Komunikaty PR

Holenderska marka Fresh 'n Rebel ogłasza jesienne nowości produktowe i zachwyca

2021-10-20  |  10:43
Biuro prasowe

Jak wiele razy szukaliście dla siebie praktycznych słuchawek czy głośników, ale irytował was brak kolorów, bo do wyboru w sklepie były tylko klasyczna biel, czerń i ewentualnie odcienie szarości? Holenderska marka mobilnych urządzeń Fresh ‘n Rebel już dawno zauważyła ów brak różnorodności i ze swoich markowych kolorów uczyniła znak rozpoznawczy. Tej jesieni, w trakcie prezentacji nowych produktów na premierzew Rotterdamie, marka po raz kolejny udowodniła jak olbrzymią rolę, obok nowych funkcjonalności, mają design i kolor. Już wkrótce w sklepach pojawią się urządzenia w 12 bardzo modnych kolorach z logiem Fresh ‘n Rebel.

Jesienna prezentacja nowości produktowych od Fresh ‘n Rebel przybrała formę… wyjątkowego pokazu mody połączonego z występem muzycznym. Wydarzenie odbyło się 14 października w klubie Annabel w Rotterdamie, gdzie na wybiegu pokazano 12 nowych kolorów i produktów marki, jak również przedstawiono nową ambasadorkę mobilnych urządzeń spod znaku kraba, piosenkarkę znaną z występu na Eurowizji, Davinę Michelle. W trakcie prezentacji przygotowanej we współpracy ze znaną stylistką mody, Nga Ho, holenderski producent mobilnych słuchawek, głośników i powerbanków, opowiedział o inspiracjach do stworzenia unikalnego designu i stylistyki produktów.

Prawdziwa magia kolorów

Jak wyróżnić się z tłumu marek i urządzeń audio, które oferują podobne funkcje jak np. bezprzewodową obsługę, technologię ANC czy niewielkie rozmiary? Poprzez oryginalny kolor i design. Paleta kolorów Fresh ‘n Rebel naprawdę robi wrażenie. Po pierwsze – modne pastele. Wkrótce w sklepach pojawi się m.in. nowa wersja słuchawek dousznych Twins 1 w intrygującym odcieniu jasnego nieba (Dusty Blue), jasnoszarym (Ice Grey) czy bladoróżowym (Smokey Pink), a popularny model Clam zachwyci nową kolorystyką w odcieniu jasnofioletowym/liliowym (Dreamy Lilac). Nie lubicie pasteli? Nie szkodzi. W portfolio Fresh ‘n Rebel znajdziemy również kolory inspirowane naturą – piaskowy (Silky Sand), wypłowiała zieleń spadających liści (Dried Green), ciemnoniebieski kolor nieba (Steel Blue) czy przywodzący na myśl zachód słońca na kenijskiej sawannie czerwono pomarańczowy odcień nazwany Safari Red. A może lubicie ciemne, ale wyrafinowane kolory? Nowa seria domowych głośników Soul zaskoczy barwami – bordowym (Deep Mauve) czy brązowozłotym (Brave Bronze), a w palecie kolorów znajdziemy również słuchawki douszne Twins 3 w kolorze morskim (Dive Blue) czy ciemnoszarym (Storm Grey).

Początek jesieni to najlepszy moment, aby wprowadzić trochę kolorów do codziennego życia i postawić na dodatki w unikalnych barwach. Ziemiste kolory, okrągłe kształty, miękkie tkaniny i ekologiczne materiały nadają akcesoriom od Fresh ‘n Rebel ciepły, wygodny i nowoczesny wygląd. Premierowe słuchawki douszne Twins 1 i głośniki Soul pojawią się w najlepszych sklepach z elektroniką już w listopadzie, a model Twins 3 na początku grudnia.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Kultowa śniadaniownia Bułkę przez Bibułkę z lokalem w Łodzi Biuro prasowe
2024-04-25 | 12:35

Kultowa śniadaniownia Bułkę przez Bibułkę z lokalem w Łodzi

Podbiła serca warszawiaków, teraz czas na Łódź. Znana i popularna w stolicy restauracja śniadaniowa Bułkę przez Bibułkę, otworzy swój pierwszy lokal poza Warszawą w
Styl życia Atrakcyjne oferty na 5-lecie sklepu online Lidl Polska
2024-04-24 | 11:05

Atrakcyjne oferty na 5-lecie sklepu online Lidl Polska

Zawsze. Więcej. Online. Sklep internetowy Lidl Polska świętuje swoje 5. urodziny! Z tej okazji, na klientów czekają atrakcyjne rabaty na cały asortyment, który obejmuje bogatą
Styl życia Otwarcie pierwszego sklepu Lidl Polska w Andrespolu!
2024-04-24 | 11:00

Otwarcie pierwszego sklepu Lidl Polska w Andrespolu!

Lidl Polska rozwija sieć sklepów, mając na uwadze troskę o środowisko oraz dbając o łatwy dostęp do produktów dla swoich klientów. Już w czwartek, 25

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach

Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.

Gwiazdy

Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami

Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.