Idea Creative Group z kolejnym projektem online
Coroczne spotkania Managerów to niezwykle ważny element strategii rozwoju wielu dużych firm i korporacji. Nic dziwnego, że wiele z nich nawet w czasie pandemii nie chce rezygnować z możliwości integracji i budowania więzi między pracownikami. Stąd też jedna z największych firm audytorsko-doradczych na podsumowanie minionego roku oraz prezentację planów na przyszłość wybrała wirtualną formułę spotkania. Za powodzenie całego projektu odpowiadała agencja Idea Creative Group.
Wydarzenie trwało dwa dni. Co ważne, część wspólna zgromadziła kilka tysięcy osób. Później spotkania prowadzone były symultanicznie z podziałem na dwie grupy – kadrę zarządzającą oraz pozostałych pracowników. Warto podkreślić, że nadawano je na żywo ze specjalnego, wirtualnego studia poprzez dedykowaną platformę internetową. Agencja opracowała oprawę techniczno- multimedialną wydarzenia oraz skoordynowała bezpiecznie wystąpienia wszystkich gości, ekspertów, mówców wewnętrznych i zewnętrznych.
„Zrealizowany projekt potwierdza naszą tezę. Przy odpowiednim know how, doświadczeniu, możliwościach sprzętowych oraz umiejętnym wykorzystaniu tych narzędzi realizacja wydarzenia w sieci dla kilku tysięcy osób może przebiegać nie tylko bezpiecznie, sprawnie i bez zakłóceń, ale również innowacyjnie, digitalowo wraz z elementami interakcji, dając tyle samo korzyści i satysfakcji co stacjonarna forma eventu. Jesteśmy przekonani, że już wkrótce wirtualne konferencje czy kongresy staną się stałym elementem krajobrazu biznesowego” – przekonuje Aneta Radzimirska, CEO z Idea Creative Group.
Na koniec warto dodać, iż część prelegentów zaangażowana była na miejscu w studio, natomiast pozostali łączyli się zdalnie ze studiem. Goście mieli możliwość wyboru formy wystąpienia do ostatniego momentu spotkania. Dodatkową atrakcją towarzyszącą prelekcjom była możliwość zadawania pytań, udziału w teście czy też wypełnienia ankiety po realizacji. Gościem specjalnym wydarzenia był jeden z bardziej rozpoznawalnych w Polsce psychologów i mówców motywacyjnych.

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.