HOOF rozwija skrzydła jako samodzielna marka i zmienia strategię biznesową
Marka HOOF to zespół ekspertów z ponad 20-letnim doświadczeniem w kompleksowej realizacji przestrzeni biurowych i komercyjnych. Oferta produktowa jest stale uzupełniana o nowe usługi. Wiąże się to z dynamiką czasów, a także głębszymi zmianami w kontekście pandemii. W związku z tym HOOF zaprasza również do współpracy w obszarze kreowania workplace strategy oraz funkcjonalnych narzędzi online. Nowa strategia biznesowa to też szersza kooperacja z architektami wnętrz i profesjonalne doradztwo.
HOOF prowadzi obecnie trzy salony meblowe: w Poznaniu, Krakowie oraz we Wrocławiu, zapraszając również do współpracy na terenie Warszawy oraz Trójmiasta, gdzie już niedługo zostanie otwarty nowy showroom. Zespół ekspertów zdobywał przez lata cenne doświadczenie w firmie Mikomax, jednak z uwagi na poszerzenie portfolio produktowego i profilu działalności HOOF jest dziś oddzielną marką, która konsekwentnie buduje nową strategię biznesową. Produkty Mikomax, takie jak meble biurowe czy budki akustyczne, nadal stanowią istotny element oferty HOOF.
– Zdecydowaliśmy się na budowę nowej marki w odpowiedzi na potrzeby i oczekiwania naszych klientów. Sama sprzedaż mebli już nie wystarczyła. Spotykaliśmy się z zapytaniami o kompleksową realizację inwestycji – od dobrania rozwiązań podłogowych, przez projekt aranżacji pomieszczeń zgodnie z trendami – czy to ABW, czy biophilic design – dobór produktów meblowych, oświetlenia, przeszkleń, rozwiązań akustycznych, aż po elementy dekoracyjne. Naszym atutem jest ponad 25-letnia obecność na rynku. Mając bardzo duże doświadczenie i przede wszystkim wiedzę zarówno produktową, jak i dotyczącą tego, jak zmienia się przestrzeń biurowa, możemy zaoferować dziś znacznie więcej i w znacznie szerszym zakresie – mówi Teodor Barciński, Managing Director HOOF Poznań.
Portfolio HOOF obejmuje przy tym modele z różnych półek cenowych – od ekonomicznych po segment premium, w tym takie marki jak Haworth, Vitra czy Narbutas, które wyróżniają się wzornictwem docenianym na całym świecie. W celu świadczenia kompleksowych usług w zakresie realizacji inwestycji HOOF zaprosił do współpracy także producentów oświetlenia (np. Labra), rozwiązań akustycznych (Mute, Hush) czy podłóg (Modulyss, Shaw Contract).
Istotną rolę w działalności firmy odgrywa też współpraca z architektami oraz promocja polskiego designu. Stąd w ofercie HOOF – poza Mikomaxem – znajdują się produkty takich rodzimych firm, jak Bejot, Vank czy Comforty. Warto też zauważyć, że chodzi tu w dużej mierze o projekty cenionych polskich projektantów: Tomka Rygalika, Krystiana Kowalskiego, Macieja Karpiaka, Iwony Kosickiej, Dymitra Malcewa, Mai Ganszyniec.
Choć kompleksowe wyposażenie przestrzeni biurowych to wciąż podstawa działalności HOOF, marka oferuje też znacznie więcej rozwiązań, które wykraczają choćby poza same meble. Doskonałym przykładem jest autorski program +space do efektywnego zarządzania przestrzenią biurową. Pozwala on pracownikom na szybką rezerwację biurek i sal konferencyjnych z każdego miejsca na świecie, a działom HR zapewnia dostęp do analityki wykorzystania powierzchni. Wspiera również operacyjnie serwisy sprzątające w kontekście szybkiej i sprawnej dezynfekcji miejsc pracy.
– Idea stworzenie systemu rezerwacji biurek zrodziła się jeszcze przed pandemią. Czas lockdownu tylko przyspieszył proces powstania tego rozwiązania, które dziś z sukcesem wdrażamy w firmach. Biuro jest żywym organizmem i dziś jego funkcja zmieniła się na jeszcze bardziej mobilną, krajobraz jest dynamiczny, a rozwiązania muszą być na tyle elastyczne, aby móc w krótkim czasie dostosować przestrzeń do potrzeb użytkowników. Nasz autorski program umożliwia zarządzanie tą przestrzenią, a przy okazji wspiera działy HR, serwisy sprzątające i bieżącą pracę managerów – dodaje Grzegorz Kitłowski, Managing Director HOOF Wrocław.
Kolejnym segmentem działalności HOOF jest profesjonalne doradztwo w zakresie workplace strategy. Chodzi tu o usługi usprawniające zarządzanie przestrzenią biurową, a także odpowiednie jej dopasowanie do indywidualnych preferencji użytkowników biur. Dzięki temu architekci i projektanci takich wnętrz zyskują cenne źródło wiedzy i inspiracje w kontekście konkretnych oczekiwań. Workplace strategy to również pomoc ekspertów z zakresu innych dziedzin, takich jak socjologia czy psychologia.
HOOF szerzej też współpracuje z samymi architektami, którzy są jednymi z kluczowych klientów firmy. Specjaliści projektujący biura zyskują przez to dostęp nie tylko do najnowszych kolekcji i ciekawych produktów wprowadzanych na rynek, ale także do szkoleń organizowanych przez dostawców, webinarów i platform wzajemnej wymiany wiedzy oraz doświadczeń.
Nowa strategia biznesowa HOOF bazuje zatem nie tylko na sprzedaży produktów, lecz także doradztwie i wsparciu dla różnych grup klientów. Bogate doświadczenie w branży i uważna obserwacja trendów oraz kierunków zmian pozwala dynamicznie reagować na otoczenie i zmieniające się potrzeby.
Więcej informacji na: https://www.hoof.pl/

