Komunikaty PR

I dieta, i trening - białostockie marki pomagają w odchudzaniu

2021-09-13  |  01:00
Biuro prasowe

Studio Figura i Fit Cake w Białymstoku postanawiają zewrzeć szyki w boju o zdrowie i urodę mieszkanek miasta. Na razie nawiązały współpracę na poziomie lokalnym, ale planowane jest jej rozszerzenie, ponieważ obydwie sieci mają zasięg ogólnopolski. Pierwsza wspólna akcja to Dni Otwarte w Studio Figura. Na trening i zdrowy poczęstunek obydwie marki zapraszają 16 i 17 września.

Fit Cake to wywodząca się z Białegostoku największa polska sieć kawiarni, która oferuje fit słodycze, ciasta bez cukru, funkcjonalne batony, wegańskie i bezglutenowe desery. Pod jej szyldem działa już blisko 50 punktów. Studio Figura z kolei to międzynarodowa sieć profesjonalnych gabinetów dla kobiet specjalizujących się w modelowaniu sylwetki, fitness, wellness i kosmetologii. Posiada ona w Polsce ponad 300 gabinetów.

Zdecydowaliśmy się na tzw. cross branding ponieważ niemal we wszystkim jest nam po drodze - mówi Rafał Kościuk, właściciel systemu franczyzowego Fit Cake. - Naszym celem jest promocja zdrowego stylu życia i uświadomienie osób, które pracują nad swoją sylwetką, że do sukcesu potrzebują zarówno dobrze zaprogramowanych treningów jak i odpowiedniej diety. Jeśli pominą jeden z tych aspektów nie uzyskają oczekiwanych rezultatów. Nasze oferty się uzupełniają.

 

Studio Figura to gabinet tylko dla pań. Wiele białostoczanek woli go od tradycyjnych siłowni, bo czują się mniej skrępowane w swoim towarzystwie, panuje tu luźna atmosfera, mają podobne problemy, o których otwarcie mogą porozmawiać.

Większość naszych klientek przychodzi po to, by zrzucić zbędne kilogramy - mówi Eliza Żamojda, która razem z Waldemarem Paszkowskim prowadzi Studio Figura w Białymstoku. – Potężnym wsparciem w walce z niedoskonałościami sylwetki jest rozbudowana kosmetologia (endermologia, kriolipoliza, liposukcja ultradźwiękowa i fala RF). Swoją przygodę o nową wersję siebie panie zaczynają oczywiście od treningów. Pracują pod okiem wykwalifikowanego personelu: kosmetologów, absolwentów branży medycznej, fizjoterapeutów i trenera personalnego. Mamy własną linie naturalnych, bezglutenowych i oczywiście niezawierających cukru suplementów wspierających oraz kosmetyków. Nasze klientki mogą skonsultować się w sprawie diety oraz uzyskać informacje o makroskładnikach: tłuszczach, białku i węglowodanach które powinny spożywać. Takie dane są też na etykietach produktów Fit Cake. W razie więc nagłego łaknienia na coś słodkiego, mogą sobie wybrać łakocie, które nie zrujnują ich wcześniejszych wysiłków.

 

Generalnie współpraca między markami polegać ma na polecaniu swoich usług jako zaufanych partnerów, specjalistów w swojej działce. Jednak czasami będzie przybierać formę bardziej konkretną, produktową. We czwartek (16 września) i piątek (17 września) wszystkie panie, które chcą poprawić swój wygląd i zadbać o siebie są zaproszone na Dni Otwarte Studia Figura. Będzie tam można odbyć darmowy próbny trening, wykonać analizę składu masy ciała, zapytać o formy wsparcia przy odchudzaniu, obejrzeć zabiegi z kosmetologii na żywo, a nawet wziąć udział w mini warsztacie, który poprowadzi znana białostocka terapeutka Jolanta Sawicka p.t. „Ja i moje ciało”, ponieważ odchudzanie - jak wiadomo - zaczyna się w głowie. Na tę okazję Fit Cake przygotuje słodki poczęstunek, ale bez krztyny cukru i tylko na zdrowych składnikach. Będzie też kultowy tort z Fit Cake.

Dni Otwarte Studia Figura (ul. Warszawska 39, lok. U9) w czwartek i piątek (16 i 17 września) będą trwały od godz. 9:00 do godz. 21:00. Więcej informacji na: https://wwśw.facebook.com/StudioFiguraBialystokWarszawska i https://www.facebook.com/FitCakeNoSugarNoProblem

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Farmacja

Dostępność antykoncepcji awaryjnej wzrosła, ale wiedza o niej nadal jest niewystarczająca. To w Polsce wciąż temat tabu

Rocznie w Polsce wystawia się ponad ćwierć miliona recept na antykoncepcję awaryjną. Jednocześnie świadomość na temat tzw. tabletki dzień po, choć rośnie, wciąż jest niewystarczająca. Eksperci kampanii Poranek PO wskazują na szereg mitów, które wciąż pokutują wokół tego tematu i które mogą nawet zniechęcać kobiety do sięgania po antykoncepcję awaryjną, np. dotyczące mechanizmu jej działania czy skutków długoterminowych. Dlatego podkreślają także potrzebę edukowania poszczególnych grup pacjentek, ale także ich partnerów. Jedną z takich inicjatyw edukacyjnych jest kampania Poranek Po.

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne

Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.