Idea Creative Group z transmisją online dla branży motoryzacyjnej
Możliwości, jakie oferują obecnie nowe technologie są nieograniczone. Dlatego też, w ramach niestandardowych i bezpiecznych rozwiązań komunikacyjnych coraz to kolejne podmioty korzystają z narzędzi, dostępnych w wirtualnej formule. Dotyczy to także tych organizacji rynkowych, dla których cykliczne spotkania jej członków stanowią priorytet w ramach ich działalności statutowej.
Tak oto agencja Idea Creative Group zrealizowała usługę streamingu dla Walnego Zgromadzenia Członków dużej organizacji motoryzacyjnej. Wydarzenie prowadzone było w języku angielskim przez moderatora agencji, zaś całość była transmitowana live w Internecie. „Uczestnicy spotkania łączyli się zdalnie ze swoich biur z różnych miast w Polsce. Co ważne, w trakcie Zgromadzenia odbywały się nie tylko głosowania nad uchwałami, lecz omawiane były również prezentacje, których oprawą zajęła się nasza agencja” – podkreśla Aneta Radzimirska, CEO w Idea Creative Group.
Na koniec warto podkreślić, iż wyzwaniem spotkania było przeprowadzenie całkowicie tajnego głosowania, z uwzględnieniem faktu, iż nie wszyscy obecni mieli do niego prawo. Dlatego też głosowanie odbyło się poprzez (specjalnie zaprojektowaną przez agencję) platformę internetową wraz z wdrożonymi unikalnymi rozwiązaniami technologicznymi (jak wielostopniowy proces weryfikacji czy zastosowanie tokenów).

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.