GymBeam poszerza asortyment o nowe kolekcje odzieży sportowej i zdrowej żywności
GymBeam przygotował wiele nowości dla wszystkich miłośników aktywnego trybu życia i zdrowego odżywiania. Nowe, wygodne modele koszulek, smaczne i niskokaloryczne batony białkowe, gotowe, pełnowartościowe posiłki, wysokiej jakości suplementy diety oraz chrupiące, liofilizowane owoce to tylko kilka z wielu propozycji, jakie są teraz dostępne na stronie internetowej sklepu.
Męskie koszulki ze 100% bawełny
W sierpniu marka GymBeam wypuściła kolekcję bawełnianych koszulek dla panów. Model „Stronger Together” jest idealnym połączeniem stylu i wygody. Wykonane z wysokiej jakości bawełny koszulki zapewniają przyjemność noszenia i swobodę ruchów. Koszulki dostępne są w różnych wariantach kolorystycznych, m.in.: czarnym, białym i szarym.
Baton białkowy z witaminami Glow Bar
Oferta z kategorii żywności dietetycznej powiększyła się o nowe batony proteinowe. GlowBar to smaczna i pożywna przekąska, nie tylko dla osób aktywnych fizycznie. To doskonałe źródło białka w atrakcyjnej formie, które wspomaga regenerację mięśni po treningu oraz dostarcza energii na cały dzień. Skład produktu został wzbogacony o składniki odżywcze, takie jak kolagen, witamina B7, cynk i selen, które pomagają w utrzymaniu zdrowych włosów, skóry i paznokci. Baton jest dostępny w dwóch wariantach smakowych: truskawkowym i czekoladowym.
Sałatka z tuńczykiem California
Najnowsza oferta z pewnością przypadnie do gustu wszystkim entuzjastom zdrowego odżywiania. Kolejna nowość, sałatka California, to połączenie pysznych kawałków tuńczyka z kukurydzą, groszkiem, marchwią i czarnymi oliwkami. Całość została delikatnie skroplona sokiem z cytryny, nadając sałatce orzeźwiający i lekki smak. Sałatka zawiera wysokiej jakości, świeże składniki bez zbędnych substancji konserwujących. Jest bogata w składniki odżywcze, szczególnie białko, które wspomaga wzrost i utrzymanie masy mięśniowej oraz wpływa na kondycję kości. To doskonały posiłek do spożycia zaraz po treningu, kiedy potrzebujemy natychmiastowej dawki energii. Ponadto świetnie sprawdzi się jako szybki lunch w podróży, w pracy czy na uczelni.
Suplement diety Ashwagandha KSM-66
Ashwagandha, inaczej znana jako żeń-szeń indyjski, zdobyła międzynarodowe uznanie ze względu na swoje właściwości adaptogenne. Jej regularne stosowanie pomaga organizmowi radzić sobie ze stresem, poprawia sen, wzmacnia odporność, reguluje poziom glukozy we krwi, wpływa korzystnie na funkcje poznawcze, takie jak pamięć i koncentracja, a także wspiera zdrowie serca i neutralizuje działanie wolnych rodników. Suplement diety od GymBeam występuje w opatentowanej formule KSM-66, co oznacza, że zawiera czysty ekstrakt z korzenia ashwagandhy, charakteryzujący się wysokim stężeniem składników aktywnych. Jego produkcja jest wynikiem wieloletnich badań i rozwoju, a uzyskany ekstrakt podlega ścisłej kontroli oraz najwyższym standardom jakości. Dzięki temu mamy pewność, że dany produkt dostarcza nam najlepiej przyswajalną i skuteczną formę ashwagandhy dostępną obecnie na rynku.
Liofilizowane morele i brzoskwinie
Na stronie sklepu pojawiły się również nowe oferty liofilizowanych owoców: moreli i brzoskwini. Na pewno zasmakują wszystkim miłośnikom słodkich i dojrzałych owoców. Zbierane w pełnym okresie dojrzałości, cechują się soczystym, słodkim smakiem i intensywnym aromatem. Są praktycznie nie do odróżnienia od świeżych owoców. Niewielkie różnice wyczuwalne są jedynie w teksturze. Liofilizacja delikatnie usuwa wodę z owoców, pozostawiając kruche i smaczne kawałki bez niepotrzebnych substancji konserwujących. To doskonały dodatek do wzbogacania owsianki, deserów lub innych przekąsek.
--------------------------------
GymBeam to jedna z najszybciej rozwijających się marek fitness w regionie CEE i najszybciej rozwijający się e-sklep w segmencie odżywek dla sportowców w regionie CEE. Jest obecny na 15 rynkach m.in.: na Słowacji, w Czechach, Rumunii, Chorwacji, Bułgarii, Ukrainie, Słowenii, Niemczech czy we Włoszech i na Węgrzech. W ofercie posiada suplementy diety dla sportowców, zdrową żywność oraz odzież sportową i sprzęt do ćwiczeń. Jest właścicielem marek: GymBeam, Strix, VanaVita, BeastPink, XBEAM. Jest także dystrybutorem ponad 120 marek i ponad 5000 produktów. Marka została założona przez Dalibora Cicmana w 2014 roku na Słowacji.

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.