Idea Creative Group zrealizowała wydarzenie dla marki Michelin
W obecnej, dynamicznie zmieniającej się sytuacji rynkowej, niezwykle ważne jest śledzenie trendów i wcielanie ich w życie. Modyfikacjom niewątpliwie uległ dobór kanałów komunikacyjnych, gdzie kluczową rolę odgrywa obecnie digitalizacja. Do grona marek, sięgających po śmiałe i nowoczesne rozwiązania, bez wątpienia należy Michelin Polska Sp. z o.o., wchodząca w skład Grupy Michelin - jednego z największych na świecie producentów opon.
Coroczne spotkanie menedżerów Fabryki Michelin w Olsztynie było okazją do podsumowań działań związanych z 2021 rokiem, jak również do przedstawienia strategii na nadchodzący rok. Za realizację techniczną wydarzenia oraz jego oprawę multimedialną odpowiadała agencja Idea Creative Group. „Jako agencja kreatywna stawiamy na wnikliwe poznanie potrzeb danego przedsiębiorstwa, zaś kanały komunikacyjne dobieramy tak, by finalnie stworzyć koncept jeszcze mocniej podkreślający potencjał danej marki. Również i podczas produkcji wydarzenia dla Michelin Polska postawiliśmy na rozwiązania tak niezawodne, jak i nowatorskie. Stąd też sięgnęliśmy po nowe technologie w formie wirtualnego studia” - mówi Aneta Radzimirska, CEO w Idea Creative Group.
Co ważne, osadzony podczas eventu innowacyjny content animacyjny z elementami 3D pozwolił na osiągnięcie w pełni zdigitalizowanej i niezwykle nowoczesnej przestrzeni. Na okoliczność produkcji powstała zarówno seria animacji, jak i rozbudowana oprawa wizji – w tym czołówki, jingli oraz wirtualnego ekranu do prezentacji.
Produkcja wydarzania odbyła się w siedzibie firmy w Olsztynie.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować
Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytm’n’bluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.
Farmacja
Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.
Moda
Anna Powierza: Nie lubię kupować nowych rzeczy. Śpię w pościeli po mojej babci i używam ręczników po mojej mamie

Aktorka wyznaje zasadę: zanim coś wyrzucisz na śmietnik, upewnij się, czy nie da się tego jeszcze w jakiś sposób wykorzystać. Jak przekonuje, ona sama nadal używa pościeli po babci czy ręczników po mamie. Anna Powierza nie zapełnia też po brzegi swojej szafy i nie musi koniecznie mieć tego, co właśnie jest modne. Preferuje ubrania ponadczasowe, które śmiało można założyć kilka razy i zawsze wygląda się w nich dobrze.