Idą upały! Masz juz modną butelkę termiczną?
Home Sweet Home PR
Łowicka 51 lok. 207
02-353 Warszawa
ola|hshpr.pl| |ola|hshpr.pl
880 320 909
hshpr.pl
„Dlaczego butelki Chilly’s są tak popularne?” – tak brzmi najczęściej zadawane w Google pytanie o produkty marki. I to wcale nie powinno dziwić! Chilly’s od dawna cieszą się zainteresowaniem koneserów dobrze zaprojektowanych i pięknych przedmiotów codziennego użytku. Dlaczego? Po pierwsze, dzięki jakości wykonania i niezwykłej funkcjonalności. Są wyposażone w unikatowe, hermetyczne zamknięcie, które wyjątkowo efektywnie chroni przed przypadkowym rozlaniem płynu. Dzięki izolacji próżniowej nie oddają ciepła, co sprawia, że są zawsze suche z zewnątrz – mogą więc bezpiecznie być przechowywane w plecaku lub torebce. Wszystkie butelki Chilly’s są wykonane z trwałej, wysokiej jakości stali nierdzewnej malowanej proszkowo – ich kolor i wykończenie pozostają niezmienne, nawet przy intensywnym użytkowaniu. I cecha najważniejsza w obliczu zbliżających się upałów – butelki utrzymują niską temperaturę napoju aż przez 24 godziny (12 godzin dla napojów ciepłych).
W podstawowej kolekcji Originals znalazło się kilka serii wzorniczych, przeznaczonych dla użytkowników o różnych potrzebach i gustach. Od prostych, monochromatycznych, wykończonych matowo, przez delikatne i pastelowe, cieniowane, chromowane, po skrzące kolorami, tropikalne i botaniczne wzory. Dostępne w objętościach 500 i 1000 ml, pozwalają na łatwą kontrolę ilości wypitych płynów.
Najnowsza, Series 2, oferuje nie tylko nowy design, ale też szereg nowych funkcji odpowiadających na oczekiwania użytkowników.
Butelki z nowej kolekcji wykonane są niezmiennie z wysokojakościowej stali nierdzewnej, są wolne od szkodliwego BPA, a ich powierzchnia jest tak samo trwała i miła w dotyku dzięki malowaniu proszkowemu.
Co więc wyróżnia butelki termiczne Chilly’s z kolekcji Series 2?
- Uchwyt – najnowsze butelki zostały wyposażone w wygodny uchwyt, dzięki któremu łatwiej jest je wyjąć z plecaka czy torby, ale też zabrać ze sobą na spacer.
- 100% ochrona przed rozlaniem – unowocześniony system zamykania jest całkowicie szczelny. Dodatkowo, dzięki technologii podwójnej ścianki, na powierzchni butelek nie skrapla się płyn, jak często ma to miejsce w efekcie kondensacji.
- Ergonomiczny kształt i gładki materiał – nowe butelki są wyposażone w ustnik w anatomicznym kształcie.
- Zabezpieczenie przed mikrobami – wszystkie elementy produktów z kolekcji Series 2 mające kontakt z ustami posiadają technologię, która redukuje drobnoustroje o 99,99%.
- Antypoślizgowe dno – wykonane z gumy, zapewnia bezpieczne i ciche odstawianie butelki na różnych powierzchniach.
Wyjątkowość nowej serii butelek Chilly’s potwierdzają nie tylko zadowoleni użytkownicy, ale też eksperci świata designu. Ich wyjątkowy projekt został wyróżniony nagrodami Reddot 2021 oraz iF Design Award 2021.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Qczaj: Mam dłuższe włosy i w życiu nie słyszałem tylu komplementów na temat swojego wyglądu. Dziewczyny mnie porównują do Massimo z „365 dni”
Trener zmienił ostatnio swój image za sprawą dłuższych włosów i cieszy się, że ta metamorfoza przypadła do gustu tak wielu osobom. Jak podkreśla, zdecydował się na diametralnie inną fryzurę, żeby w końcu spełnić marzenie z dzieciństwa. Qczaj zaznacza też, że rok temu, by pozbyć się zakoli, zrobił przeszczep mieszków włosowych.
Farmacja
Dostępność antykoncepcji awaryjnej wzrosła, ale wiedza o niej nadal jest niewystarczająca. To w Polsce wciąż temat tabu

Rocznie w Polsce wystawia się ponad ćwierć miliona recept na antykoncepcję awaryjną. Jednocześnie świadomość na temat tzw. tabletki dzień po, choć rośnie, wciąż jest niewystarczająca. Eksperci kampanii Poranek PO wskazują na szereg mitów, które wciąż pokutują wokół tego tematu i które mogą nawet zniechęcać kobiety do sięgania po antykoncepcję awaryjną, np. dotyczące mechanizmu jej działania czy skutków długoterminowych. Dlatego podkreślają także potrzebę edukowania poszczególnych grup pacjentek, ale także ich partnerów. Jedną z takich inicjatyw edukacyjnych jest kampania Poranek Po.
Psychologia
Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne

Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.