Komunikaty PR

HOOF rozwija skrzydła jako samodzielna marka i zmienia strategię biznesową

2021-10-12  |  12:32
Biuro prasowe

Marka HOOF to zespół ekspertów z ponad 20-letnim doświadczeniem w kompleksowej realizacji przestrzeni biurowych i komercyjnych. Oferta produktowa jest stale uzupełniana o nowe  usługi. Wiąże się to z dynamiką czasów, a także głębszymi zmianami w kontekście pandemii. W związku z tym HOOF zaprasza również do współpracy w obszarze kreowania workplace strategy oraz funkcjonalnych narzędzi online. Nowa strategia biznesowa to też szersza kooperacja z architektami wnętrz i profesjonalne doradztwo.

HOOF prowadzi obecnie trzy salony meblowe: w Poznaniu, Krakowie oraz we Wrocławiu, zapraszając również do współpracy na terenie Warszawy oraz Trójmiasta, gdzie już niedługo zostanie otwarty nowy showroom. Zespół ekspertów zdobywał przez lata cenne doświadczenie w firmie Mikomax, jednak z uwagi na poszerzenie portfolio produktowego i profilu działalności HOOF jest dziś oddzielną marką, która konsekwentnie buduje nową strategię biznesową. Produkty Mikomax, takie jak meble biurowe czy budki akustyczne, nadal stanowią istotny element oferty HOOF.

Zdecydowaliśmy się na budowę nowej marki w odpowiedzi na potrzeby i oczekiwania naszych klientów. Sama sprzedaż mebli już nie wystarczyła. Spotykaliśmy się z zapytaniami o kompleksową realizację inwestycji – od dobrania rozwiązań podłogowych, przez projekt aranżacji pomieszczeń zgodnie z trendami – czy to ABW, czy biophilic design – dobór produktów meblowych, oświetlenia, przeszkleń, rozwiązań akustycznych, aż po elementy dekoracyjne. Naszym atutem jest ponad 25-letnia obecność na rynku. Mając bardzo duże doświadczenie i przede wszystkim wiedzę zarówno produktową, jak i dotyczącą tego, jak zmienia się przestrzeń biurowa, możemy zaoferować dziś znacznie więcej i w znacznie szerszym zakresie – mówi Teodor Barciński, Managing Director HOOF Poznań.

Portfolio HOOF obejmuje przy tym modele z różnych półek cenowych – od ekonomicznych po segment premium, w tym takie marki jak Haworth, Vitra czy Narbutas, które wyróżniają się wzornictwem docenianym na całym świecie. W celu świadczenia kompleksowych usług w zakresie realizacji inwestycji HOOF zaprosił do współpracy także producentów oświetlenia (np. Labra), rozwiązań akustycznych (Mute, Hush) czy podłóg (Modulyss, Shaw Contract).

Istotną rolę w działalności firmy odgrywa też współpraca z architektami oraz promocja polskiego designu. Stąd w ofercie HOOF – poza Mikomaxem – znajdują się produkty takich rodzimych firm, jak Bejot, Vank czy Comforty. Warto też zauważyć, że chodzi tu w dużej mierze o projekty cenionych polskich projektantów: Tomka Rygalika, Krystiana Kowalskiego, Macieja Karpiaka, Iwony Kosickiej, Dymitra Malcewa, Mai Ganszyniec.

Choć kompleksowe wyposażenie przestrzeni biurowych to wciąż podstawa działalności HOOF, marka oferuje też znacznie więcej rozwiązań, które wykraczają choćby poza same meble. Doskonałym przykładem jest autorski program +space do efektywnego zarządzania przestrzenią biurową. Pozwala on pracownikom na szybką rezerwację biurek i sal konferencyjnych z każdego miejsca na świecie, a działom HR zapewnia dostęp do analityki wykorzystania powierzchni. Wspiera również operacyjnie serwisy sprzątające w kontekście szybkiej i sprawnej dezynfekcji miejsc pracy.

– Idea stworzenie systemu rezerwacji biurek zrodziła się jeszcze przed pandemią. Czas lockdownu tylko przyspieszył proces powstania tego rozwiązania, które dziś z sukcesem wdrażamy w firmach. Biuro jest żywym organizmem i dziś jego funkcja zmieniła się na jeszcze bardziej mobilną, krajobraz jest dynamiczny, a rozwiązania muszą być na tyle elastyczne, aby móc w krótkim czasie dostosować przestrzeń do potrzeb użytkowników. Nasz autorski program umożliwia zarządzanie tą przestrzenią, a przy okazji wspiera działy HR, serwisy sprzątające i bieżącą pracę managerów – dodaje Grzegorz Kitłowski, Managing Director HOOF Wrocław.

