Komunikaty PR

Green Caffè Nero z nową kawiarnią, w której tradycja spotyka nowoczesność

2020-06-08  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Justyna Wrzosek
Questia

ul. Piękna 43/5
00-672 Warszawa
jwrzosek|questiapr.pl| |jwrzosek|questiapr.pl
+48 22 623 07 00
questiapr.pl
Do pobrania inf_pras ( 0.5 MB )

Wszystkich spragnionych kawy i dobrego stylu w odwiedziny zaprasza najnowszy lokal Green Caffè Nero, który właśnie został otwarty w biurowcu Generation Park na warszawskiej Woli przy stacji metra Rondo Daszyńskiego. Mimo trudności spowodowanych kryzysem epidemicznym, na znak wiary w przyszłość i optymizmu, Green Caffè Nero zdecydowało się otworzyć lokal po ponad półtorarocznym oczekiwaniu, przedłużonym zamknięciem lokali gastronomicznych w związku z pandemią koronawirusa. Nowa kawiarnia otwiera się w miejscu, które łączy pokolenia. W środku znajduje się własnego projektu bar, meble w stylu Biedermeier, a przede wszystkim niezwykle atrakcyjne przeszklenia nawiązujące do cerkiewnych witraży. Zlokalizowana w biurowcu kawiarnia już od teraz służy pracownikom kompleksu oraz przechodniom, którzy mogą w niej skosztować kawy oraz ciast i bagietek, z których w Green Caffè Nero jest znane.

Kompleks biurowców Generation Park położony jest w warszawskiej dzielnicy Wola w sąsiedztwie stacji metra Rondo Daszyńskiego oraz w otoczeniu wielu budynków biurowych stolicy. Kolejne elementy tej inwestycji nazwane zostały symbolami X, Y, Z, które nawiązują do następujących po sobie generacji. To właśnie w tym miejscu ulokowała się nowa kawiarnia Green Caffè Nero.

– Ta kawiarnia może pochwalić się nie tylko niezwykłym wystrojem, ale przede wszystkim bardzo ciekawą historią. Na tę lokalizację zdecydowaliśmy się ponad półtora roku temu, a w oczekiwaniu na powstanie kompleksu biurowego przed placem budowy postanowiliśmy postawić nasz Box Daszyńskiego – mikrokawiarnię, która była zapowiedzią przyszłej kawiarni w budynku Generation Park – powiedział Adam Ringer, prezes Green Caffè Nero. – Przez cały ten czas budowaliśmy świadomość marki i przyzwyczajaliśmy lokalną społeczność do kawiarni w tej lokalizacji. I mimo pandemii, trudności, czy ograniczeń postanowiliśmy nie tracić optymizmu i otworzyć zupełnie nową kawiarnię. Nasze dążenie okazało się odpowiadać na oczekiwania klientów, którzy licznie odwiedzili nasz lokal w pierwszym dniu otarcia – dodał Adam Ringer.

Wejście do kawiarni zlokalizowane jest od strony ulicy Łuckiej i Towarowej oraz z lobby budynku, przez co lokal może z powodzeniem obsługiwać pracowników kompleksu Generation Park, pobliskiego Warsaw Spire i innych okolicznych budynków, a także wszystkich chętnych znajdujących się w okolicy, którzy zapragną napić się kawy lub skorzystać z szerokiego wyboru kanapek i innych przekąsek. Na powierzchni 240 m2 na planie prostokąta konieczne było odpowiednie wydzielenie stref i ocieplenie wnętrza.

– Współpracujące z nami od lat duo architektów, Grażyna i Marcin Piotrowscy, czerpią inspiracje z rzeczy często bardzo nieoczywistych. To dzięki nim nasze wnętrza są tak inne i wyjątkowe. Tym razem postanowili w wystroju lokalu nawiązać do dekoracji cerkwi, a w szczególności do powstałych w latach 70-tych witraży obecnych w jednej z warszawskich świątyń. Ich kolorystyka, forma i gra świateł została odzwierciedlona w przesłonach ze szkła widocznych w naszej nowej kawiarni. – opisuje proces tworzenia wnętrza Agata Milewska, odpowiedzialna za marketing i komunikację marki Green Caffè Nero. – Dodatkowo, zaprojektowali bar oraz meble, które czerpią ze stylu Biedermeier. Dzięki temu udało się stworzyć tradycyjne, przytulne wnętrze w ultranowoczesnym biurowcu Generation Park. To nasz wkład w łączenie pokoleń – dodała Agata Milewska.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Questia
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta Biuro prasowe
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania
Styl życia Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
2025-02-18 | 12:50

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów

Współczesne eventy to nie tylko okazja do spotkań, ale także istotny element strategii marketingowych i komunikacyjnych. Profesjonalna firma eventowa odgrywa kluczową rolę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Gwiazdy

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Infrastruktura

Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.