Idea Creative Group z wirtualnym studio dla firmy z branży farmaceutycznej
Agencja prowadzona przez Anetę Radzimirską coraz śmielej stawia na rozwiązania online. Wdrażana przez Idea Creative Group usługa wirtualnego studio cieszy się obecnie sporym zainteresowaniem dużych firm i korporacji. Tym razem powyższe rozwiązanie wykorzystano na potrzeby dużego eventu online dla podmiotu z branży farmaceutycznej.
„Event był dużym wyzwaniem technologicznym, dlatego też został on poprzedzony ponad dwumiesięcznymi przygotowaniami. Na potrzeby projektu, w siedzibie Klienta, wybudowane zostało studio z ekranem diodowym. Oprócz tego, dla uzyskania odpowiedniego efektu sięgnęliśmy po greenbox, dzięki któremu możliwe było przeniesienie postaci na wizję przy zachowaniu pełnego realizmu i jakości obrazu” – mówi Aneta Radzimirska, CEO w Idea Creative Group.
Warto dodać, że sama realizacja odbyła się na specjalnie zaprojektowanej platformie internetowej, spełniającej wszelkie wymogi bezpieczeństwa. Ponadto, do zadań agencji należała również koordynacja rejestracji uczestników oraz stworzenie wszystkich materiałów do komunikacji. Idea Creative Group zadbała także o odpowiednią stronę wizualną wydarzenia - w tym celu powstała cała seria animacji oraz specjalna, rozbudowana oprawa wizji.
„Wirtualne studio to jednak nie tylko bogactwo oprawy wizyjnej, lecz również i form przekazywanych treści. Dlatego też w ramach zwieńczenia spotkania postawiliśmy na wieczorny występ znanego aktora i artysty kabaretowego Cezarego Pazury. W trakcie emisji jego stand-upu uczestnicy mogli przesyłać pozdrowienia i treści, które wyświetlane były - niczym w wydarzeniach telewizyjnych - na dolnym pasku transmisji. Wirtualne studio zostało również wykorzystane dzień później, tym razem na potrzeby wykładu inspiracyjnego Marcina Prokopa” – wylicza Aneta Radzimirska.

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.