Komunikaty PR

Grupa LEGO i Universal Music Group podejmują współpracę

2020-04-28  |  01:00
Biuro prasowe

Grupa LEGO ogłosiła wczoraj podjęcie globalnej współpracy z Universal Music Group (UMG), światowym liderem branży muzycznej. Partnerstwo ma na celu zachęcenie do wyjątkowej zabawy dzięki innowacyjnej inicjatywie, łączącej pasję do muzyki z ponadczasową koncepcją LEGO® System in Play. 

Współpraca opiera się na rozwoju nowej gamy produktów LEGO®, które zostaną zaprezentowane w 2021 roku. Firmy połączyły siły, by zachęcać i inspirować do działania kolejne pokolenia muzyków, artystów i fanów. Ta pełna pozytywnego przekazu inicjatywa ma pomóc wykorzystać twórczy potencjał, jaki drzemie w muzyce i zabawie klockami LEGO. 

Liderzy łączą siły

Jako globalny lider w branży, Universal Music Group kształtuje kulturę muzyczną na świecie. W swoim dorobku ma szerokie portfolio muzycznych nagrań i wydawnictw, obejmujący wszystkie gatunki i języki, a do partnerstwa wnosi możliwość współpracy z lokalnymi i światowymi gwiazdami. Z kolei wkładem Grupy LEGO, która już od 1932 roku inspiruje i wspiera rozwój dzieci poprzez zabawę, jest ogromne doświadczenie w tworzeniu innowacyjnych i rozwijających zabawek dla kolejnych pokoleń dzieci i ich rodzin na całym świecie. 

Dzięki połączeniu muzyki i koncepcji LEGO® System in Play, współpraca przyniesie dzieciom ekscytujące możliwości, pozwoli im integrować się, w pełni wyrażać siebie i pasję do muzyki. Poza wciągającą interaktywną zabawą, zdobędą one nowe doświadczenia, które będą dla nich inspiracją i wsparciem w kreatywnym rozwoju. 

Doświadczenie zabawy na miarę pokolenia

Olivier Robert-Murphy, globalny dyrektor działu New Business w Universal Music Group komentuje: 
– Muzyka odgrywa kluczową rolę w życiu każdego dziecka, od urodzenia, przez cały okres jego rozwoju. Przez dekady dzieci i młodzież odkrywały swoją pasję do muzyki słuchając winyli, radia, kaset, CD, oglądając teledyski i transmisje. Teraz, dzięki współpracy Grupy LEGO i UMG, będziemy mogli stworzyć nowy, interaktywny sposób, by inspirować kolejne pokolenia fanów i wizjonerów. 

O współpracy z entuzjazmem mówi również dyrektor marketingu Grupy LEGO, Julia Goldin. – Wiemy, że muzyka jest wielką pasją dla wielu dzieci, ma ona ogromną siłę angażowania i integrowania dzieci i ich rodzin, tak samo jak klocki LEGO. To partnerstwo pozwoli nam cieszyć się z siły, jaką daje połączenie muzyki i koncepcji LEGO System in Play. Zapewni ono również dzieciom całkowicie nowy sposób na wyrażanie siebie, dzięki włączaniu muzyki do swojego własnego świata, na swój własny sposób. 

Więcej szczegółów dotyczących wyjątkowej inicjatywy i współpracy zostanie podanych jeszcze w tym roku. 

 

O Grupie LEGO:

 

Misją Grupy LEGO jest inspirowanie i rozwijanie konstruktorów przyszłości, wykorzystując siłę zabawy. Koncepcja LEGO System in Play, oparta na wykorzystaniu klocków LEGO®, pozwala dzieciom i fanom przebudowywać wszystko, co tylko mogą sobie wyobrazić.

 

Grupa LEGO została założona w Billund w Danii w 1932 roku przez Ole Kirka Kristiansena, a jej nazwa pochodzi od dwóch duńskich słów „Leg” „GOdt”, które oznaczają „Baw się dobrze”. Dziś Grupa LEGO pozostaje rodzinną firmą z siedzibą w Billund, chociaż jej produkty są obecnie sprzedawane w ponad 140 krajach na całym świecie. Więcej informacji znajduje się na www.LEGO.pl. 

 

O Universal Music Group:

 

Universal Music Group (UMG) jest światowym liderem branży muzycznej i obejmuje szeroki wachlarz firm zajmujących się nagraniami, produkcją i dystrybucją muzyki, merchandisingiem i treściami audiowizualnymi w ponad 60 krajach. Oferuje najbardziej wszechstronny katalog nagrań i piosenek z każdego gatunku muzycznego, UMG wyłania wartościowych artystów, pomaga im się rozwijać, produkuje także i dystrybuuje najbardziej uznaną i odnoszącą sukcesy komercyjne muzykę na świecie. Zaangażowany w artystyczny kunszt, innowacyjność i przedsiębiorczość, UMG wspiera rozwój usług, platform i modeli biznesowych w celu poszerzenia możliwości artystycznych i komercyjnych dla swoich artystów i dostarczenia fanom nowych doświadczeń. Universal Music Group należy do koncernu Vivendi. Więcej informacji jest na stronie www.universal.com. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Julia Kamińska: Elektrośmieci to duży problem. Sama mam w piwnicy zepsutą pralkę i muszę zorganizować jej wywóz

Piotr Zelt, Julia Kamińska i Klaudia Zioberczyk zauważają, że mimo wielu akcji informacyjnych i edukacyjnych nadal nie wszyscy Polacy zdają sobie sprawę z tego, że elektrośmieci, które nie są w odpowiedni sposób zutylizowane, stanowią ogromne zagrożenie dla środowiska. I choć istnieją różne możliwości przekazania zużytych, nieużywanych lub uszkodzonych urządzeń elektrycznych i elektronicznych do punktów zbiórki czy firm zajmujących się recyklingiem, to nie brakuje osób, które lekceważą wszelkie wytyczne i idą na łatwiznę. Wyrzucają takie sprzęty do zwykłych śmietników albo wywożą na przykład do lasu.

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Problemy społeczne

Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.