Komunikaty PR

Idea Creative Group dla Maspex BU Food

2022-06-23  |  10:00
Biuro prasowe

Nieustanne rozszerzanie oferty stanowi klucz do rozwoju każdego przedsiębiorstwa. Niemniej aby wiedza o nowym produkcie dotarła do jak największego grona odbiorców, niezwykle istotne są tu narzędzia, pozwalające na niekonwencjonalną z nimi komunikację. Po takie właśnie sięgnął Maspex przy okazji wdrożenia na rynek nowości w postaci Owsianki Lubella i Antybaton by Łowicz.

Event skierowany był do partnerów biznesowych, przedstawicieli dystrybucji, agencji merchandisingowych, pracowników centrali, a także do całego działu handlowego – w tym, pracowników biurowych oraz struktur terenowych Maspex BU Food, które są odpowiedzialne za skuteczne wdrożenie i prowadzenie produktów.

Za techniczną realizację wydarzenia, jego scenariusz oraz nadzór nad przebiegiem całości odpowiadała Idea Creative Group. „Dobrze przygotowana oferta to część skutecznego wprowadzenia produktu na rynek. Aby podjąć właściwy dialog z odbiorcami, niezwykle ważny jest odpowiedni dobór narzędzi komunikacyjnych. Jako agencja kreatywna zawsze stawiamy na nowatorstwo, dlatego w ramach wydarzenia dla Maspex BU Food sięgnęliśmy po nowe technologie w formie wirtualnego studia” – mówi Aneta Radzimirska, CEO w Idea Creative Group.

Studio powstało w oparciu o dwa moduły diodowe, ustawione pod kątem prostym. Nie zabrakło tu nowoczesnego contentu animacyjnego z elementami 3D, który pozwolił na osiągnięcie w pełni zdigitalizowanej przestrzeni. Dodatkowo, na okoliczność produkcji, powstała seria animacji oraz rozbudowana oprawa wizji – w tym czołówki, jingli oraz wirtualnego ekranu do prezentacji.

Na koniec warto podkreślić, iż realizacja odbyła się na specjalnie zaprojektowanej platformie internetowej, spełniającej wszelkie wymogi bezpieczeństwa. Event obejrzało ponad 800 uczestników. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion Biuro prasowe
2025-07-21 | 09:00

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec „Nakręć mile, nie promile” ma zachęcić użytkowników jednośladów do odpowiedzialności za
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Problemy społeczne

W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm

Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.