Komunikaty PR

Idą upały! Masz juz modną butelkę termiczną?

2022-07-20  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Aleksandra Stachulska
Home Sweet Home PR

Łowicka 51 lok. 207
02-353 Warszawa
ola|hshpr.pl| |ola|hshpr.pl
880 320 909
hshpr.pl

„Dlaczego butelki Chilly’s są tak popularne?” – tak brzmi najczęściej zadawane w Google pytanie o produkty marki. I to wcale nie powinno dziwić! Chilly’s od dawna cieszą się zainteresowaniem koneserów dobrze zaprojektowanych i pięknych przedmiotów codziennego użytku. Dlaczego? Po pierwsze, dzięki jakości wykonania i niezwykłej funkcjonalności. Są wyposażone w unikatowe, hermetyczne zamknięcie, które wyjątkowo efektywnie chroni przed przypadkowym rozlaniem płynu.  Dzięki izolacji próżniowej nie oddają ciepła, co sprawia, że są zawsze suche z zewnątrz – mogą więc bezpiecznie być przechowywane w plecaku lub torebce. Wszystkie butelki Chilly’s są wykonane z trwałej, wysokiej jakości stali nierdzewnej malowanej proszkowo – ich kolor i wykończenie pozostają niezmienne, nawet przy intensywnym użytkowaniu. I cecha najważniejsza w obliczu zbliżających się upałów – butelki utrzymują niską temperaturę napoju aż przez 24 godziny (12 godzin dla napojów ciepłych).

W podstawowej kolekcji Originals znalazło się kilka serii wzorniczych, przeznaczonych dla użytkowników o różnych potrzebach i gustach. Od prostych, monochromatycznych, wykończonych matowo, przez delikatne i pastelowe, cieniowane, chromowane, po skrzące kolorami, tropikalne i botaniczne wzory. Dostępne w objętościach 500 i 1000 ml, pozwalają na łatwą kontrolę ilości wypitych płynów.

Najnowsza, Series 2, oferuje nie tylko nowy design, ale też szereg nowych funkcji odpowiadających na oczekiwania użytkowników.

Butelki z nowej kolekcji wykonane są niezmiennie z wysokojakościowej stali nierdzewnej, są wolne od szkodliwego BPA, a ich powierzchnia jest tak samo trwała i miła w dotyku dzięki malowaniu proszkowemu.

Co więc wyróżnia butelki termiczne Chilly’s z kolekcji Series 2?

  • Uchwyt – najnowsze butelki zostały wyposażone w wygodny uchwyt, dzięki któremu łatwiej jest je wyjąć z plecaka czy torby, ale też zabrać  ze sobą na spacer.
  • 100% ochrona przed rozlaniem – unowocześniony system zamykania jest całkowicie szczelny. Dodatkowo, dzięki technologii podwójnej ścianki, na powierzchni butelek nie skrapla się płyn, jak często ma to miejsce w efekcie kondensacji.
  • Ergonomiczny kształt i gładki materiał – nowe butelki są wyposażone w ustnik w anatomicznym kształcie.
  • Zabezpieczenie przed mikrobami – wszystkie elementy produktów z kolekcji Series 2 mające kontakt z ustami posiadają technologię, która redukuje drobnoustroje o 99,99%.
  • Antypoślizgowe dno – wykonane z gumy, zapewnia bezpieczne i ciche odstawianie butelki na różnych powierzchniach.

Wyjątkowość nowej serii butelek Chilly’s potwierdzają nie tylko zadowoleni użytkownicy, ale też eksperci świata designu. Ich wyjątkowy projekt został wyróżniony nagrodami Reddot 2021 oraz iF Design Award 2021.
 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Home Sweet Home PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Farmacja

Dostępność antykoncepcji awaryjnej wzrosła, ale wiedza o niej nadal jest niewystarczająca. To w Polsce wciąż temat tabu

Rocznie w Polsce wystawia się ponad ćwierć miliona recept na antykoncepcję awaryjną. Jednocześnie świadomość na temat tzw. tabletki dzień po, choć rośnie, wciąż jest niewystarczająca. Eksperci kampanii Poranek PO wskazują na szereg mitów, które wciąż pokutują wokół tego tematu i które mogą nawet zniechęcać kobiety do sięgania po antykoncepcję awaryjną, np. dotyczące mechanizmu jej działania czy skutków długoterminowych. Dlatego podkreślają także potrzebę edukowania poszczególnych grup pacjentek, ale także ich partnerów. Jedną z takich inicjatyw edukacyjnych jest kampania Poranek Po.

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne

Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.