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Muzyka

Marta Wiśniewska: Konkurs Eurowizji jest odrobinę polityczny i tam są różne dziwne sytuacje. Mam jednak nadzieję, że Justyna Steczkowska rozwali system
Wokalistka zapewnia, że mocno kibicuje Justynie Steczkowskiej w drodze po zwycięstwo w 69. Konkursie Piosenki Eurowizji w Szwajcarii. I choć te zmagania mają drugie dno i nie zawsze liczą się tylko umiejętności wokalne reprezentantów poszczególnych krajów, to Marta Wiśniewska wierzy, że talent i potencjał polskiej gwiazdy będą ponad wszelkimi podziałami. Tancerka zaznacza też, że ona sama nie wzięłaby udziału w tym konkursie.
Konsument
Eksperci apelują do Ministerstwa Zdrowia o zmianę w polityce nikotynowej. Powinna lepiej chronić dzieci i młodzież

Wprowadzanie kolejnych zakazów w ustawie tytoniowej nie przyniesie spodziewanego rezultatu – oceniają lekarze i terapeuci pracujący z osobami uzależnionymi. Według nich należy osobno rozpisać działania rozwiązujące problem na poziomie osób dorosłych, które już palą, i te, które będą nakierowane na ochronę dzieci i młodzieży przed dostępem do wyrobów nikotynowych. Stowarzyszenie Jump93 wraz z przedstawicielami środowisk psychiatrycznych i zdrowia publicznego zaapelowało o systemowe podejście do polityki nikotynowej, z uwzględnieniem potencjału strategii redukcji szkód.
Prawo
Rząd planuje dalsze zmiany w opiece wczesnodziecięcej. Ma to pomóc odwrócić negatywne trendy demograficzne

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej prowadzi prekonsultacje dotyczące dalszych etapów reformy opieki wczesnodziecięcej i podkreśla, że jest to jedno z kluczowych zadań podjętych przez resort. Ma to pomóc w zatrzymaniu negatywnych trendów demograficznych. W 2024 roku w Polsce urodziło się 252 tys. dzieci, czyli o ponad 20 tys. mniej niż w poprzednim roku i najmniej w całym okresie powojennym.