Idea Productions Poland nie zwalnia tempa - agencja rozszerza swoją ofertę
Trudne warunki rynkowe nie przeszkadzają Idea Productions Poland w intensywnym rozwoju. Agencja od dłuższego czasu umacnia swoją pozycję jednego z liderów na krajowym rynku zarówno w ramach rozwiązań eventowych offline, jak również eventów online. Co ważne, w dobie pandemii marka mocno postawiła na wirtualne wydarzenia, poszerzając tym samym grono zadowolonych klientów.
Największą nowością nowo powstałego podmiotu Idea Creative Group Sp. z o.o. jest włączenie do oferty kompleksowej strategii komunikacyjnej dla klientów i tworzenie zintegrowanych kampanii reklamowych. „To jeden z etapów naturalnego rozwoju naszej firmy. W ramach działalności pozyskaliśmy nie tylko dodatkowe kompetencje z rynku reklamowego, lecz także strategów oraz kreatywnych specjalizujących się w dziedzinie projektowania kompleksowej strategii marketingowej i tworzenia zintegrowanych kampanii reklamowych dostosowanych do kanałów komunikacyjnych.” – przekonuje Aneta Radzimirska, CEO w Idea Creative Group Sp. z o.o.
Nad personalizacją komunikatów, dopasowaniem taktyki i pełną stroną analityczną poszczególnych projektów oraz automatyzacją procesów e-marketingowych czuwać będzie nowo utworzony dział startegiczny, skupiający jednych z najlepszych specjalistów od kampanii marketingowych oraz reklamowych.
Co ważne, już od jakiegoś czasu – dzięki podjęciu decyzji o rozbudowie zespołu programistów, projektantów, grafików oraz specjalistów z zakresu e-PR-u – Grupa świadczy usługi w obszarze między innymi social mediów, tworzenia stron internetowych, kampanii SEO czy zakupu mediów internetowych. Rozwinęła również swoje kompetencje o takie obszary, jak e-commerce oraz digital.
„Wielu klientów oczekuje budowania kompleksowych strategii we współpracy z jednym, sprawdzonym partnerem, znającym ich mocne strony oraz oczekiwania i potrzeby. Dla wielu firm taka formuła daje możliwość optymalizacji czasu i kosztów, a przy tym gwarancję wykonania usługi na bardzo wysokim poziomie. Postanowiliśmy odpowiedzieć na tę potrzebę wychodząc z ofertą komplementarnego wachlarza usług względem dotychczasowego zakresu świadczeń.” – podkreśla Aneta Radzimirska.
Działania Idea Creative Group osadzone są na czterech filarach: idea events (organizacja wydarzeń offlinowych), idea events online (transmisje online, produkcje hybrydowe oraz telewizyjne), idea digital (projektowanie i stawianie stron www, kampanie bannerowe, działania w social mediach, influencer marketing, aplikacje) oraz idea communication (strategia komunikacyjna, zintegrowane kampanie reklamowe).
Idea Creative Group nie wyklucza w przyszłości włączenia kolejnych elementów komunikacji online do swojej oferty.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Anna Czartoryska-Niemczycka: Mój tata czytał mi książki. Teraz nagrania z jego głosem są najpiękniejszą pamiątką po nim
Wspólne czytanie wzmacnia więzi rodzinne, rozwija u dzieci wyobraźnię, poszerza zasób słownictwa, kształtuje gust literacki i zachęca do kreatywnego spędzania czasu wolnego – uważa Anna Czartoryska-Niemczycka. Aktorka czerpie z tradycji, którą w jej domu rodzinnym szczególnie pielęgnował jej tata. Teraz ona również promuje czytelnictwo i zachęca do tego, by sięganie po lektury stało się codziennym rytuałem.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Muzyka
Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.