Idea Creative Group zrealizowała wydarzenie dla marki Michelin
Kilometry Pomocy Michelin to charytatywna impreza sportowa, która już na dobre wpisała się w terminarz imprez na Warmii i Mazurach. Co ważne, jak pokazała wspólna akcja pracowników Michelin z mieszkańcami Olsztyna, możliwe jest połącznie zdrowego trybu życia z pomaganiem przez zabawę.
Każdy pokonany przez uczestników kilometr – rowerem, marszem bądź biegiem - Michelin zamienia na złotówki i przekazuje na zakup sprzętu medycznego. W tym roku celem imprezy było wyposażenie stanowiska do intensywnej terapii noworodka na Klinicznym Oddziale Patologii i Wad Wrodzonych Noworodków i Niemowląt Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego im. prof dr. Stanisława Popowskiego.
Kompleksową produkcją wydarzenia zajęła się agencja Idea Creative Group. „Możliwość powrotu do wydarzeń plenerowych jest bezcenna, albowiem towarzyszą im emocje, które na długo pozostają w uczestnikach. Warto zaznaczyć, że Kilometry Pomocy Michelin to realna pomoc nie tylko placówce, lecz całej społeczności regionu warmińsko-mazurskiego. Stanowi to bezcenny wkład we wzrost społecznej świadomości odnośnie bezinteresownej pracy na rzecz drugiego człowieka” - mówi Aneta Radzimirska, CEO w Idea Creative Group.
Agencja odpowiedzialna była za stworzenie sceny z ekraniami diodowymi, a także przygotowanie stref wydarzenia, które dedykowane były zarówno zawodnikom, jak i samym kibicom. Co ważne, poszczególne konkurencje pokazywane były na telebimach za pomocą obrazu z kilku kamer, w tym zamieszczonej na dronie. Z uwagi na indywidualny i zbiorowy pomiar czasu wraz z przebytym dystansem, na potrzeby eventu powstała dedykowana platforma internetowa, która – z racji przedstawiania w czasie rzeczywistym osiągniętych rezultatów zarówno z poziomu poszczególnych uczestników, jak i sumy osiągniętych kilometrów – musiała spełniać restrykcyjne wymogi bezpieczeństwa.
W ramach kompleksowego przygotowania wydarzenia Idea Creative Group odpowiadała również za techniczne aspekty akcji – w tym wynajem terenu, zdobycie niezbędnych pozwoleń na stworzenie tras (rowerowych oraz biegowych), a także ich wyznaczenie i oznakowanie.
Agencja postawiła również na wzmocnienie marki poprzez identyfikację wizualną, stąd też położyła tu nacisk na spójność wszystkich elementów graficznych akcji.
Podczas eventu nie zabrakło również elementów w duchu eko. Dlatego na zawodników czekała woda w butelkach z recyklingu, a także zdrowa przekąska w postaci jabłek. Z uwagi na dbałość o naturę, zrezygnowano z drukowanych banerów, promujących wydarzenie i postawiono na ich digitalową formę. Warto również podkreślić, że w ramach podziękowań dla wszystkich uczestników przygotowany został medal, zawieszony na wstążce z materiału z recyklingu.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Qczaj: Mam dłuższe włosy i w życiu nie słyszałem tylu komplementów na temat swojego wyglądu. Dziewczyny mnie porównują do Massimo z „365 dni”
Trener zmienił ostatnio swój image za sprawą dłuższych włosów i cieszy się, że ta metamorfoza przypadła do gustu tak wielu osobom. Jak podkreśla, zdecydował się na diametralnie inną fryzurę, żeby w końcu spełnić marzenie z dzieciństwa. Qczaj zaznacza też, że rok temu, by pozbyć się zakoli, zrobił przeszczep mieszków włosowych.
Farmacja
Dostępność antykoncepcji awaryjnej wzrosła, ale wiedza o niej nadal jest niewystarczająca. To w Polsce wciąż temat tabu

Rocznie w Polsce wystawia się ponad ćwierć miliona recept na antykoncepcję awaryjną. Jednocześnie świadomość na temat tzw. tabletki dzień po, choć rośnie, wciąż jest niewystarczająca. Eksperci kampanii Poranek PO wskazują na szereg mitów, które wciąż pokutują wokół tego tematu i które mogą nawet zniechęcać kobiety do sięgania po antykoncepcję awaryjną, np. dotyczące mechanizmu jej działania czy skutków długoterminowych. Dlatego podkreślają także potrzebę edukowania poszczególnych grup pacjentek, ale także ich partnerów. Jedną z takich inicjatyw edukacyjnych jest kampania Poranek Po.
Psychologia
Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne

Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.