Idea Creative Group z nowym projektem w formie wirtualnego studia
Coraz więcej firm dostrzega, iż rozwiązania online pozwalają – zwłaszcza w dobie pandemii - nie tylko na utrzymanie, lecz również i budowanie więzi między pracownikami. Dlatego tym razem jedna z największych firm FMCG - na podsumowanie minionego roku oraz jubileusze pracownicze - wybrała wirtualną formułę spotkania. Za powodzenie całego projektu odpowiadała agencja Idea Creative Group.
Udział w wydarzeniu wzięło blisko 500 osób. „Realizacja odbyła się na specjalnie zaprojektowanej platformie internetowej, spełniającej wszelkie wymogi bezpieczeństwa. Nie zabrakłu tu naszych unikalnych rozwiązań technologicznych, dzięki którym dostęp do platformy miały jedynie dedykowane osoby” – podkreśla Aneta Radzimirska, CEO w Idea Creative Group.
Agencja zadbała także o bezpieczną (tak dla uczestników, jak i ekipy przygotowującej) oraz wizualną stronę wydarzenia. Stąd też event transmitowany był z wirtualnego studia, gdzie content wyprodukowany został w niezwykle innowacyjny i multimedialny sposób. W ramach jubileuszy pracowniczych przygotowane zostały również materiały wizji, które uwypuklały zasługi jubilatów w nietuzinkowy sposób.
Nie zabrakło tu specjalnej, rozbudowanej oprawy wizji i smaczków animacyjnych, które Agencja lubi przemycać w swoich projektach – w tym intro, jingle, wirtualne przenoszenie się pomiędzy studiami i przestrzeniami w taki sposób, że widz ma wrażenie, iż uczestniczy w wirtualnej rozgrywce.
„Nasza agencja wielokrotnie już pokazała, że zastosowanie rozwiązań online pozwala nie tylko w pełni zachować atrakcyjną oprawę dango eventu, lecz również i poszerzyć spektrum środków wizualnych. Dlatego tym razem, w ramach rozbudowy oprawy, sięgnęliśmy po teleportowanie jednego z prezesów marki pomiędzy studiami naszego wydarzenia” – zaznacza Aneta Radzimirska.
Wszystkie materiały na wizję były dziełem ekspertów - zarówo oprawa całości wizji, filmiki, nagrania, wszelkie dodatkowe materiały dodatkowe, jak i prezentacje oraz efekty tych prezentacji. „To jedno z największych wyzwań przygotować prezentacje na wizję wspólnie z Prelegentami tak, aby były one spójne ze strategią całego wydarzenia, odpowiadały samemu autorowi prezentacji oraz charakteryzowały się wyjątkowością - zarówno od strony merytorycznej, graficznej, jak i efektów podczas wyświetlania. Cieszymy się, że również i w tym projekcie wszystko ze sobą współgrało i stanowiło integralną całość” – podkreśla Aneta Radzimirska.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.