Komunikaty PR

Idea Creative Group z wirtualnym studio dla firmy z branży farmaceutycznej

2020-11-05  |  17:30
Biuro prasowe

Agencja prowadzona przez Anetę Radzimirską coraz śmielej stawia na rozwiązania online. Wdrażana przez Idea Creative Group usługa wirtualnego studio cieszy się obecnie sporym zainteresowaniem dużych firm i korporacji. Tym razem powyższe rozwiązanie wykorzystano na potrzeby dużego eventu online dla podmiotu z branży farmaceutycznej.

Event był dużym wyzwaniem technologicznym, dlatego też został on poprzedzony ponad dwumiesięcznymi przygotowaniami. Na potrzeby projektu, w siedzibie Klienta, wybudowane zostało studio z ekranem diodowym. Oprócz tego, dla uzyskania odpowiedniego efektu sięgnęliśmy po greenbox, dzięki któremu możliwe było przeniesienie postaci na wizję przy zachowaniu pełnego realizmu i jakości obrazu” – mówi Aneta Radzimirska, CEO w Idea Creative Group.

Warto dodać, że sama realizacja odbyła się na specjalnie zaprojektowanej platformie internetowej, spełniającej wszelkie wymogi bezpieczeństwa. Ponadto, do zadań agencji należała również koordynacja rejestracji uczestników oraz stworzenie wszystkich materiałów do komunikacji. Idea Creative Group zadbała także o odpowiednią stronę wizualną wydarzenia - w tym celu powstała cała seria animacji oraz specjalna, rozbudowana oprawa wizji.

„Wirtualne studio to jednak nie tylko bogactwo oprawy wizyjnej, lecz również i form przekazywanych treści. Dlatego też w ramach zwieńczenia spotkania postawiliśmy na wieczorny występ znanego aktora i artysty kabaretowego Cezarego Pazury. W trakcie emisji jego stand-upu uczestnicy mogli przesyłać pozdrowienia i treści, które wyświetlane były - niczym w wydarzeniach telewizyjnych - na dolnym pasku transmisji. Wirtualne studio zostało również wykorzystane dzień później, tym razem na potrzeby wykładu inspiracyjnego Marcina Prokopa” – wylicza Aneta Radzimirska.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.