Idea Productions Poland nie zwalnia tempa - agencja rozszerza swoją ofertę
Trudne warunki rynkowe nie przeszkadzają Idea Productions Poland w intensywnym rozwoju. Agencja od dłuższego czasu umacnia swoją pozycję jednego z liderów na krajowym rynku zarówno w ramach rozwiązań eventowych offline, jak również eventów online. Co ważne, w dobie pandemii marka mocno postawiła na wirtualne wydarzenia, poszerzając tym samym grono zadowolonych klientów.
Największą nowością nowo powstałego podmiotu Idea Creative Group Sp. z o.o. jest włączenie do oferty kompleksowej strategii komunikacyjnej dla klientów i tworzenie zintegrowanych kampanii reklamowych. „To jeden z etapów naturalnego rozwoju naszej firmy. W ramach działalności pozyskaliśmy nie tylko dodatkowe kompetencje z rynku reklamowego, lecz także strategów oraz kreatywnych specjalizujących się w dziedzinie projektowania kompleksowej strategii marketingowej i tworzenia zintegrowanych kampanii reklamowych dostosowanych do kanałów komunikacyjnych.” – przekonuje Aneta Radzimirska, CEO w Idea Creative Group Sp. z o.o.
Nad personalizacją komunikatów, dopasowaniem taktyki i pełną stroną analityczną poszczególnych projektów oraz automatyzacją procesów e-marketingowych czuwać będzie nowo utworzony dział startegiczny, skupiający jednych z najlepszych specjalistów od kampanii marketingowych oraz reklamowych.
Co ważne, już od jakiegoś czasu – dzięki podjęciu decyzji o rozbudowie zespołu programistów, projektantów, grafików oraz specjalistów z zakresu e-PR-u – Grupa świadczy usługi w obszarze między innymi social mediów, tworzenia stron internetowych, kampanii SEO czy zakupu mediów internetowych. Rozwinęła również swoje kompetencje o takie obszary, jak e-commerce oraz digital.
„Wielu klientów oczekuje budowania kompleksowych strategii we współpracy z jednym, sprawdzonym partnerem, znającym ich mocne strony oraz oczekiwania i potrzeby. Dla wielu firm taka formuła daje możliwość optymalizacji czasu i kosztów, a przy tym gwarancję wykonania usługi na bardzo wysokim poziomie. Postanowiliśmy odpowiedzieć na tę potrzebę wychodząc z ofertą komplementarnego wachlarza usług względem dotychczasowego zakresu świadczeń.” – podkreśla Aneta Radzimirska.
Działania Idea Creative Group osadzone są na czterech filarach: idea events (organizacja wydarzeń offlinowych), idea events online (transmisje online, produkcje hybrydowe oraz telewizyjne), idea digital (projektowanie i stawianie stron www, kampanie bannerowe, działania w social mediach, influencer marketing, aplikacje) oraz idea communication (strategia komunikacyjna, zintegrowane kampanie reklamowe).
Idea Creative Group nie wyklucza w przyszłości włączenia kolejnych elementów komunikacji online do swojej oferty.
SYLWESTER LAST MINUTE. Jak zaplanować sylwestrowy wypad w jeden dzień?
MP3 | Stres Polaków. 75% zmaga się z napięciem każdego tygodnia
Nowy Rok w harmonii z naturą – ekologiczne postanowienia na 2025
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Film
Joanna Kurowska: Żaden polski aktor nie dostał miliona dolarów za film. Gramy równie dobrze jak amerykańscy, a jesteśmy niedoceniani i hejtowani
Artystka nie ma żadnych wątpliwości – polska branża filmowa wymaga natychmiastowego uzdrowienia. Konieczne jest wprowadzenie gruntownych zmian po to, aby zapewnić aktorom lepsze warunki pracy, odpowiednie wynagrodzenie i wsparcie w sytuacjach kryzysowych. Joanna Kurowska zauważa, że honoraria w polskim kinie są rażąco niskie i chociażby w stosunku do zarobków amerykańskich gwiazd dysproporcja jest ogromna. Dla przykładu żaden polski aktor nie otrzymał jeszcze miliona dolarów za rolę, podczas gdy w USA takie kwoty są standardem.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Problemy społeczne
W Polsce rośnie liczba wykrywanych chorób przenoszonych drogą płciową. Coraz większa świadomość i możliwość testowania
Światowa Organizacja Zdrowia podaje, że na świecie codziennie odnotowuje się ponad milion nowych zakażeń chorób uleczalnych przenoszonych drogą płciową (STI). W rzeczywistości może ich być nawet wielokrotnie więcej. W Polsce tylko w 2023 roku wykryto ponad 5 tys. przypadków kiły, chlamydii i rzeżączki. Ze względu na tę samą drogę transmisji zakażenia choroby te często ze sobą współwystępują, a zakażenie jedną z nich zwiększa znacząco ryzyko zakażenia HIV.