GymBeam poszerza asortyment o nowe kolekcje odzieży sportowej i zdrowej żywności
GymBeam przygotował wiele nowości dla wszystkich miłośników aktywnego trybu życia i zdrowego odżywiania. Nowe, wygodne modele koszulek, smaczne i niskokaloryczne batony białkowe, gotowe, pełnowartościowe posiłki, wysokiej jakości suplementy diety oraz chrupiące, liofilizowane owoce to tylko kilka z wielu propozycji, jakie są teraz dostępne na stronie internetowej sklepu.
Męskie koszulki ze 100% bawełny
W sierpniu marka GymBeam wypuściła kolekcję bawełnianych koszulek dla panów. Model „Stronger Together” jest idealnym połączeniem stylu i wygody. Wykonane z wysokiej jakości bawełny koszulki zapewniają przyjemność noszenia i swobodę ruchów. Koszulki dostępne są w różnych wariantach kolorystycznych, m.in.: czarnym, białym i szarym.
Baton białkowy z witaminami Glow Bar
Oferta z kategorii żywności dietetycznej powiększyła się o nowe batony proteinowe. GlowBar to smaczna i pożywna przekąska, nie tylko dla osób aktywnych fizycznie. To doskonałe źródło białka w atrakcyjnej formie, które wspomaga regenerację mięśni po treningu oraz dostarcza energii na cały dzień. Skład produktu został wzbogacony o składniki odżywcze, takie jak kolagen, witamina B7, cynk i selen, które pomagają w utrzymaniu zdrowych włosów, skóry i paznokci. Baton jest dostępny w dwóch wariantach smakowych: truskawkowym i czekoladowym.
Sałatka z tuńczykiem California
Najnowsza oferta z pewnością przypadnie do gustu wszystkim entuzjastom zdrowego odżywiania. Kolejna nowość, sałatka California, to połączenie pysznych kawałków tuńczyka z kukurydzą, groszkiem, marchwią i czarnymi oliwkami. Całość została delikatnie skroplona sokiem z cytryny, nadając sałatce orzeźwiający i lekki smak. Sałatka zawiera wysokiej jakości, świeże składniki bez zbędnych substancji konserwujących. Jest bogata w składniki odżywcze, szczególnie białko, które wspomaga wzrost i utrzymanie masy mięśniowej oraz wpływa na kondycję kości. To doskonały posiłek do spożycia zaraz po treningu, kiedy potrzebujemy natychmiastowej dawki energii. Ponadto świetnie sprawdzi się jako szybki lunch w podróży, w pracy czy na uczelni.
Suplement diety Ashwagandha KSM-66
Ashwagandha, inaczej znana jako żeń-szeń indyjski, zdobyła międzynarodowe uznanie ze względu na swoje właściwości adaptogenne. Jej regularne stosowanie pomaga organizmowi radzić sobie ze stresem, poprawia sen, wzmacnia odporność, reguluje poziom glukozy we krwi, wpływa korzystnie na funkcje poznawcze, takie jak pamięć i koncentracja, a także wspiera zdrowie serca i neutralizuje działanie wolnych rodników. Suplement diety od GymBeam występuje w opatentowanej formule KSM-66, co oznacza, że zawiera czysty ekstrakt z korzenia ashwagandhy, charakteryzujący się wysokim stężeniem składników aktywnych. Jego produkcja jest wynikiem wieloletnich badań i rozwoju, a uzyskany ekstrakt podlega ścisłej kontroli oraz najwyższym standardom jakości. Dzięki temu mamy pewność, że dany produkt dostarcza nam najlepiej przyswajalną i skuteczną formę ashwagandhy dostępną obecnie na rynku.
Liofilizowane morele i brzoskwinie
Na stronie sklepu pojawiły się również nowe oferty liofilizowanych owoców: moreli i brzoskwini. Na pewno zasmakują wszystkim miłośnikom słodkich i dojrzałych owoców. Zbierane w pełnym okresie dojrzałości, cechują się soczystym, słodkim smakiem i intensywnym aromatem. Są praktycznie nie do odróżnienia od świeżych owoców. Niewielkie różnice wyczuwalne są jedynie w teksturze. Liofilizacja delikatnie usuwa wodę z owoców, pozostawiając kruche i smaczne kawałki bez niepotrzebnych substancji konserwujących. To doskonały dodatek do wzbogacania owsianki, deserów lub innych przekąsek.
--------------------------------
GymBeam to jedna z najszybciej rozwijających się marek fitness w regionie CEE i najszybciej rozwijający się e-sklep w segmencie odżywek dla sportowców w regionie CEE. Jest obecny na 15 rynkach m.in.: na Słowacji, w Czechach, Rumunii, Chorwacji, Bułgarii, Ukrainie, Słowenii, Niemczech czy we Włoszech i na Węgrzech. W ofercie posiada suplementy diety dla sportowców, zdrową żywność oraz odzież sportową i sprzęt do ćwiczeń. Jest właścicielem marek: GymBeam, Strix, VanaVita, BeastPink, XBEAM. Jest także dystrybutorem ponad 120 marek i ponad 5000 produktów. Marka została założona przez Dalibora Cicmana w 2014 roku na Słowacji.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Piotr Zelt: Nie latam po sklepach i nie zawalam sobie szafy jakimiś niepotrzebnymi ciuchami. Mam sporo ubrań, które mają po 20 lat, i cały czas je noszę
Aktor zaznacza, że jego garderoba jest skromna, ale zawiera dobre jakościowo ubrania, które choć były kupione nawet dwie dekady temu, wciąż wyglądają jak nowe. Jego zdaniem nie warto ulegać sezonowym trendom i gromadzić w szafie wielu rzeczy, które modne są zaledwie kilka miesięcy. Zamiast tego lepiej zainwestować w ponadczasowe kurtki, marynarki czy buty z dobrych materiałów i dbać o nie tak, by posłużyły jak najdłużej.
Problemy społeczne
Poziom wyszczepienia Ukraińców jest o 20 pp. niższy niż Polaków. Ukraińskie mamy w Polsce wskazują na szereg barier

Różnice w kalendarzu szczepień, bariery językowe, nieznajomość polskiego systemu szczepień oraz obawy przed skutkami ubocznymi szczepionek – to jedne z najczęstszych problemów, które prowadzą do tego, że poziom wyszczepienia Ukraińców w Polsce jest niższy niż Polaków. To może mieć wpływ na bezpieczeństwo zdrowotne w całym kraju. Fundacja Instytutu Matki i Dziecka podejmuje inicjatywę mającą budować postawy proszczepienne wśród imigrantów.
Handel
Rynek saszetek nikotynowych w Polsce będzie uregulowany. Osoby nieletnie nie będą mogły ich kupić

Siódmego maja sejmowa Komisja Zdrowia zajmie się nowelizacją ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych, która w części reguluje rynek woreczków nikotynowych. Eksperci z Forum Prawo dla Rozwoju podkreślają pilną potrzebę objęcia tego rynku przepisami prawnymi. Podkreślają, że brak odpowiednich regulacji prawnych dotyczących tych produktów, obecnych na polskim rynku od pięciu lat, to realne zagrożenie dla zdrowia publicznego. Niezbędne są kompleksowe przepisy, które uregulują kwestię saszetek i ograniczą do nich dostęp młodzieży.