Komunikaty PR

Holenderska marka Fresh 'n Rebel ogłasza jesienne nowości produktowe i zachwyca

2021-10-20  |  10:43
Biuro prasowe

Jak wiele razy szukaliście dla siebie praktycznych słuchawek czy głośników, ale irytował was brak kolorów, bo do wyboru w sklepie były tylko klasyczna biel, czerń i ewentualnie odcienie szarości? Holenderska marka mobilnych urządzeń Fresh ‘n Rebel już dawno zauważyła ów brak różnorodności i ze swoich markowych kolorów uczyniła znak rozpoznawczy. Tej jesieni, w trakcie prezentacji nowych produktów na premierzew Rotterdamie, marka po raz kolejny udowodniła jak olbrzymią rolę, obok nowych funkcjonalności, mają design i kolor. Już wkrótce w sklepach pojawią się urządzenia w 12 bardzo modnych kolorach z logiem Fresh ‘n Rebel.

Jesienna prezentacja nowości produktowych od Fresh ‘n Rebel przybrała formę… wyjątkowego pokazu mody połączonego z występem muzycznym. Wydarzenie odbyło się 14 października w klubie Annabel w Rotterdamie, gdzie na wybiegu pokazano 12 nowych kolorów i produktów marki, jak również przedstawiono nową ambasadorkę mobilnych urządzeń spod znaku kraba, piosenkarkę znaną z występu na Eurowizji, Davinę Michelle. W trakcie prezentacji przygotowanej we współpracy ze znaną stylistką mody, Nga Ho, holenderski producent mobilnych słuchawek, głośników i powerbanków, opowiedział o inspiracjach do stworzenia unikalnego designu i stylistyki produktów.

Prawdziwa magia kolorów

Jak wyróżnić się z tłumu marek i urządzeń audio, które oferują podobne funkcje jak np. bezprzewodową obsługę, technologię ANC czy niewielkie rozmiary? Poprzez oryginalny kolor i design. Paleta kolorów Fresh ‘n Rebel naprawdę robi wrażenie. Po pierwsze – modne pastele. Wkrótce w sklepach pojawi się m.in. nowa wersja słuchawek dousznych Twins 1 w intrygującym odcieniu jasnego nieba (Dusty Blue), jasnoszarym (Ice Grey) czy bladoróżowym (Smokey Pink), a popularny model Clam zachwyci nową kolorystyką w odcieniu jasnofioletowym/liliowym (Dreamy Lilac). Nie lubicie pasteli? Nie szkodzi. W portfolio Fresh ‘n Rebel znajdziemy również kolory inspirowane naturą – piaskowy (Silky Sand), wypłowiała zieleń spadających liści (Dried Green), ciemnoniebieski kolor nieba (Steel Blue) czy przywodzący na myśl zachód słońca na kenijskiej sawannie czerwono pomarańczowy odcień nazwany Safari Red. A może lubicie ciemne, ale wyrafinowane kolory? Nowa seria domowych głośników Soul zaskoczy barwami – bordowym (Deep Mauve) czy brązowozłotym (Brave Bronze), a w palecie kolorów znajdziemy również słuchawki douszne Twins 3 w kolorze morskim (Dive Blue) czy ciemnoszarym (Storm Grey).

Początek jesieni to najlepszy moment, aby wprowadzić trochę kolorów do codziennego życia i postawić na dodatki w unikalnych barwach. Ziemiste kolory, okrągłe kształty, miękkie tkaniny i ekologiczne materiały nadają akcesoriom od Fresh ‘n Rebel ciepły, wygodny i nowoczesny wygląd. Premierowe słuchawki douszne Twins 1 i głośniki Soul pojawią się w najlepszych sklepach z elektroniką już w listopadzie, a model Twins 3 na początku grudnia.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion Biuro prasowe
2025-07-21 | 09:00

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec „Nakręć mile, nie promile” ma zachęcić użytkowników jednośladów do odpowiedzialności za
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.