Idea Creative Group Organizatorem Wykonawczym Kongresu JADE 2021
Już w dniach 11-13 czerwca br. odbędzie się Jedyna Taka Akademia Dermatologii Estetycznej – Spotkanie Praktyków (JADE 2021), która w tym roku będzie miała miejsce w Radisson Blu Hotel w Sopocie. Kongres już od wielu lat stanowi doskonałą okazję do tego, aby spotkać się z krajowymi specjalistami z dziedziny dermatologii estetycznej, a także by sprawdzić, co nowego ma miejsce w powyższej dziedzinie.
Co ważne, jego tegoroczna edycja odbywać się będzie w formacie hybrydowym. Za realizację techniczną oraz multimedialną wydarzenia odpowiadać będzie agencja Idea Creative Group. „Obecna dynamika rynkowa sprawiła, iż wiele dziedzin – w tym dermatologia estetyczna - potrzebuje świeżego spojrzenia na pewne zagadnienia. Jako agencja kreatywna sięgamy po nowoczesne rozwiązania, dlatego w oparciu o zachodni model tworzenia tego typu imprez tradycyjną formę konferencji postanowiliśmy połączyć tu z transmisją online, dając tym samym możliwość udziału w konferencji nie tylko uczestnikom fizycznie obecnym na miejscu wydarzenia, lecz także i tym, którzy przybyć na konferencję nie mogli i wybrali zdalne połączenie – czy to poprzez smartfona, laptopa bądź tablet” – mówi Aneta Radzimirska, CEO w Idea Creative Group.
Co ważne, specjalnie na tę okoliczność wybudowane zostanie Wirtualne Studio, gdzie zaprezentowane zostaną wszystkie wykłady. To właśnie tu uczestnicy Kongresu spotykać się będą z Komitetem Naukowym, oglądać przygotowane i nagrane wcześniej warsztaty, a także omawiać wspólnie ze specjalistami - wyświetlane na ekranie diodowym - zabiegi w ramach których również nie zabraknie nowatorskich rozwiązań. „Podczas całej transmisji online lekarz wykonujący zabieg będzie miał bezpośredni kontakt z uczestnikami, co pozwoli na zadawanie pytań i natychmiastową na nie odpowiedź. Oprócz tego, ze względu na wykorzystanie kilku kamer, obraz będzie miksowany w taki sposób, aby zwrócić uwagę na wszelkie szczegóły zabiegu. Dodatkowo, obok relacji kamery na żywo, widoczne będzie okno z animacją pozwalającą na prezentację modelowo wykonanego zabiegu” – podkreśla Aneta Radzimirska.
Na koniec należy dodać, że realizacja odbędzie się na specjalnie zaprojektowanej platformie internetowej, spełniającej wszelkie wymogi bezpieczeństwa. To właśnie jej unikalne rozwiązania technologiczne pozwolą na zdalne dołączanie do konferencji tak ekspertów wydarzenia, jak i samych uczestników.
Honorowy Patronat nad wydarzeniem objął Komitet Naukowy Sekcji Dermatologii Estetycznej Polskiego Towarzystwa Dermatologicznego. Więcej informacji odnośnie Kongresu (w tym rejestracja oraz program) znajdują się pod adresem https://jade2021.pl/.

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.