Komunikaty PR

Idea Creative Group zrealizowała wydarzenie dla marki Oriflame

2021-12-06  |  10:00
Biuro prasowe

Oriflame to firma kosmetyczna, budująca społeczność sprzedaży rekomendowanej, opartej na szwedzkich produktach. Coroczne bale od wielu lat wpisują się w kalendarz eventowy tej znanej marki. Tegoroczna edycja wydarzenia była tym bardziej wyjątkowa, ponieważ była jednym z zwiększych projektów organizowanych na żywo od czasu wybuchu pandemii.

Impreza, znana jako Bal Oriflame, odbyła się w dniu 10 września br. w Radisson BLU SOPOT. Udział w wydarzeniu wzięło ponad 300 uczestników. Warto przypomnieć, że Bal Oriflame to wydarzenie o wieloletniej edycji, stanowiące platformę spotkań i dialogu partnerów biznesowych marki. Kluczowym momentem wyrarzenia jest zawsze celebracja sukcesów zgromadzonych gości. „Nie ma wątpliwości co do tego, że u podstaw źródeł wzmocnienia relacji w firmie są wydarzenia. Tym bardziej cieszymy się, że poprzez coroczny bal Oriflame mogliśmy wrócić do bezpośredniego kontaktu z liderami naszej marki. Bal to przede wszystkim celebracja ich sukcesów, a my bardzo cieszymy się, gdy widzimy wiele wyróżnianych osób na scenie, przynosząc źródło inspiracji i motywacji do dalszych działań” – mówi Małgorzata Giza, Junior Sales Support Manager Oriflame Polska.

Pełną obsługę wydarzenia zapewniła agencja kreatywna Idea Creative Group, która postawiła na innowacyjne rozwiązania eventowe, zgodne ze strategią oraz charakterem marki Oriflame. Stąd też event odbył się w formacie Lumina Garden Gala, który łączył w sobie wysublimowaną stylistykę, zaczarowany klimat scenografii, wykwintne jedzenie, wspaniałą muzykę, a także koncepcję celebracji sukcesów. „Podobnie jak światło pomaga ludziom w ciemnościach dotrzeć do celu, tak nasz koncept to wyraz uznania i hołd dla uczestników Balu za ich wkład w funkcjonowanie marki” – tłumaczy Aneta Radzimirska, CEO w agencji Idea Creative Group. „Właśnie dlatego istotnym elementem całej koncepcji był oświetlony ogród, widoczny przez witryny Sali balowej, stanowiący przestrzeń tak chilloutową, jak i networkingową” – podkreśla Aneta Radzimirska.

Podczas eventu nie zabrakło również wariacji świetlnych oraz takich atrakcji, jak występu Samiego Harba czy Kabaretu Paranienormalni z dedykowanym skeczem.

Marka Oriflame to przede wszystkim ludzie, dla których filarem budowania trwałych relacji są spotkania. Dzięki takim wydarzeniom jak Bal Oriflame, mamy okazję celebrować sukcesy naszych Partnerów Biznesowych, wyróżnić ich na scenie przekazując podziękowanie za ich zaangażowanie i codzienną pracę. Bal jest także okazją do wspólnej zabawy liderów oraz ich osób towarzyszących” – podkreśla Luiza Kozłowska, Training And Sales Support Manager Oriflame Polska.

Na koniec warto dodać, że wydarzenie poprowadził popularny aktor i prezenter, Andrzej Pieńko.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia SYLWESTER LAST MINUTE. Jak zaplanować sylwestrowy wypad w jeden dzień? Biuro prasowe
2024-12-31 | 14:15

SYLWESTER LAST MINUTE. Jak zaplanować sylwestrowy wypad w jeden dzień?

Większość z nas ma już określone plany na sylwestra, ale niektórzy, zastanawiają się dopiero w ostatniej chwili, jak spędzić ostatnią noc w roku. Wyjazd last minute w tym
Styl życia BRAK ZDJĘCIA
2024-12-30 | 09:00

MP3 | Stres Polaków. 75% zmaga się z napięciem każdego tygodnia

Stres dotyka niemal każdego z nas. Aż 95% osób aktywnych zawodowo odczuwa napięcie w pracy. Taki sam odsetek Polaków twierdzi, że stresujące jest ich życie prywatne. Niemalże identyczna jest też częstotliwość stresu
Styl życia Nowy Rok w harmonii z naturą – ekologiczne postanowienia na 2025
2024-12-27 | 10:20

Nowy Rok w harmonii z naturą – ekologiczne postanowienia na 2025

Każdego roku mierzymy się z coraz większymi zagrożeniami związanymi z degradacją środowiska. Zmiany klimatyczne, zanieczyszczenie powietrza, wód i gleby oraz nadmierne zużycie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dawid Kwiatkowski: Padłem ofiarą oszustów, którzy na mnie nieuczciwie zarabiali. Teraz jestem też swoim księgowym, liczę pieniądze i sprawdzam umowy

Artysta przyznaje, że w branży muzycznej są ludzie, którzy zamiast wspierać młodych wykonawców w budowaniu kariery, po prostu chcą tylko zarobić na swoich „podopiecznych”. Dawid Kwiatkowski przestrzega więc wszystkich, którzy stają na scenie „Must Be the Music” i innych talent show, by nie ufali każdemu, kto się do nich odezwie po programie i zaproponuję współpracę, bo bardzo możliwe, że będzie mu zależało tylko na tym, by wykorzystać ich „pięć minut” dla własnych korzyści. On sam również padł ofiarą takich oszustów i musiał walczyć z nimi w sądzie.

Prawo

Tak zwana sztuczna twórczość coraz popularniejsza. Wyzwaniem pozostają kwestie praw autorskich

Rosnąca popularność narzędzi AI spowodowała, że powstaje coraz więcej „dzieł sztuki”, będących wytworem działania algorytmów, które potrafią m.in. tworzyć muzykę dopasowaną do preferencji i nastroju, malować obrazy, a nawet pisać poezję czy scenariusze filmowe. To rodzi szereg wyzwań dotyczących praw autorskich. Są także wątpliwości dotyczące ochrony dzieł, z których AI się uczy. Narzucanie prawnych zakazów i obostrzeń może jednak nie przynieść efektów.

Podróże

Radosław Majdan: W Grecji zaginęła mi walizka. To jest kraj lekkoduchów, wszystko odkładają na jutro, a pracę traktują drugorzędnie

Były piłkarz przyznaje, że z perspektywy uczestników program „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” to bardzo wymagające przedsięwzięcie. Dla niego ten format okazał się nie tylko testem fizycznym, ale także emocjonalnym, bo trzeba było stawić czoła zarówno rywalom, jak i własnym słabościom. Radosław Majdan zdradza też, że emocji nie brakowało już na lotnisku. Tuż po przylocie do Grecji okazało się bowiem, że jego walizka zaginęła. Na szczęście miał przy sobie kilka zapasowych ubrań.