Holenderska marka Fresh 'n Rebel ogłasza jesienne nowości produktowe i zachwyca
Jak wiele razy szukaliście dla siebie praktycznych słuchawek czy głośników, ale irytował was brak kolorów, bo do wyboru w sklepie były tylko klasyczna biel, czerń i ewentualnie odcienie szarości? Holenderska marka mobilnych urządzeń Fresh ‘n Rebel już dawno zauważyła ów brak różnorodności i ze swoich markowych kolorów uczyniła znak rozpoznawczy. Tej jesieni, w trakcie prezentacji nowych produktów na premierzew Rotterdamie, marka po raz kolejny udowodniła jak olbrzymią rolę, obok nowych funkcjonalności, mają design i kolor. Już wkrótce w sklepach pojawią się urządzenia w 12 bardzo modnych kolorach z logiem Fresh ‘n Rebel.
Jesienna prezentacja nowości produktowych od Fresh ‘n Rebel przybrała formę… wyjątkowego pokazu mody połączonego z występem muzycznym. Wydarzenie odbyło się 14 października w klubie Annabel w Rotterdamie, gdzie na wybiegu pokazano 12 nowych kolorów i produktów marki, jak również przedstawiono nową ambasadorkę mobilnych urządzeń spod znaku kraba, piosenkarkę znaną z występu na Eurowizji, Davinę Michelle. W trakcie prezentacji przygotowanej we współpracy ze znaną stylistką mody, Nga Ho, holenderski producent mobilnych słuchawek, głośników i powerbanków, opowiedział o inspiracjach do stworzenia unikalnego designu i stylistyki produktów.
Prawdziwa magia kolorów
Jak wyróżnić się z tłumu marek i urządzeń audio, które oferują podobne funkcje jak np. bezprzewodową obsługę, technologię ANC czy niewielkie rozmiary? Poprzez oryginalny kolor i design. Paleta kolorów Fresh ‘n Rebel naprawdę robi wrażenie. Po pierwsze – modne pastele. Wkrótce w sklepach pojawi się m.in. nowa wersja słuchawek dousznych Twins 1 w intrygującym odcieniu jasnego nieba (Dusty Blue), jasnoszarym (Ice Grey) czy bladoróżowym (Smokey Pink), a popularny model Clam zachwyci nową kolorystyką w odcieniu jasnofioletowym/liliowym (Dreamy Lilac). Nie lubicie pasteli? Nie szkodzi. W portfolio Fresh ‘n Rebel znajdziemy również kolory inspirowane naturą – piaskowy (Silky Sand), wypłowiała zieleń spadających liści (Dried Green), ciemnoniebieski kolor nieba (Steel Blue) czy przywodzący na myśl zachód słońca na kenijskiej sawannie czerwono pomarańczowy odcień nazwany Safari Red. A może lubicie ciemne, ale wyrafinowane kolory? Nowa seria domowych głośników Soul zaskoczy barwami – bordowym (Deep Mauve) czy brązowozłotym (Brave Bronze), a w palecie kolorów znajdziemy również słuchawki douszne Twins 3 w kolorze morskim (Dive Blue) czy ciemnoszarym (Storm Grey).
Początek jesieni to najlepszy moment, aby wprowadzić trochę kolorów do codziennego życia i postawić na dodatki w unikalnych barwach. Ziemiste kolory, okrągłe kształty, miękkie tkaniny i ekologiczne materiały nadają akcesoriom od Fresh ‘n Rebel ciepły, wygodny i nowoczesny wygląd. Premierowe słuchawki douszne Twins 1 i głośniki Soul pojawią się w najlepszych sklepach z elektroniką już w listopadzie, a model Twins 3 na początku grudnia.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Motoryzacja

Qczaj: Na drogach szybkiego ruchu lubię mocniej wcisnąć pedał gazu. Niebawem planuję też zrobić prawo jazdy na motocykl
Trener podkreśla, że decyzja o zrobieniu prawa jazdy była jedną z najlepszych w jego życiu. Teraz, kiedy odpowiedni dokument ma już w kieszeni, z ogromną przyjemnością wsiada za kierownicę i mknie przed siebie. Najbardziej lubi drogi szybkiego ruchu, bo tam może mocniej wcisnąć pedał gazu. W innych okolicznościach jednak jeździ z dużą rozwagą, dostosowując prędkość do warunków panujących na jezdni. Qczaj zdradza też, że kolejnym krokiem będzie kurs na prawo jazdy na motocykl.
Edukacja
Uczelnie zaczynają wspólnie walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji. Ruszają badania nad skalą problemu

Szkoły wyższe chcą aktywniej walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji zarówno wobec pracowników, jak i studentów. W ramach projektu Bezpieczna Uczelnia będą się wymieniać dobrymi praktykami w zakresie polityki antymobbingowej. Zostaną przeprowadzone także badania na temat obecnej sytuacji w środowisku akademickim. Dotychczasowe badania prowadzone przez Fundację Science Watch Polska wskazują, że mobbing to dość powszechne zjawisko na uczelniach, które przybiera charakterystyczne dla środowiska formy.
Edukacja
Polki coraz bardziej świadomie podchodzą do profilaktyki nowotworów piersi. Wciąż jednak blisko połowa się nie bada

Profilaktyka raka piersi przestaje być dla Polek źródłem lęku i tematem tabu. Coraz częściej motywacją do wykonania badań jest odpowiedzialność za siebie i bliskich – wynika z najnowszego badania Maison & Partners dla Henkel Polska. 36 proc. kobiet jako motywację wskazało rekomendacje lekarskie, a 30 proc. – potrzebę dbania o swój organizm. Mimo że około 40 proc. kobiet w wieku 20–60 lat bada się regularnie, wykonując badania palpacyjne czy USG, podobny odsetek nie bada się wcale, a co piąta deklaruje, że w ogóle nie interesuje się tym tematem.