Komunikaty PR

Idea Creative Group z kolejnym projektem online

2020-12-04  |  14:00
Biuro prasowe

Coroczne spotkania Managerów to niezwykle ważny element strategii rozwoju wielu dużych firm i korporacji. Nic dziwnego, że wiele z nich nawet w czasie pandemii nie chce rezygnować z możliwości integracji i budowania więzi między pracownikami. Stąd też jedna z największych firm audytorsko-doradczych na podsumowanie minionego roku oraz prezentację planów na przyszłość wybrała wirtualną formułę spotkania. Za powodzenie całego projektu odpowiadała agencja Idea Creative Group.

Wydarzenie trwało dwa dni. Co ważne, część wspólna zgromadziła kilka tysięcy osób. Później spotkania prowadzone były symultanicznie z podziałem na dwie grupy – kadrę zarządzającą oraz pozostałych pracowników. Warto podkreślić, że nadawano je na żywo ze specjalnego, wirtualnego studia poprzez dedykowaną platformę internetową. Agencja opracowała oprawę techniczno- multimedialną wydarzenia oraz skoordynowała bezpiecznie wystąpienia wszystkich gości, ekspertów, mówców wewnętrznych i zewnętrznych.

Zrealizowany projekt potwierdza naszą tezę. Przy odpowiednim know how, doświadczeniu, możliwościach sprzętowych oraz umiejętnym wykorzystaniu tych narzędzi realizacja wydarzenia w sieci dla kilku tysięcy osób może przebiegać nie tylko bezpiecznie, sprawnie i bez zakłóceń, ale również innowacyjnie, digitalowo wraz z elementami interakcji, dając tyle samo korzyści i satysfakcji co stacjonarna forma eventu. Jesteśmy przekonani, że już wkrótce wirtualne konferencje czy kongresy staną się stałym elementem krajobrazu biznesowego” – przekonuje Aneta Radzimirska, CEO z Idea Creative Group.

Na koniec warto dodać, iż część prelegentów zaangażowana była na miejscu w studio, natomiast pozostali łączyli się zdalnie ze studiem. Goście mieli możliwość wyboru formy wystąpienia do ostatniego momentu spotkania. Dodatkową atrakcją towarzyszącą prelekcjom była możliwość zadawania pytań, udziału w teście czy też wypełnienia ankiety po realizacji. Gościem specjalnym wydarzenia był jeden z bardziej rozpoznawalnych w Polsce psychologów i mówców motywacyjnych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Sulejów – kajakowa stolica Polski bije rekord Biuro prasowe
2024-07-22 | 07:30

Sulejów – kajakowa stolica Polski bije rekord

Urząd Miejski w Sulejowie postanowił podjąć próbę pobicia Rekordu Polski w kategorii „Największa parada kajaków”. 25 lipca 2024 roku w Gminie
Styl życia Frydrychowo: czy padnie nowy rekord na plon pszenicy ozimej?
2024-07-19 | 07:30

Frydrychowo: czy padnie nowy rekord na plon pszenicy ozimej?

Rekord Polski w kategorii „Największy plon pszenicy ozimej z hektara” cieszy się niesłabnącą popularnością. W tym roku, oprócz Śmielina, wyzwanie podejmie
Styl życia Śmielin: Rekord Polski na największy plon pszenicy ozimej
2024-07-18 | 14:30

Śmielin: Rekord Polski na największy plon pszenicy ozimej

Odpowiedni plon podczas żniw to nie tylko kwestia starannej selekcji odmian, ale również wielu innych czynników zewnętrznych. 19 lipca 2024 roku w Śmielinie IGP Polska

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.

Inwestycje

Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów

Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.

Media

Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć

Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.