera rozmowa o seksie może wpłynąć również na pozostałe obszary relacji. Może zbudować ogólne poczucie bezpieczeństwa i komfortu oraz podnieść poziom zaufania partnerów.

Start kampanii nie bez powodu zaplanowano na 7 czerwca. To Międzynarodowy Dzień Seksu, który jest idealnym pretekstem do zainicjowania rozmowy na intymne tematy. Rozpoczęcie celebracji tego Święta można zacząć standardowo – od kolacji i wina, ale przed fizycznym zbliżeniem, warto zapytać, co tak naprawdę sprawiłoby jej/jemu największą przyjemność. Pierwsza rozmowa może zaskoczyć i skrępować, jednak później stanie się naturalną częścią relacji, dzięki której seks i sam związek będą takie, jakich pragną partnerzy.

- Celem kampanii „Głośni w łóżku”, jak i jednym z naszych priorytetów, jest chęć namówienia ludzi do otwartości, do rozmawiania o seksie i czerpania z tego przyjemności. Jesteśmy świadomi, jak dużym problemem jest podejmowanie tego tematu, a jednocześnie wiemy, jak ważna jest komunikacja w tym obszarze. Misją marki Durex jest zachęcenie par do tej rozmowy, która jest naturalną częścią związku, oraz do poszukiwania odpowiedniego dopasowania, poprzez odkrywanie wzajemnych potrzeb i pragnień.  Wierzymy, że zaczynając od tego, zmienimy na lepsze, nie tylko sferę fizyczną, ale również tą psychiczną i emocjonalną wielu związków. – komentuje Magdalena Pichelska – Fedorczuk, Wellbeing Category Manager.

W ramach kampanii powstał krótki spot reklamowy, seria dokumentów opowiadających historie relacji 4 par oraz sesja zdjęciowa. Premiera spotu odbyła się równolegle ze startem kampanii – 7 czerwca, a dokumenty ukażą się jesienią bieżącego roku. Reżyserem materiałów video jest reprezentowany przez Papaya Films Bartosz Dombrowski. To znany i doceniany na całym świecie mistrz storytellingu oraz stylu dokumentalnego. Zdobywca wielu prestiżowych nagród w Polsce i za granicą. Prace Bartosza cechuje niezwykła wrażliwość i ekspozycja piękna człowieka, a umiejętność przedstawienia złożonej historii w krótkim video to jego wyróżnik. Autorem zdjęć do kampanii jest Patryk Kin, a sesję zdjęciową stworzył Robert Ceranowicz, obaj reprezentowani przez Papaya Films.

Do realizacji materiałów Durex zaangażowano cztery różne pary, by podkreślić, że temat rozmowy o potrzebach, dotyczy wszystkich, niezależnie od wieku, płci czy stażu związku. Prawdziwe pary, bez doświadczenia aktorskiego, które żyją ze sobą na co dzień, pokazały autentyczne emocje i relacje. Każda z nich ma inną historię, a ich charakterystyka odzwierciedla najczęściej spotykane modele związków, z którymi mogą utożsamiać się odbiorcy. Twórcy pokazują, że wszystkie pary łączy rozmowa, jako podstawa budowania bliskości i lepszego dopasowania.

- Historie bohaterów kampanii pokazują, że rozmowa o miłości, zarówno tej fizycznej, jak i emocjonalnej, czyni cuda. Być może trudno ją rozpocząć i przełamać niewygodne milczenie, ale jak tylko to się stanie, okazuje się, że mówienie o seksie, intymności i bliskości jest proste. Gdy przestaniemy zakrywać się wstydem, kokietowaniem, złudą i intuicyjnością, a po prostu zaczniemy rozmawiać, wtedy zaczyna się magia. Radykalna szczerość może doprowadzić do fantastycznych momentów, co mam nadzieję, udało się przedstawić w stworzonym na potrzeby kampanii spocie reklamowym.  – komentuje Bartosz Dombrowski, reżyser materiałów video „Głośni w łóżku”.

 

Rozmowa to najprostsza, a także najbardziej skuteczna droga do poznania wzajemnych potrzeb i pragnień. Upodobania te nie są ciągle takie same, a więc komunikacja musi stać się naturalną częścią związku. W odkrywaniu idealnego dopasowania może pomóc linia Durex Invisible, w której znajdują się cztery rodzaje prezerwatyw: Durex Invisible supercienkie, Durex Invisible powiększone, Durex Invisible dopasowane i Durex Invisible dodatkowo nawilżona. Wszystkie te produkty są cieńsze niż klasyczne propozycje marki, a dodatkowo możliwe jest dopasowanie rozmiaru i poziomu nawilżenia prezerwatyw. Linią Invisible, Durex pragnie odpowiedzieć na indywidualne potrzeby każdej pary, a do udanego seksu potrzebne jest tylko wcześniejsze ustalenie, czego pragnie obydwoje partnerów. Rozmawiajmy i kochajmy się tak, jak nam i naszej drugiej połówce to pasuje.

 

Link do spotu reklamowego: https://youtu.be/fsYn8fcBKSE

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta Biuro prasowe
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania
Styl życia Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
2025-02-18 | 12:50

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów

Współczesne eventy to nie tylko okazja do spotkań, ale także istotny element strategii marketingowych i komunikacyjnych. Profesjonalna firma eventowa odgrywa kluczową rolę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Gwiazdy

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Infrastruktura

Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.