Idea Creative Group zrealizowała wydarzenie dla marki Michelin
W obecnej, dynamicznie zmieniającej się sytuacji rynkowej, niezwykle ważne jest śledzenie trendów i wcielanie ich w życie. Modyfikacjom niewątpliwie uległ dobór kanałów komunikacyjnych, gdzie kluczową rolę odgrywa obecnie digitalizacja. Do grona marek, sięgających po śmiałe i nowoczesne rozwiązania, bez wątpienia należy Michelin Polska Sp. z o.o., wchodząca w skład Grupy Michelin - jednego z największych na świecie producentów opon.
Coroczne spotkanie menedżerów Fabryki Michelin w Olsztynie było okazją do podsumowań działań związanych z 2021 rokiem, jak również do przedstawienia strategii na nadchodzący rok. Za realizację techniczną wydarzenia oraz jego oprawę multimedialną odpowiadała agencja Idea Creative Group. „Jako agencja kreatywna stawiamy na wnikliwe poznanie potrzeb danego przedsiębiorstwa, zaś kanały komunikacyjne dobieramy tak, by finalnie stworzyć koncept jeszcze mocniej podkreślający potencjał danej marki. Również i podczas produkcji wydarzenia dla Michelin Polska postawiliśmy na rozwiązania tak niezawodne, jak i nowatorskie. Stąd też sięgnęliśmy po nowe technologie w formie wirtualnego studia” - mówi Aneta Radzimirska, CEO w Idea Creative Group.
Co ważne, osadzony podczas eventu innowacyjny content animacyjny z elementami 3D pozwolił na osiągnięcie w pełni zdigitalizowanej i niezwykle nowoczesnej przestrzeni. Na okoliczność produkcji powstała zarówno seria animacji, jak i rozbudowana oprawa wizji – w tym czołówki, jingli oraz wirtualnego ekranu do prezentacji.
Produkcja wydarzania odbyła się w siedzibie firmy w Olsztynie.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Dorota Szelągowska: W moim rodzinnym domu się nie przelewało. Od mamy i babci się nauczyłam, jak ugotować coś z niczego
Prezenterka zaznacza, że dużo czasu spędza w kuchni i jak przekonuje, zawsze da się przyrządzić coś smacznego, nawet gdy pod ręką nie ma zbyt wielu produktów. Tego nauczyła się w rodzinnym domu. Dorota Szelągowska uwielbia kulinarne eksperymenty, dlatego też chętnie podgląda, jak gotują inni i z ich pomysłów również czerpie inspiracje.
Nauka
MNiSW reaguje na problemy psychiczne w środowisku akademickim. Specjalny zespół ma opracować skuteczne rozwiązania

W środowisku naukowym rośnie świadomość znaczenia dobrostanu psychicznego i potrzeby budowania bezpiecznego miejsca – zarówno dla studentów, jak i kadry akademickiej. Z badania SWPS wynika, że wiele osób w tym środowisku zmaga się z silnym stresem, wypaleniem zawodowym oraz zaburzeniami lękowymi i depresyjnymi. Do tego dochodzi także coraz częściej występujący problem mobbingu i dyskryminacji. Tematem zajmuje się MNiSW, powołując specjalny międzyresortowy zespół, ale też same uczelnie.
Media
Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.