Kolejnym segmentem działalności HOOF jest profesjonalne doradztwo w zakresie workplace strategy. Chodzi tu o usługi usprawniające zarządzanie przestrzenią biurową, a także odpowiednie jej dopasowanie do indywidualnych preferencji użytkowników biur. Dzięki temu architekci i projektanci takich wnętrz zyskują cenne źródło wiedzy i inspiracje w kontekście konkretnych oczekiwań. Workplace strategy to również pomoc ekspertów z zakresu innych dziedzin, takich jak socjologia czy psychologia.

HOOF szerzej też współpracuje z samymi architektami, którzy są jednymi z kluczowych klientów firmy. Specjaliści projektujący biura zyskują przez to dostęp nie tylko do najnowszych kolekcji i ciekawych produktów wprowadzanych na rynek, ale także do szkoleń organizowanych przez dostawców, webinarów i platform wzajemnej wymiany wiedzy oraz doświadczeń.

Nowa strategia biznesowa HOOF bazuje zatem nie tylko na sprzedaży produktów, lecz także doradztwie i wsparciu dla różnych grup klientów. Bogate doświadczenie w branży i uważna obserwacja trendów oraz kierunków zmian pozwala dynamicznie reagować na otoczenie i zmieniające się potrzeby.

Więcej informacji na: https://www.hoof.pl/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia ‘Eko-Mural’ w mieście Murali Biuro prasowe
2024-07-03 | 07:00

‘Eko-Mural’ w mieście Murali

Fundacja Pracownicza Grupy VKR w 2023 roku w ramach programu „Zdrowe nawyki” wsparła wykonanie największego muralu w Namysłowie. Projekt ten powstał dzięki
Styl życia Wielorazowa torba – czy to już nawyk Polaków? 43% ma ją zawsze przy sobie
2024-07-02 | 18:00

Wielorazowa torba – czy to już nawyk Polaków? 43% ma ją zawsze przy sobie

43% Polaków zawsze ma przy sobie wielorazową torbę na zakupy, prawie ¼ korzysta z niej często, bo 3 razy w tygodniu, od czasu do czasu (raz w tygodniu) pamięta o niej ponad 14%.
Styl życia Let’s colour Centrum Zdrowia Dziecka!
2024-07-02 | 13:35

Let’s colour Centrum Zdrowia Dziecka!

Centrum Zdrowia Dziecka w Warszawie jest jedną z największych placówek medycznych dla małych pacjentów w Polsce. To miejsce szczególne na mapie naszego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Ochrona środowiska

Rośnie liczba producentów ekologicznych zarówno w Polsce, jak i innych krajach Unii. Wciąż jednak jest to ułamek produkcji rolnej

Rolnictwo i hodowla zwierząt to jedna z głównych przyczyn wycinki lasów na świecie, utraty bioróżnorodności i największy emitent metanu. Sektor ten pochłania ogromne zasoby wody i odpowiada w dużym stopniu za zanieczyszczenie gleby. Ekspansja rolnictwa przyczynia się więc do zmian klimatu, a jednocześnie sektor boleśnie odczuwa ich skutki, co odbija się na produkcji rolnej. Zdaniem naukowców transformacja ekologiczna rolnictwa jest dziś koniecznością w walce z postępującymi niekorzystnymi zmianami klimatycznymi.

Ochrona środowiska

Radykalne formy protestów klimatycznych mogą mieć wpływ na spadek poparcia społecznego dla działań na rzecz klimatu. Najmniej akceptowalne blokady dróg czy niszczenie obrazów

Aktywiści klimatyczni coraz częściej wykorzystują pokojowe nieposłuszeństwo obywatelskie, aby podnieść ekologiczną świadomość społeczeństwa. Badania przeprowadzone przez naukowców z Uniwersytetu George’a Masona wykazały, że niektóre z ich działań, jak np. marsze i protesty okupacyjne, są postrzegane jako bardziej akceptowalne niż na przykład blokady dróg czy niszczenie obrazów. To sugeruje, że forma protestu może więc wpłynąć na to, jak bardzo ludzie popierają postulaty głoszone przez protestujących, ale wymaga to dalszych badań.