HOOF rozwija skrzydła jako samodzielna marka i zmienia strategię biznesową
Marka HOOF to zespół ekspertów z ponad 20-letnim doświadczeniem w kompleksowej realizacji przestrzeni biurowych i komercyjnych. Oferta produktowa jest stale uzupełniana o nowe usługi. Wiąże się to z dynamiką czasów, a także głębszymi zmianami w kontekście pandemii. W związku z tym HOOF zaprasza również do współpracy w obszarze kreowania workplace strategy oraz funkcjonalnych narzędzi online. Nowa strategia biznesowa to też szersza kooperacja z architektami wnętrz i profesjonalne doradztwo.
HOOF prowadzi obecnie trzy salony meblowe: w Poznaniu, Krakowie oraz we Wrocławiu, zapraszając również do współpracy na terenie Warszawy oraz Trójmiasta, gdzie już niedługo zostanie otwarty nowy showroom. Zespół ekspertów zdobywał przez lata cenne doświadczenie w firmie Mikomax, jednak z uwagi na poszerzenie portfolio produktowego i profilu działalności HOOF jest dziś oddzielną marką, która konsekwentnie buduje nową strategię biznesową. Produkty Mikomax, takie jak meble biurowe czy budki akustyczne, nadal stanowią istotny element oferty HOOF.
– Zdecydowaliśmy się na budowę nowej marki w odpowiedzi na potrzeby i oczekiwania naszych klientów. Sama sprzedaż mebli już nie wystarczyła. Spotykaliśmy się z zapytaniami o kompleksową realizację inwestycji – od dobrania rozwiązań podłogowych, przez projekt aranżacji pomieszczeń zgodnie z trendami – czy to ABW, czy biophilic design – dobór produktów meblowych, oświetlenia, przeszkleń, rozwiązań akustycznych, aż po elementy dekoracyjne. Naszym atutem jest ponad 25-letnia obecność na rynku. Mając bardzo duże doświadczenie i przede wszystkim wiedzę zarówno produktową, jak i dotyczącą tego, jak zmienia się przestrzeń biurowa, możemy zaoferować dziś znacznie więcej i w znacznie szerszym zakresie – mówi Teodor Barciński, Managing Director HOOF Poznań.
Portfolio HOOF obejmuje przy tym modele z różnych półek cenowych – od ekonomicznych po segment premium, w tym takie marki jak Haworth, Vitra czy Narbutas, które wyróżniają się wzornictwem docenianym na całym świecie. W celu świadczenia kompleksowych usług w zakresie realizacji inwestycji HOOF zaprosił do współpracy także producentów oświetlenia (np. Labra), rozwiązań akustycznych (Mute, Hush) czy podłóg (Modulyss, Shaw Contract).
Istotną rolę w działalności firmy odgrywa też współpraca z architektami oraz promocja polskiego designu. Stąd w ofercie HOOF – poza Mikomaxem – znajdują się produkty takich rodzimych firm, jak Bejot, Vank czy Comforty. Warto też zauważyć, że chodzi tu w dużej mierze o projekty cenionych polskich projektantów: Tomka Rygalika, Krystiana Kowalskiego, Macieja Karpiaka, Iwony Kosickiej, Dymitra Malcewa, Mai Ganszyniec.
Choć kompleksowe wyposażenie przestrzeni biurowych to wciąż podstawa działalności HOOF, marka oferuje też znacznie więcej rozwiązań, które wykraczają choćby poza same meble. Doskonałym przykładem jest autorski program +space do efektywnego zarządzania przestrzenią biurową. Pozwala on pracownikom na szybką rezerwację biurek i sal konferencyjnych z każdego miejsca na świecie, a działom HR zapewnia dostęp do analityki wykorzystania powierzchni. Wspiera również operacyjnie serwisy sprzątające w kontekście szybkiej i sprawnej dezynfekcji miejsc pracy.
