Idea Creative Group z transmisją online dla branży motoryzacyjnej
Możliwości, jakie oferują obecnie nowe technologie są nieograniczone. Dlatego też, w ramach niestandardowych i bezpiecznych rozwiązań komunikacyjnych coraz to kolejne podmioty korzystają z narzędzi, dostępnych w wirtualnej formule. Dotyczy to także tych organizacji rynkowych, dla których cykliczne spotkania jej członków stanowią priorytet w ramach ich działalności statutowej.
Tak oto agencja Idea Creative Group zrealizowała usługę streamingu dla Walnego Zgromadzenia Członków dużej organizacji motoryzacyjnej. Wydarzenie prowadzone było w języku angielskim przez moderatora agencji, zaś całość była transmitowana live w Internecie. „Uczestnicy spotkania łączyli się zdalnie ze swoich biur z różnych miast w Polsce. Co ważne, w trakcie Zgromadzenia odbywały się nie tylko głosowania nad uchwałami, lecz omawiane były również prezentacje, których oprawą zajęła się nasza agencja” – podkreśla Aneta Radzimirska, CEO w Idea Creative Group.
Na koniec warto podkreślić, iż wyzwaniem spotkania było przeprowadzenie całkowicie tajnego głosowania, z uwzględnieniem faktu, iż nie wszyscy obecni mieli do niego prawo. Dlatego też głosowanie odbyło się poprzez (specjalnie zaprojektowaną przez agencję) platformę internetową wraz z wdrożonymi unikalnymi rozwiązaniami technologicznymi (jak wielostopniowy proces weryfikacji czy zastosowanie tokenów).

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.