Komunikaty PR

Idea Creative Group zrealizowała wydarzenie dla marki Oriflame

2021-12-06  |  10:00
Biuro prasowe

Oriflame to firma kosmetyczna, budująca społeczność sprzedaży rekomendowanej, opartej na szwedzkich produktach. Coroczne bale od wielu lat wpisują się w kalendarz eventowy tej znanej marki. Tegoroczna edycja wydarzenia była tym bardziej wyjątkowa, ponieważ była jednym z zwiększych projektów organizowanych na żywo od czasu wybuchu pandemii.

Impreza, znana jako Bal Oriflame, odbyła się w dniu 10 września br. w Radisson BLU SOPOT. Udział w wydarzeniu wzięło ponad 300 uczestników. Warto przypomnieć, że Bal Oriflame to wydarzenie o wieloletniej edycji, stanowiące platformę spotkań i dialogu partnerów biznesowych marki. Kluczowym momentem wyrarzenia jest zawsze celebracja sukcesów zgromadzonych gości. „Nie ma wątpliwości co do tego, że u podstaw źródeł wzmocnienia relacji w firmie są wydarzenia. Tym bardziej cieszymy się, że poprzez coroczny bal Oriflame mogliśmy wrócić do bezpośredniego kontaktu z liderami naszej marki. Bal to przede wszystkim celebracja ich sukcesów, a my bardzo cieszymy się, gdy widzimy wiele wyróżnianych osób na scenie, przynosząc źródło inspiracji i motywacji do dalszych działań” – mówi Małgorzata Giza, Junior Sales Support Manager Oriflame Polska.

Pełną obsługę wydarzenia zapewniła agencja kreatywna Idea Creative Group, która postawiła na innowacyjne rozwiązania eventowe, zgodne ze strategią oraz charakterem marki Oriflame. Stąd też event odbył się w formacie Lumina Garden Gala, który łączył w sobie wysublimowaną stylistykę, zaczarowany klimat scenografii, wykwintne jedzenie, wspaniałą muzykę, a także koncepcję celebracji sukcesów. „Podobnie jak światło pomaga ludziom w ciemnościach dotrzeć do celu, tak nasz koncept to wyraz uznania i hołd dla uczestników Balu za ich wkład w funkcjonowanie marki” – tłumaczy Aneta Radzimirska, CEO w agencji Idea Creative Group. „Właśnie dlatego istotnym elementem całej koncepcji był oświetlony ogród, widoczny przez witryny Sali balowej, stanowiący przestrzeń tak chilloutową, jak i networkingową” – podkreśla Aneta Radzimirska.

Podczas eventu nie zabrakło również wariacji świetlnych oraz takich atrakcji, jak występu Samiego Harba czy Kabaretu Paranienormalni z dedykowanym skeczem.

Marka Oriflame to przede wszystkim ludzie, dla których filarem budowania trwałych relacji są spotkania. Dzięki takim wydarzeniom jak Bal Oriflame, mamy okazję celebrować sukcesy naszych Partnerów Biznesowych, wyróżnić ich na scenie przekazując podziękowanie za ich zaangażowanie i codzienną pracę. Bal jest także okazją do wspólnej zabawy liderów oraz ich osób towarzyszących” – podkreśla Luiza Kozłowska, Training And Sales Support Manager Oriflame Polska.

Na koniec warto dodać, że wydarzenie poprowadził popularny aktor i prezenter, Andrzej Pieńko.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Bankowość

Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.

Konsument

Prawie 2/3 Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze. Kojarzy im się to z pracowitością i zaradnością

64 proc. Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze, a 78 proc. sądzi, że ludzie w naszym kraju są przedsiębiorczy – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie ING Banku Śląskiego. Na przestrzeni 30 lat postrzeganie przedsiębiorcy znacząco się zmieniło – od prywaciarza w latach 80. do startupowca i innowatora obecnie. Przedsiębiorczość dla dużej grupy badanych oznacza pracowitość i zaradność, jednak – co ciekawe – każde pokolenie ma inne skojarzenia z pojęciem „przedsiębiorca”.