Idea Creative Group zrealizowała wydarzenie dla marki Oriflame

Oriflame to firma kosmetyczna, budująca społeczność sprzedaży rekomendowanej, opartej na szwedzkich produktach. Coroczne bale od wielu lat wpisują się w kalendarz eventowy tej znanej marki. Tegoroczna edycja wydarzenia była tym bardziej wyjątkowa, ponieważ była jednym z zwiększych projektów organizowanych na żywo od czasu wybuchu pandemii.
Impreza, znana jako Bal Oriflame, odbyła się w dniu 10 września br. w Radisson BLU SOPOT. Udział w wydarzeniu wzięło ponad 300 uczestników. Warto przypomnieć, że Bal Oriflame to wydarzenie o wieloletniej edycji, stanowiące platformę spotkań i dialogu partnerów biznesowych marki. Kluczowym momentem wyrarzenia jest zawsze celebracja sukcesów zgromadzonych gości. „Nie ma wątpliwości co do tego, że u podstaw źródeł wzmocnienia relacji w firmie są wydarzenia. Tym bardziej cieszymy się, że poprzez coroczny bal Oriflame mogliśmy wrócić do bezpośredniego kontaktu z liderami naszej marki. Bal to przede wszystkim celebracja ich sukcesów, a my bardzo cieszymy się, gdy widzimy wiele wyróżnianych osób na scenie, przynosząc źródło inspiracji i motywacji do dalszych działań” – mówi Małgorzata Giza, Junior Sales Support Manager Oriflame Polska.
Pełną obsługę wydarzenia zapewniła agencja kreatywna Idea Creative Group, która postawiła na innowacyjne rozwiązania eventowe, zgodne ze strategią oraz charakterem marki Oriflame. Stąd też event odbył się w formacie Lumina Garden Gala, który łączył w sobie wysublimowaną stylistykę, zaczarowany klimat scenografii, wykwintne jedzenie, wspaniałą muzykę, a także koncepcję celebracji sukcesów. „Podobnie jak światło pomaga ludziom w ciemnościach dotrzeć do celu, tak nasz koncept to wyraz uznania i hołd dla uczestników Balu za ich wkład w funkcjonowanie marki” – tłumaczy Aneta Radzimirska, CEO w agencji Idea Creative Group. „Właśnie dlatego istotnym elementem całej koncepcji był oświetlony ogród, widoczny przez witryny Sali balowej, stanowiący przestrzeń tak chilloutową, jak i networkingową” – podkreśla Aneta Radzimirska.
Podczas eventu nie zabrakło również wariacji świetlnych oraz takich atrakcji, jak występu Samiego Harba czy Kabaretu Paranienormalni z dedykowanym skeczem.
„Marka Oriflame to przede wszystkim ludzie, dla których filarem budowania trwałych relacji są spotkania. Dzięki takim wydarzeniom jak Bal Oriflame, mamy okazję celebrować sukcesy naszych Partnerów Biznesowych, wyróżnić ich na scenie przekazując podziękowanie za ich zaangażowanie i codzienną pracę. Bal jest także okazją do wspólnej zabawy liderów oraz ich osób towarzyszących” – podkreśla Luiza Kozłowska, Training And Sales Support Manager Oriflame Polska.
Na koniec warto dodać, że wydarzenie poprowadził popularny aktor i prezenter, Andrzej Pieńko.

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.