Idea Creative Group Organizatorem Wykonawczym Kongresu JADE 2021
Już w dniach 11-13 czerwca br. odbędzie się Jedyna Taka Akademia Dermatologii Estetycznej – Spotkanie Praktyków (JADE 2021), która w tym roku będzie miała miejsce w Radisson Blu Hotel w Sopocie. Kongres już od wielu lat stanowi doskonałą okazję do tego, aby spotkać się z krajowymi specjalistami z dziedziny dermatologii estetycznej, a także by sprawdzić, co nowego ma miejsce w powyższej dziedzinie.
Co ważne, jego tegoroczna edycja odbywać się będzie w formacie hybrydowym. Za realizację techniczną oraz multimedialną wydarzenia odpowiadać będzie agencja Idea Creative Group. „Obecna dynamika rynkowa sprawiła, iż wiele dziedzin – w tym dermatologia estetyczna - potrzebuje świeżego spojrzenia na pewne zagadnienia. Jako agencja kreatywna sięgamy po nowoczesne rozwiązania, dlatego w oparciu o zachodni model tworzenia tego typu imprez tradycyjną formę konferencji postanowiliśmy połączyć tu z transmisją online, dając tym samym możliwość udziału w konferencji nie tylko uczestnikom fizycznie obecnym na miejscu wydarzenia, lecz także i tym, którzy przybyć na konferencję nie mogli i wybrali zdalne połączenie – czy to poprzez smartfona, laptopa bądź tablet” – mówi Aneta Radzimirska, CEO w Idea Creative Group.
Co ważne, specjalnie na tę okoliczność wybudowane zostanie Wirtualne Studio, gdzie zaprezentowane zostaną wszystkie wykłady. To właśnie tu uczestnicy Kongresu spotykać się będą z Komitetem Naukowym, oglądać przygotowane i nagrane wcześniej warsztaty, a także omawiać wspólnie ze specjalistami - wyświetlane na ekranie diodowym - zabiegi w ramach których również nie zabraknie nowatorskich rozwiązań. „Podczas całej transmisji online lekarz wykonujący zabieg będzie miał bezpośredni kontakt z uczestnikami, co pozwoli na zadawanie pytań i natychmiastową na nie odpowiedź. Oprócz tego, ze względu na wykorzystanie kilku kamer, obraz będzie miksowany w taki sposób, aby zwrócić uwagę na wszelkie szczegóły zabiegu. Dodatkowo, obok relacji kamery na żywo, widoczne będzie okno z animacją pozwalającą na prezentację modelowo wykonanego zabiegu” – podkreśla Aneta Radzimirska.
Na koniec należy dodać, że realizacja odbędzie się na specjalnie zaprojektowanej platformie internetowej, spełniającej wszelkie wymogi bezpieczeństwa. To właśnie jej unikalne rozwiązania technologiczne pozwolą na zdalne dołączanie do konferencji tak ekspertów wydarzenia, jak i samych uczestników.
Honorowy Patronat nad wydarzeniem objął Komitet Naukowy Sekcji Dermatologii Estetycznej Polskiego Towarzystwa Dermatologicznego. Więcej informacji odnośnie Kongresu (w tym rejestracja oraz program) znajdują się pod adresem https://jade2021.pl/.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.