Komunikaty PR

Idea Creative Group z wirtualnym studio dla firmy z branży farmaceutycznej

2020-11-05  |  17:30
Biuro prasowe

Agencja prowadzona przez Anetę Radzimirską coraz śmielej stawia na rozwiązania online. Wdrażana przez Idea Creative Group usługa wirtualnego studio cieszy się obecnie sporym zainteresowaniem dużych firm i korporacji. Tym razem powyższe rozwiązanie wykorzystano na potrzeby dużego eventu online dla podmiotu z branży farmaceutycznej.

Event był dużym wyzwaniem technologicznym, dlatego też został on poprzedzony ponad dwumiesięcznymi przygotowaniami. Na potrzeby projektu, w siedzibie Klienta, wybudowane zostało studio z ekranem diodowym. Oprócz tego, dla uzyskania odpowiedniego efektu sięgnęliśmy po greenbox, dzięki któremu możliwe było przeniesienie postaci na wizję przy zachowaniu pełnego realizmu i jakości obrazu” – mówi Aneta Radzimirska, CEO w Idea Creative Group.

Warto dodać, że sama realizacja odbyła się na specjalnie zaprojektowanej platformie internetowej, spełniającej wszelkie wymogi bezpieczeństwa. Ponadto, do zadań agencji należała również koordynacja rejestracji uczestników oraz stworzenie wszystkich materiałów do komunikacji. Idea Creative Group zadbała także o odpowiednią stronę wizualną wydarzenia - w tym celu powstała cała seria animacji oraz specjalna, rozbudowana oprawa wizji.

„Wirtualne studio to jednak nie tylko bogactwo oprawy wizyjnej, lecz również i form przekazywanych treści. Dlatego też w ramach zwieńczenia spotkania postawiliśmy na wieczorny występ znanego aktora i artysty kabaretowego Cezarego Pazury. W trakcie emisji jego stand-upu uczestnicy mogli przesyłać pozdrowienia i treści, które wyświetlane były - niczym w wydarzeniach telewizyjnych - na dolnym pasku transmisji. Wirtualne studio zostało również wykorzystane dzień później, tym razem na potrzeby wykładu inspiracyjnego Marcina Prokopa” – wylicza Aneta Radzimirska.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta Biuro prasowe
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania
Styl życia Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
2025-02-18 | 12:50

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów

Współczesne eventy to nie tylko okazja do spotkań, ale także istotny element strategii marketingowych i komunikacyjnych. Profesjonalna firma eventowa odgrywa kluczową rolę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Gwiazdy

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Infrastruktura

Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.