Komunikaty PR

Gwiazda każdej imprezy – Oranżada Hellena Party!

2021-12-23  |  01:00
Biuro prasowe

Marka Oranżada Hellena na sylwestra i karnawał ma dla swoich najmłodszych fanów autentycznie najlepszą propozycję – wystrzałową Oranżadę Hellena Party o niepowtarzalnym landrynkowym smaku w szklanej butelce 0,75 l i udoskonalonej recepturze.

Oranżada Hellena od lat jest ulubionym napojem małych i dużych Polaków na co dzień i od święta. Towarzyszy im i podczas codziennych posiłków, i przy bardziej uroczystych okazjach. Jeśli są one wyjątkowe dla najmłodszych członków rodziny, dla ich uczczenia powinna pojawić się na stołach także wyjątkowa wystrzałowa Oranżada Hellena Party – np. na pierwszej sylwestrowej zabawie i powitaniu nowego roku.

Oranżada Hellena Party w tym sezonie zyskała udoskonaloną recepturę - została wzbogacona o 20% soku. Ten wyśmienity napój, który został stworzony z myślą o dziecięcych i młodzieżowych imprezach: rodzinnych oraz w gronie rówieśników. Sylwestrowe i karnawałowe domówki, urodziny, pikniki czy ogniska nie mogą się wtedy obejść bez dwóch gwiazd – bohatera przyjęcia i Oranżady Hellena Party w charakterystycznej butelce o imprezowym kształcie, której już sam energetyczny design zachęca do świetnej zabawy, a oryginalny, pełen bąbelków smak – do wznoszenia kolejnych toastów, także noworocznych! Zwłaszcza jeśli Oranżadę Hellena Party zaserwuje się tak, jak na to zasługuje prawdziwa gwiazda: schłodzoną w kubełku z lodem i pucharkach jak do szampana. Udana impreza gwarantowana.

Wszelkie imprezowe spotkania najlepiej smakują w towarzystwie Oranżady Hellena Party.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Bankowość

Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.

Konsument

Prawie 2/3 Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze. Kojarzy im się to z pracowitością i zaradnością

64 proc. Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze, a 78 proc. sądzi, że ludzie w naszym kraju są przedsiębiorczy – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie ING Banku Śląskiego. Na przestrzeni 30 lat postrzeganie przedsiębiorcy znacząco się zmieniło – od prywaciarza w latach 80. do startupowca i innowatora obecnie. Przedsiębiorczość dla dużej grupy badanych oznacza pracowitość i zaradność, jednak – co ciekawe – każde pokolenie ma inne skojarzenia z pojęciem „przedsiębiorca”.