Komunikaty PR

Highway to Lidl, czyli zrób zakupy w sklepie Lidl Polska na Pol’and’Rock

2024-07-30  |  14:30
Biuro prasowe

Już 1 sierpnia startuje długo wyczekiwany Pol'and'Rock Festival – święto muzyki, wolności i nieskrępowanej zabawy! To tutaj rockowe riffy będą rozbrzmiewać na najwyższych obrotach, a tłumy fanów bawić się do największych hitów, tworząc niezapomniane wspomnienia pod gołym niebem. Lidl Polska również wkracza na festiwalową scenę! Już od wtorku, 30 lipca, na terenie wydarzenia będzie otwarty jedyny w swoim rodzaju, całodobowy sklep sieci! Niezależnie od tego, czy będziesz potrzebować jedzenia, picia lub festiwalowych niezbędników, Lidl ma wszystko, aby bawić się na całego. Od przekąsek, przez napoje, po gadżety – idealne do biwakowania i niezapomnianych przygód!

Pol’and’Rock Festival startuje w czwartek, 1 sierpnia i potrwa do soboty, 3 sierpnia. Jednak Rockowa Wyspa Lidla będzie gotowa na przyjęcie festiwalowiczów już we wtorek, 30 lipca od godz. 12.00. Dzięki temu ci, którzy przyjadą na festiwal z wyprzedzeniem, będą mogli zrobić najpotrzebniejsze zakupy na miejscu. Sklep będzie czynny całodobowo aż do niedzieli, 4 sierpnia do godz. 12.00, czyli nieprzerwanie przez 120 godzin!

Podobnie jak w ubiegłym roku, sklep stanie tuż obok pola namiotowego, Małej Sceny i Akademii Sztuk Przepięknych, a festiwalowy pop-up będzie liczył 1400 mkw! Rockowa Wyspa Lidla będzie widoczna z daleka, a na wszystkich uczestników czekać będą dwie strefy chilloutu, wyjątkowe gadżety, konkursy i rockowo-lidlowe tatuaże tymczasowe!

Co w Rockowej Wyspie Lidla piszczy?

W rockowym sklepie Lidla każdy uczestnik festiwalu znajdzie wszystko, czego potrzebuje podczas wydarzenia, a sieć na tę okazję przygotowała specjalne kupony w aplikacji Lidl Plus. Podczas upałów i nieprzerwanej zabawy, pragnienie będzie gasić woda źródlana Saguaro, którą dostaniemy w promocji 3+3 gratis. Jak na biwakowanie przystało, na lidlowych półkach nie zabraknie zupek instant Vifon 2+2 gratis, dań instant w kubku 1+1 gratis czy sałatkowych lunchboxów! W asortymencie sklepu pojawią się także świeże owoce i warzywa z Ryneczku Lidla – banany premium będzie można kupić aż 50% taniej, w cenie 3,49 zł[1]/1 kg. Na ochłodę festiwalowej atmosfery, sieć proponuje lody w rożku Ballino w promocji 1+1 gratis!

Oprócz artykułów spożywczych rockowy sklep Lidla oferuje festiwalowe must-have, czyli akcesoria biwakowe! Uczestnicy mogą więc na miejscu zaopatrzyć się w najpotrzebniejsze rzeczy i nie martwić się o przeładowane bagaże. W asortymencie znajdą się m.in.: apteczka z najpotrzebniejszymi akcesoriami pierwszej pomocy (19,99 zł/zestaw), ręczniki plażowe (15 zł/1 szt.), specjalne koce piknikowe (44,99 zł/1 szt.) czy kempingowy zestaw kuchenny (49,99 zł/1 zestaw).

Wśród festiwalowego gwaru warto znaleźć chwilę na odpoczynek, by nabrać sił na kontynuację zabawy przy energetycznych gitarowych riffach. Dlatego na lidlowych półkach pojawią się również: materace z poduszką lub maty samopompujące (79,99 zł/1 szt.), śpiwory mumie czy śpiwory kołdry (99 zł/1 szt.), a dla tych, którzy będą chcieli zaznać relaksu w innym wymiarze, sieć proponuje hamak w supercenie, za 49,99 zł/1 szt.!

W festiwalowym sklepie Lidl będzie możliwość skorzystania ze wszystkich form płatności, tak jak w regularnych sklepach – zarówno gotówką, jak i kartą. Na miejscu oprócz standardowych kas do dyspozycji będą także kasy samoobsługowe.

Gazetka, w której zawarte są szczegółowe informacje na temat dostępnych produktów, znajduje się pod linkiem: https://www.lidl.pl/l/pl/gazetki/oferta-wazna-od-30-07-do-04-08-gazetka-festiwalowa/view/flyer/page/1.

Przygotuj się na festiwalowe szaleństwo i zrób zakupy w rockowym sklepie Lidl Polska już od 30 lipca!

 


[1] 6,99 zł – cena przed obniżką

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta Biuro prasowe
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania
Styl życia Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
2025-02-18 | 12:50

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów

Współczesne eventy to nie tylko okazja do spotkań, ale także istotny element strategii marketingowych i komunikacyjnych. Profesjonalna firma eventowa odgrywa kluczową rolę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Joanna Liszowska: Kobiety powinno się doceniać na co dzień. Ale 8 marca można szczególnie wyrazić swoją sympatię

Aktorka uważa, że Dzień Kobiet to miła tradycja i należy ją pielęgnować. Nie trzeba wiele, by na twarzy płci pięknej pojawił się uśmiech. Wystarczą życzenia, symboliczny kwiatek czy okolicznościowy upominek. Joanna Liszowska podkreśla, że w teatrze czy na planie serialu koledzy z branży 8 marca zawsze stają na wysokości zadania i sprawiają radość paniom ze swojego otoczenia. Marta Wierzbicka natomiast zaznacza, że dla niej nie jest to szczególna okazja do świętowania. Po prostu dzień jak każdy inny.

Handel

Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.

Infrastruktura

Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.