Idą upały! Masz juz modną butelkę termiczną?
Home Sweet Home PR
Łowicka 51 lok. 207
02-353 Warszawa
ola|hshpr.pl| |ola|hshpr.pl
880 320 909
hshpr.pl
„Dlaczego butelki Chilly’s są tak popularne?” – tak brzmi najczęściej zadawane w Google pytanie o produkty marki. I to wcale nie powinno dziwić! Chilly’s od dawna cieszą się zainteresowaniem koneserów dobrze zaprojektowanych i pięknych przedmiotów codziennego użytku. Dlaczego? Po pierwsze, dzięki jakości wykonania i niezwykłej funkcjonalności. Są wyposażone w unikatowe, hermetyczne zamknięcie, które wyjątkowo efektywnie chroni przed przypadkowym rozlaniem płynu. Dzięki izolacji próżniowej nie oddają ciepła, co sprawia, że są zawsze suche z zewnątrz – mogą więc bezpiecznie być przechowywane w plecaku lub torebce. Wszystkie butelki Chilly’s są wykonane z trwałej, wysokiej jakości stali nierdzewnej malowanej proszkowo – ich kolor i wykończenie pozostają niezmienne, nawet przy intensywnym użytkowaniu. I cecha najważniejsza w obliczu zbliżających się upałów – butelki utrzymują niską temperaturę napoju aż przez 24 godziny (12 godzin dla napojów ciepłych).
W podstawowej kolekcji Originals znalazło się kilka serii wzorniczych, przeznaczonych dla użytkowników o różnych potrzebach i gustach. Od prostych, monochromatycznych, wykończonych matowo, przez delikatne i pastelowe, cieniowane, chromowane, po skrzące kolorami, tropikalne i botaniczne wzory. Dostępne w objętościach 500 i 1000 ml, pozwalają na łatwą kontrolę ilości wypitych płynów.
Najnowsza, Series 2, oferuje nie tylko nowy design, ale też szereg nowych funkcji odpowiadających na oczekiwania użytkowników.
Butelki z nowej kolekcji wykonane są niezmiennie z wysokojakościowej stali nierdzewnej, są wolne od szkodliwego BPA, a ich powierzchnia jest tak samo trwała i miła w dotyku dzięki malowaniu proszkowemu.
Co więc wyróżnia butelki termiczne Chilly’s z kolekcji Series 2?
- Uchwyt – najnowsze butelki zostały wyposażone w wygodny uchwyt, dzięki któremu łatwiej jest je wyjąć z plecaka czy torby, ale też zabrać ze sobą na spacer.
- 100% ochrona przed rozlaniem – unowocześniony system zamykania jest całkowicie szczelny. Dodatkowo, dzięki technologii podwójnej ścianki, na powierzchni butelek nie skrapla się płyn, jak często ma to miejsce w efekcie kondensacji.
- Ergonomiczny kształt i gładki materiał – nowe butelki są wyposażone w ustnik w anatomicznym kształcie.
- Zabezpieczenie przed mikrobami – wszystkie elementy produktów z kolekcji Series 2 mające kontakt z ustami posiadają technologię, która redukuje drobnoustroje o 99,99%.
- Antypoślizgowe dno – wykonane z gumy, zapewnia bezpieczne i ciche odstawianie butelki na różnych powierzchniach.
Wyjątkowość nowej serii butelek Chilly’s potwierdzają nie tylko zadowoleni użytkownicy, ale też eksperci świata designu. Ich wyjątkowy projekt został wyróżniony nagrodami Reddot 2021 oraz iF Design Award 2021.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.