Grupa LEGO i Universal Music Group podejmują współpracę
Grupa LEGO ogłosiła wczoraj podjęcie globalnej współpracy z Universal Music Group (UMG), światowym liderem branży muzycznej. Partnerstwo ma na celu zachęcenie do wyjątkowej zabawy dzięki innowacyjnej inicjatywie, łączącej pasję do muzyki z ponadczasową koncepcją LEGO® System in Play.
Współpraca opiera się na rozwoju nowej gamy produktów LEGO®, które zostaną zaprezentowane w 2021 roku. Firmy połączyły siły, by zachęcać i inspirować do działania kolejne pokolenia muzyków, artystów i fanów. Ta pełna pozytywnego przekazu inicjatywa ma pomóc wykorzystać twórczy potencjał, jaki drzemie w muzyce i zabawie klockami LEGO.
Liderzy łączą siły
Jako globalny lider w branży, Universal Music Group kształtuje kulturę muzyczną na świecie. W swoim dorobku ma szerokie portfolio muzycznych nagrań i wydawnictw, obejmujący wszystkie gatunki i języki, a do partnerstwa wnosi możliwość współpracy z lokalnymi i światowymi gwiazdami. Z kolei wkładem Grupy LEGO, która już od 1932 roku inspiruje i wspiera rozwój dzieci poprzez zabawę, jest ogromne doświadczenie w tworzeniu innowacyjnych i rozwijających zabawek dla kolejnych pokoleń dzieci i ich rodzin na całym świecie.
Dzięki połączeniu muzyki i koncepcji LEGO® System in Play, współpraca przyniesie dzieciom ekscytujące możliwości, pozwoli im integrować się, w pełni wyrażać siebie i pasję do muzyki. Poza wciągającą interaktywną zabawą, zdobędą one nowe doświadczenia, które będą dla nich inspiracją i wsparciem w kreatywnym rozwoju.
Doświadczenie zabawy na miarę pokolenia
Olivier Robert-Murphy, globalny dyrektor działu New Business w Universal Music Group komentuje:
– Muzyka odgrywa kluczową rolę w życiu każdego dziecka, od urodzenia, przez cały okres jego rozwoju. Przez dekady dzieci i młodzież odkrywały swoją pasję do muzyki słuchając winyli, radia, kaset, CD, oglądając teledyski i transmisje. Teraz, dzięki współpracy Grupy LEGO i UMG, będziemy mogli stworzyć nowy, interaktywny sposób, by inspirować kolejne pokolenia fanów i wizjonerów.
O współpracy z entuzjazmem mówi również dyrektor marketingu Grupy LEGO, Julia Goldin. – Wiemy, że muzyka jest wielką pasją dla wielu dzieci, ma ona ogromną siłę angażowania i integrowania dzieci i ich rodzin, tak samo jak klocki LEGO. To partnerstwo pozwoli nam cieszyć się z siły, jaką daje połączenie muzyki i koncepcji LEGO System in Play. Zapewni ono również dzieciom całkowicie nowy sposób na wyrażanie siebie, dzięki włączaniu muzyki do swojego własnego świata, na swój własny sposób.
Więcej szczegółów dotyczących wyjątkowej inicjatywy i współpracy zostanie podanych jeszcze w tym roku.
O Grupie LEGO:
Misją Grupy LEGO jest inspirowanie i rozwijanie konstruktorów przyszłości, wykorzystując siłę zabawy. Koncepcja LEGO System in Play, oparta na wykorzystaniu klocków LEGO®, pozwala dzieciom i fanom przebudowywać wszystko, co tylko mogą sobie wyobrazić.
Grupa LEGO została założona w Billund w Danii w 1932 roku przez Ole Kirka Kristiansena, a jej nazwa pochodzi od dwóch duńskich słów „Leg” „GOdt”, które oznaczają „Baw się dobrze”. Dziś Grupa LEGO pozostaje rodzinną firmą z siedzibą w Billund, chociaż jej produkty są obecnie sprzedawane w ponad 140 krajach na całym świecie. Więcej informacji znajduje się na www.LEGO.pl.
O Universal Music Group:
Universal Music Group (UMG) jest światowym liderem branży muzycznej i obejmuje szeroki wachlarz firm zajmujących się nagraniami, produkcją i dystrybucją muzyki, merchandisingiem i treściami audiowizualnymi w ponad 60 krajach. Oferuje najbardziej wszechstronny katalog nagrań i piosenek z każdego gatunku muzycznego, UMG wyłania wartościowych artystów, pomaga im się rozwijać, produkuje także i dystrybuuje najbardziej uznaną i odnoszącą sukcesy komercyjne muzykę na świecie. Zaangażowany w artystyczny kunszt, innowacyjność i przedsiębiorczość, UMG wspiera rozwój usług, platform i modeli biznesowych w celu poszerzenia możliwości artystycznych i komercyjnych dla swoich artystów i dostarczenia fanom nowych doświadczeń. Universal Music Group należy do koncernu Vivendi. Więcej informacji jest na stronie www.universal.com.
SYLWESTER LAST MINUTE. Jak zaplanować sylwestrowy wypad w jeden dzień?
MP3 | Stres Polaków. 75% zmaga się z napięciem każdego tygodnia
Nowy Rok w harmonii z naturą – ekologiczne postanowienia na 2025
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
Krystian Ochman: Uwielbiam musicale i bardzo chciałbym wrócić na taką scenę. Nigdy nie grałem w polskim musicalu, ale mógłbym spróbować
Zwycięzca 11. edycji programu „The Voice of Poland” podkreśla, że ma duży sentyment do amerykańskich musicali. W kilku muzycznych spektaklach już zagrał i nie wyklucza powrotu na scenę właśnie w takiej roli. Krystian Ochman zaznacza, że wolałby się zmierzyć z jakimś testem w języku angielskim, ale polski projekt też byłby dla niego ciekawym wyzwaniem.
Regionalne – Mazowieckie
Większe bezpieczeństwo przechowywanych w magazynach dzieł sztuki. Muzeum Narodowe w Warszawie przeniesie je do nowego budynku
Kupiony ze wsparciem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego budynek przy ulicy Puławskiej będzie służył Muzeum Narodowemu w Warszawie jako magazyn wielkogabarytowych dzieł sztuki. To tu jeszcze w tym roku mają trafić zbiory z magazynu w Tarczynie, który według opinii NIK nie spełnia niezbędnych norm technicznych. W ciągu dwóch–trzech lat w nowym budynku powstanie także przestrzeń wystawiennicza dla kolekcji mebli i wzornictwa należących do MNW.
Problemy społeczne
Czas oczekiwania na usługi opieki długoterminowej jest zbyt długi. Pacjenci i ich rodziny gubią się w skomplikowanym systemie
Zarządzanie opieką długoterminową w Polsce funkcjonuje w rozbiciu na dwa sektory: ochrony zdrowia i pomocy społecznej. Brak koordynacji między nimi powoduje, że opieka jest udzielana fragmentarycznie i nie zawsze efektywnie – wynika z raportu Banku Światowego. Co roku tego typu usług potrzebuje co najmniej pół miliona osób, a czas oczekiwania na nie jest zbyt długi. To efekt m.in. niedofinansowania sektora i braku kadr.