Idea Creative Group zrealizowała wydarzenie dla marki Michelin
W obecnej, dynamicznie zmieniającej się sytuacji rynkowej, niezwykle ważne jest śledzenie trendów i wcielanie ich w życie. Modyfikacjom niewątpliwie uległ dobór kanałów komunikacyjnych, gdzie kluczową rolę odgrywa obecnie digitalizacja. Do grona marek, sięgających po śmiałe i nowoczesne rozwiązania, bez wątpienia należy Michelin Polska Sp. z o.o., wchodząca w skład Grupy Michelin - jednego z największych na świecie producentów opon.
Coroczne spotkanie menedżerów Fabryki Michelin w Olsztynie było okazją do podsumowań działań związanych z 2021 rokiem, jak również do przedstawienia strategii na nadchodzący rok. Za realizację techniczną wydarzenia oraz jego oprawę multimedialną odpowiadała agencja Idea Creative Group. „Jako agencja kreatywna stawiamy na wnikliwe poznanie potrzeb danego przedsiębiorstwa, zaś kanały komunikacyjne dobieramy tak, by finalnie stworzyć koncept jeszcze mocniej podkreślający potencjał danej marki. Również i podczas produkcji wydarzenia dla Michelin Polska postawiliśmy na rozwiązania tak niezawodne, jak i nowatorskie. Stąd też sięgnęliśmy po nowe technologie w formie wirtualnego studia” - mówi Aneta Radzimirska, CEO w Idea Creative Group.
Co ważne, osadzony podczas eventu innowacyjny content animacyjny z elementami 3D pozwolił na osiągnięcie w pełni zdigitalizowanej i niezwykle nowoczesnej przestrzeni. Na okoliczność produkcji powstała zarówno seria animacji, jak i rozbudowana oprawa wizji – w tym czołówki, jingli oraz wirtualnego ekranu do prezentacji.
Produkcja wydarzania odbyła się w siedzibie firmy w Olsztynie.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania
Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.
Ochrona środowiska
Rynki materiałów biodegradowalnych i biopochodnych będą rosły w szybkim tempie. W Polsce dopiero raczkują

Rynek biodegradowalnych tworzyw sztucznych do 2031 roku ponad trzykrotnie zwiększy swoje obroty. Również tworzywa biopochodne są coraz częściej rozwijane i wykorzystywane. Choć rynki na świecie notują dynamiczny rozwój, napędzany nie tylko świadomością klientów, ale też surowymi przepisami środowiskowymi, w Polsce ten potencjał jest wykorzystywany szczątkowo. Tymczasem biotworzywa mogą z powodzeniem zastąpić większość materiałów syntetycznych.
Muzyka
Marta Wiśniewska: Konkurs Eurowizji jest odrobinę polityczny i tam są różne dziwne sytuacje. Mam jednak nadzieję, że Justyna Steczkowska rozwali system

Wokalistka zapewnia, że mocno kibicuje Justynie Steczkowskiej w drodze po zwycięstwo w 69. Konkursie Piosenki Eurowizji w Szwajcarii. I choć te zmagania mają drugie dno i nie zawsze liczą się tylko umiejętności wokalne reprezentantów poszczególnych krajów, to Marta Wiśniewska wierzy, że talent i potencjał polskiej gwiazdy będą ponad wszelkimi podziałami. Tancerka zaznacza też, że ona sama nie wzięłaby udziału w tym konkursie.