Komunikaty PR

Idea Creative Group z wirtualnym studio dla firmy z branży farmaceutycznej

2020-11-05  |  17:30
Biuro prasowe

Agencja prowadzona przez Anetę Radzimirską coraz śmielej stawia na rozwiązania online. Wdrażana przez Idea Creative Group usługa wirtualnego studio cieszy się obecnie sporym zainteresowaniem dużych firm i korporacji. Tym razem powyższe rozwiązanie wykorzystano na potrzeby dużego eventu online dla podmiotu z branży farmaceutycznej.

Event był dużym wyzwaniem technologicznym, dlatego też został on poprzedzony ponad dwumiesięcznymi przygotowaniami. Na potrzeby projektu, w siedzibie Klienta, wybudowane zostało studio z ekranem diodowym. Oprócz tego, dla uzyskania odpowiedniego efektu sięgnęliśmy po greenbox, dzięki któremu możliwe było przeniesienie postaci na wizję przy zachowaniu pełnego realizmu i jakości obrazu” – mówi Aneta Radzimirska, CEO w Idea Creative Group.

Warto dodać, że sama realizacja odbyła się na specjalnie zaprojektowanej platformie internetowej, spełniającej wszelkie wymogi bezpieczeństwa. Ponadto, do zadań agencji należała również koordynacja rejestracji uczestników oraz stworzenie wszystkich materiałów do komunikacji. Idea Creative Group zadbała także o odpowiednią stronę wizualną wydarzenia - w tym celu powstała cała seria animacji oraz specjalna, rozbudowana oprawa wizji.

„Wirtualne studio to jednak nie tylko bogactwo oprawy wizyjnej, lecz również i form przekazywanych treści. Dlatego też w ramach zwieńczenia spotkania postawiliśmy na wieczorny występ znanego aktora i artysty kabaretowego Cezarego Pazury. W trakcie emisji jego stand-upu uczestnicy mogli przesyłać pozdrowienia i treści, które wyświetlane były - niczym w wydarzeniach telewizyjnych - na dolnym pasku transmisji. Wirtualne studio zostało również wykorzystane dzień później, tym razem na potrzeby wykładu inspiracyjnego Marcina Prokopa” – wylicza Aneta Radzimirska.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Problemy społeczne

Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.