GymBeam poszerza asortyment o nowe kolekcje odzieży sportowej i zdrowej żywności
GymBeam przygotował wiele nowości dla wszystkich miłośników aktywnego trybu życia i zdrowego odżywiania. Nowe, wygodne modele koszulek, smaczne i niskokaloryczne batony białkowe, gotowe, pełnowartościowe posiłki, wysokiej jakości suplementy diety oraz chrupiące, liofilizowane owoce to tylko kilka z wielu propozycji, jakie są teraz dostępne na stronie internetowej sklepu.
Męskie koszulki ze 100% bawełny
W sierpniu marka GymBeam wypuściła kolekcję bawełnianych koszulek dla panów. Model „Stronger Together” jest idealnym połączeniem stylu i wygody. Wykonane z wysokiej jakości bawełny koszulki zapewniają przyjemność noszenia i swobodę ruchów. Koszulki dostępne są w różnych wariantach kolorystycznych, m.in.: czarnym, białym i szarym.
Baton białkowy z witaminami Glow Bar
Oferta z kategorii żywności dietetycznej powiększyła się o nowe batony proteinowe. GlowBar to smaczna i pożywna przekąska, nie tylko dla osób aktywnych fizycznie. To doskonałe źródło białka w atrakcyjnej formie, które wspomaga regenerację mięśni po treningu oraz dostarcza energii na cały dzień. Skład produktu został wzbogacony o składniki odżywcze, takie jak kolagen, witamina B7, cynk i selen, które pomagają w utrzymaniu zdrowych włosów, skóry i paznokci. Baton jest dostępny w dwóch wariantach smakowych: truskawkowym i czekoladowym.
Sałatka z tuńczykiem California
Najnowsza oferta z pewnością przypadnie do gustu wszystkim entuzjastom zdrowego odżywiania. Kolejna nowość, sałatka California, to połączenie pysznych kawałków tuńczyka z kukurydzą, groszkiem, marchwią i czarnymi oliwkami. Całość została delikatnie skroplona sokiem z cytryny, nadając sałatce orzeźwiający i lekki smak. Sałatka zawiera wysokiej jakości, świeże składniki bez zbędnych substancji konserwujących. Jest bogata w składniki odżywcze, szczególnie białko, które wspomaga wzrost i utrzymanie masy mięśniowej oraz wpływa na kondycję kości. To doskonały posiłek do spożycia zaraz po treningu, kiedy potrzebujemy natychmiastowej dawki energii. Ponadto świetnie sprawdzi się jako szybki lunch w podróży, w pracy czy na uczelni.
Suplement diety Ashwagandha KSM-66
Ashwagandha, inaczej znana jako żeń-szeń indyjski, zdobyła międzynarodowe uznanie ze względu na swoje właściwości adaptogenne. Jej regularne stosowanie pomaga organizmowi radzić sobie ze stresem, poprawia sen, wzmacnia odporność, reguluje poziom glukozy we krwi, wpływa korzystnie na funkcje poznawcze, takie jak pamięć i koncentracja, a także wspiera zdrowie serca i neutralizuje działanie wolnych rodników. Suplement diety od GymBeam występuje w opatentowanej formule KSM-66, co oznacza, że zawiera czysty ekstrakt z korzenia ashwagandhy, charakteryzujący się wysokim stężeniem składników aktywnych. Jego produkcja jest wynikiem wieloletnich badań i rozwoju, a uzyskany ekstrakt podlega ścisłej kontroli oraz najwyższym standardom jakości. Dzięki temu mamy pewność, że dany produkt dostarcza nam najlepiej przyswajalną i skuteczną formę ashwagandhy dostępną obecnie na rynku.
Liofilizowane morele i brzoskwinie
Na stronie sklepu pojawiły się również nowe oferty liofilizowanych owoców: moreli i brzoskwini. Na pewno zasmakują wszystkim miłośnikom słodkich i dojrzałych owoców. Zbierane w pełnym okresie dojrzałości, cechują się soczystym, słodkim smakiem i intensywnym aromatem. Są praktycznie nie do odróżnienia od świeżych owoców. Niewielkie różnice wyczuwalne są jedynie w teksturze. Liofilizacja delikatnie usuwa wodę z owoców, pozostawiając kruche i smaczne kawałki bez niepotrzebnych substancji konserwujących. To doskonały dodatek do wzbogacania owsianki, deserów lub innych przekąsek.
--------------------------------
GymBeam to jedna z najszybciej rozwijających się marek fitness w regionie CEE i najszybciej rozwijający się e-sklep w segmencie odżywek dla sportowców w regionie CEE. Jest obecny na 15 rynkach m.in.: na Słowacji, w Czechach, Rumunii, Chorwacji, Bułgarii, Ukrainie, Słowenii, Niemczech czy we Włoszech i na Węgrzech. W ofercie posiada suplementy diety dla sportowców, zdrową żywność oraz odzież sportową i sprzęt do ćwiczeń. Jest właścicielem marek: GymBeam, Strix, VanaVita, BeastPink, XBEAM. Jest także dystrybutorem ponad 120 marek i ponad 5000 produktów. Marka została założona przez Dalibora Cicmana w 2014 roku na Słowacji.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.