Komunikaty PR

Idea Creative Group z kolejną realizacją Wirtualnego Studia dla DNB Bank Polska

2021-01-04  |  18:00
Biuro prasowe

Dynamicznie zmieniające się potrzeby i oczekiwania rynku wymagają stałego poszukiwania tak skutecznych, jak i bezpiecznych rozwiązań w ramach komunikacji z Klientem. Narzędziem odpowiadającym na te potrzeby są obecnie wydarzenia online. Z racji tego, iż stanowią one doskonałą alternatywę dla swoich stacjonarnych odpowiedników, sięga po nie coraz więcej podmiotów rynkowych – w tym również i DNB Bank Polska S.A., za którym kolejna - przy współpracy z agencją Idea Creative Group - realizacja wydarzeń online, transmitowanych za pomocą Wirtualnego Studia. Warto podkreślić, iż projekt stanowi jeden z elementów cyklu, składającego się z sześciu konferencji branżowych w formie wirtualnych spotkań, podczas których prezentowane i omawiane są - kluczowe dla poszczególnych sektorów gospodarki – zagadnienia.

Byliśmy jednym z pierwszych organizatorów, którzy odważyli się przenieść wydarzenia do świata online w bardzo profesjonalnej formie. Ponieważ jesteśmy nowoczesnym bankiem, szukamy również i nowoczesnych rozwiązań. Tak oto narodziło się Wirtualne Studio DNB. Tej formy komunikacji musieliśmy nauczyć również i naszą grupę odbiorców. Jak bowiem wiemy, świat szybko przestawił się na cyfrowe rozwiązania - w tym również i nasi klienci, którzy docenili nas za nowoczesną formę i profesjonalizm” - tłumaczy Agnieszka Stryjecka, Marketing & PR Manager w DNB Bank Polska S.A.

Za realizację projektu odpowiadała agencja Idea Creative Group. „Byliśmy odpowiedzialni nie tylko za obsługę techniczną wydarzenia, lecz również i odpowiednią stronę wizualną wydarzenia. W tym celu powstała cała seria animacji oraz specjalna, rozbudowana oprawa wizji. Co ważne, na potrzeby przedsięwzięcia powstała w pełni spersonalizowana, dedykowana całemu cyklowi, platforma internetowa, która musiała spełniać restrykcyjne wymogi bezpieczeństwa” – tłumaczy Aneta Radzimirska, CEO w Idea Creative Group.

Wspomniana powyżej platforma posiadała trzy poziomy zabezpieczeń. To na niej osadzony został player LIVE do streamingu spotkań, wraz z możliwością komentowania na bieżąco treści merytorycznych oraz zadawania pytań do prelegentów. Nie bez znaczenia jest tu również fakt, iż witryna dostępna była w polskiej i angielskiej wersji językowej z tłumaczeniem symultanicznym w oddzielnym oknie streamingowym.

Warto dodać, iż studio powstało w oparciu o dwa moduły diodowe, ustawione pod kątem prostym. Do realizacji wykorzystano również oddzielne studio z ekranem greenbox, z którego transferowana była jedna z osób prowadzących (już jako postać wirtualna). Całość zaś zmiksowano na żywo na miejscu wydarzenia i osadzano online.

Każde nowe rozwiązanie, wyjście poza utarte schematy, wiąże się z licznymi obawami. Nie inaczej było w przypadku przejścia z organizacji stacjonarnych eventów do organizacji wydarzeń w trybie online w formie Wirtualnego Studia DNB. Zastanawialiśmy się, czy nowa formuła się przyjmie, a także czy zdołamy przyciągnąć publiczność przed ekrany, czy uda nam się utrzymać ich atencję oraz czy nie zawiedzie nas sama technologia. Całe szczęście wiele z tych obaw okazało się być zupełnie bezpodstawne i nasze realizacje spotkały się z uznaniem odbiorców, na czym nam ogromnie zależało” – podkreśla Iwona Jurkowska, Marketing & PR Manager w DNB Bank Polska S.A.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Pierwszy Burger King w Tarnowie - wielkie otwarcie! Biuro prasowe
2024-06-20 | 10:50

Pierwszy Burger King w Tarnowie - wielkie otwarcie!

Otwarcie pierwszej restauracji w mieście przy ul. Błonie 23 już w najbliższą sobotę, 22 czerwca, o godz. 13. Na gości czekają niesamowite promocje i atrakcje, np. darmowe burgery oraz
Styl życia Finger foods – przekąski idealne na przyjęcia w plenerze
2024-06-20 | 01:00

Finger foods – przekąski idealne na przyjęcia w plenerze

Letnie wieczory to idealny czas, by nadrobić wszystkie towarzyskie zaległości. Coraz dłuższe dni, słoneczna pogoda i bogactwo świeżych składników zapraszają do wspólnej
Styl życia Czy można jeść ser żółty na słodko?
2024-06-20 | 01:00

Czy można jeść ser żółty na słodko?

Żółte sery dojrzewające to nie tylko aromatyczny dodatek do wielu potraw, ale także wytrawna przekąska, która idealnie koresponduje z dobrym winem, owocami i orzechami.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Edukacja

Sztuczna inteligencja rewolucjonizuje edukację. Rynek takich rozwiązań będzie rósł w tempie prawie 40 proc. rocznie

Sztuczna inteligencja otwiera nowe horyzonty dla procesu nauczania i uczenia się, rewolucjonizując sektor edukacji. Z badań wynika, że z aplikacji bazujących na AI już w tej chwili korzysta duża grupa uczniów i studentów, jak i nauczycieli, a na rynku pojawia się coraz więcej takich narzędzi. Jak szacuje Grand View Research, do 2030 roku wartość globalnego rynku sztucznej inteligencji w edukacji będzie rosła średniorocznie o blisko 37 proc., przy czym duża część tego rynku będzie zdominowana przez platformy edukacyjne. – Dzięki AI nauczanie staje się bardziej spersonalizowane i interaktywne – mówi Jeff Maggioncalda, dyrektor generalny międzynarodowej platformy edukacyjnej Coursera.

Farmacja

Trwają prace nad zmianami w programie szczepień przeciwko HPV. Na razie zaszczepiła się jedna piąta uprawnionych nastolatków

W ciągu pierwszego roku działania programu bezpłatnych szczepień przeciwko wirusowi HPV dla 12- i 13-latków zaszczepiono tylko ok. 20 proc. uprawnionych. Eksperci wskazują na wiele różnych możliwości poprawy niepokojących statystyk. Pierwszym z nich jest edukacja dzieci i dorosłych na temat roli szczepień oraz zagrożeń, jakie wiążą się z zakażeniem HPV, wirusem odpowiadającym m.in. za nowotwory szyjki macicy, odbytu, krtani czy jamy ustnej. Kolejnym pomysłem jest zwiększenie liczby placówek z dostępnymi szczepieniami o kolejne POZ-y, ale też szkoły. Ministerstwo Zdrowia zapowiedziało, że pracuje nad niezbędnymi zmianami.