Idea Creative Group zrealizowała wydarzenie dla Fundacji Zwolnieni z Teorii
Czy działalność społeczna i biznes mogą iść w parze, wzajemnie się uzupełniając? Jak pokazała Olimpiada Zwolnionych z Teorii 2022 może, a nawet wręcz i musi – na znaczeniu bowiem coraz bardziej zyskuje społeczna odpowiedzialność, która oparta jest nie tylko na finansowych zyskach, lecz także i tych, których nie da się przełożyć bezpośrednio na przychody.
8. edycja Olimpiady zgromadziła wokół siebie ponad 5 tys. uczestników, którzy stworzyli ponad tysiąc projektów społecznych. Co ważne, rokrocznym podsumowaniem działań osób biorących udział w Olimpiadzie jest jej Wielki Finał. Za tegoroczną produkcję wydarzenia w stacjonarnej formule odpowiadała agencja Idea Creative Group. „Jako agencja kreatywna dobrze wiemy, że choć warto mieć w tyle głowy teorię, to jednak praktyka pozwala przekraczać bariery. Dostrzegają to także młode osoby, które z coraz większą odwagą sięgają w swoich działaniach po to, co nieszablonowe. Z kolei ich otwartość doceniają liderzy branż, którzy stawiają na kompetenecje przyszłości. Wszystko to sprawia, że biznes zmienia się na naszych oczach, a niezwykle ważnym tu aspektem staje się angaż w sprawy społeczne i jego realne przełożenie na szeroko pojęte otoczenie” – mówi Aneta Radzimirska, CEO w Idea Creative Group.
Z uwagi na przewidzianą dużą liczbę uczestników Idea Creative Group odpowiadała za sprawny przebieg ich rejestracji oraz checkowania. Z kolei z racji złożoności eventu (Wielki Finał bowiem to nie tylko świętowanie sukcesów z Finalistami - to także panele i wystąpienia na Scenie Głównej, Strefa partnerów czy Strefa wystawowa projektów) do zadań agencji należała także koordynacja całego wydarzenia i zapewnienie obsługi – tak technicznej, scenograficznej, jak i hostess. Agencja odpowiedzialna również była za pełen montaż brandingu wewnętrznego oraz zewnętrznego, zarządzanie scenami działającymi równolegle, próbami, multimediami, komunikacją i logistyką całości, jak również obsługą mówców.
Na koniec warto dodać, iż wydarzenie odbyło się na Torze Służewiec, który stanowi nie tylko miejsce sportowych emocji, lecz również i mocny punkt na eventowej mapie Warszawy.

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Cezary Pazura: Siatkówka to nasz sport narodowy, bo naprawdę nam wychodzi. Podczas studiów byłem mistrzem w tej dyscyplinie
Aktor przyznaje, że jest wielkim pasjonatem siatkówki, stara się oglądać wszystkie rozgrywki reprezentacji i czuje ogromną satysfakcję oraz dumę, kiedy nasi zawodnicy wygrywają kolejne mecze. Podczas studiów Cezary Pazura sam zdobył tytuł najlepiej rozgrywającego turnieju, dobrze więc wie, jakich emocji dostarcza sport i rywalizacja. Z całych sił zachęca więc swoje dzieci do aktywności fizycznej, by znalazły ulubioną dyscyplinę i trenowały.
Problemy społeczne
W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm

Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.
Muzyka
Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.