– Idea stworzenie systemu rezerwacji biurek zrodziła się jeszcze przed pandemią. Czas lockdownu tylko przyspieszył proces powstania tego rozwiązania, które dziś z sukcesem wdrażamy w firmach. Biuro jest żywym organizmem i dziś jego funkcja zmieniła się na jeszcze bardziej mobilną, krajobraz jest dynamiczny, a rozwiązania muszą być na tyle elastyczne, aby móc w krótkim czasie dostosować przestrzeń do potrzeb użytkowników. Nasz autorski program umożliwia zarządzanie tą przestrzenią, a przy okazji wspiera działy HR, serwisy sprzątające i bieżącą pracę managerów – dodaje Grzegorz Kitłowski, Managing Director HOOF Wrocław.
Kolejnym segmentem działalności HOOF jest profesjonalne doradztwo w zakresie workplace strategy. Chodzi tu o usługi usprawniające zarządzanie przestrzenią biurową, a także odpowiednie jej dopasowanie do indywidualnych preferencji użytkowników biur. Dzięki temu architekci i projektanci takich wnętrz zyskują cenne źródło wiedzy i inspiracje w kontekście konkretnych oczekiwań. Workplace strategy to również pomoc ekspertów z zakresu innych dziedzin, takich jak socjologia czy psychologia.
HOOF szerzej też współpracuje z samymi architektami, którzy są jednymi z kluczowych klientów firmy. Specjaliści projektujący biura zyskują przez to dostęp nie tylko do najnowszych kolekcji i ciekawych produktów wprowadzanych na rynek, ale także do szkoleń organizowanych przez dostawców, webinarów i platform wzajemnej wymiany wiedzy oraz doświadczeń.
Nowa strategia biznesowa HOOF bazuje zatem nie tylko na sprzedaży produktów, lecz także doradztwie i wsparciu dla różnych grup klientów. Bogate doświadczenie w branży i uważna obserwacja trendów oraz kierunków zmian pozwala dynamicznie reagować na otoczenie i zmieniające się potrzeby.
Więcej informacji na: https://www.hoof.pl/
SYLWESTER LAST MINUTE. Jak zaplanować sylwestrowy wypad w jeden dzień?
MP3 | Stres Polaków. 75% zmaga się z napięciem każdego tygodnia
Nowy Rok w harmonii z naturą – ekologiczne postanowienia na 2025
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Podróże
Radosław Majdan: W Grecji zaginęła mi walizka. To jest kraj lekkoduchów, wszystko odkładają na jutro, a pracę traktują drugorzędnie
Były piłkarz przyznaje, że z perspektywy uczestników program „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” to bardzo wymagające przedsięwzięcie. Dla niego ten format okazał się nie tylko testem fizycznym, ale także emocjonalnym, bo trzeba było stawić czoła zarówno rywalom, jak i własnym słabościom. Radosław Majdan zdradza też, że emocji nie brakowało już na lotnisku. Tuż po przylocie do Grecji okazało się bowiem, że jego walizka zaginęła. Na szczęście miał przy sobie kilka zapasowych ubrań.
Finanse
Wciąż niewielkie finansowanie wsparcia psychicznego przez państwo. Usługi terapeutyczne są dziś głównie prywatne
Co czwarty Polak przynajmniej raz w ciągu swojego życia zmaga się z poważnym kryzysem zdrowia psychicznego. Może więc on statystycznie dotyczyć każdej polskiej rodziny – przypomina Fundacja Pomagam.pl. Problemem jest wciąż niskie finansowanie wsparcia psychicznego i psychiatrycznego przez państwo oraz słaba wiedza o zdrowiu psychicznym. Organizacja zwraca uwagę, że świadomość problemu może uwolnić ogromny potencjał wzajemnego wsparcia.
Film
Joanna Kurowska: Żaden polski aktor nie dostał miliona dolarów za film. Gramy równie dobrze jak amerykańscy, a jesteśmy niedoceniani i hejtowani
Artystka nie ma żadnych wątpliwości – polska branża filmowa wymaga natychmiastowego uzdrowienia. Konieczne jest wprowadzenie gruntownych zmian po to, aby zapewnić aktorom lepsze warunki pracy, odpowiednie wynagrodzenie i wsparcie w sytuacjach kryzysowych. Joanna Kurowska zauważa, że honoraria w polskim kinie są rażąco niskie i chociażby w stosunku do zarobków amerykańskich gwiazd dysproporcja jest ogromna. Dla przykładu żaden polski aktor nie otrzymał jeszcze miliona dolarów za rolę, podczas gdy w USA takie kwoty są standardem.