Idea Productions Poland nie zwalnia tempa - agencja rozszerza swoją ofertę
Trudne warunki rynkowe nie przeszkadzają Idea Productions Poland w intensywnym rozwoju. Agencja od dłuższego czasu umacnia swoją pozycję jednego z liderów na krajowym rynku zarówno w ramach rozwiązań eventowych offline, jak również eventów online. Co ważne, w dobie pandemii marka mocno postawiła na wirtualne wydarzenia, poszerzając tym samym grono zadowolonych klientów.
Największą nowością nowo powstałego podmiotu Idea Creative Group Sp. z o.o. jest włączenie do oferty kompleksowej strategii komunikacyjnej dla klientów i tworzenie zintegrowanych kampanii reklamowych. „To jeden z etapów naturalnego rozwoju naszej firmy. W ramach działalności pozyskaliśmy nie tylko dodatkowe kompetencje z rynku reklamowego, lecz także strategów oraz kreatywnych specjalizujących się w dziedzinie projektowania kompleksowej strategii marketingowej i tworzenia zintegrowanych kampanii reklamowych dostosowanych do kanałów komunikacyjnych.” – przekonuje Aneta Radzimirska, CEO w Idea Creative Group Sp. z o.o.
Nad personalizacją komunikatów, dopasowaniem taktyki i pełną stroną analityczną poszczególnych projektów oraz automatyzacją procesów e-marketingowych czuwać będzie nowo utworzony dział startegiczny, skupiający jednych z najlepszych specjalistów od kampanii marketingowych oraz reklamowych.
Co ważne, już od jakiegoś czasu – dzięki podjęciu decyzji o rozbudowie zespołu programistów, projektantów, grafików oraz specjalistów z zakresu e-PR-u – Grupa świadczy usługi w obszarze między innymi social mediów, tworzenia stron internetowych, kampanii SEO czy zakupu mediów internetowych. Rozwinęła również swoje kompetencje o takie obszary, jak e-commerce oraz digital.
„Wielu klientów oczekuje budowania kompleksowych strategii we współpracy z jednym, sprawdzonym partnerem, znającym ich mocne strony oraz oczekiwania i potrzeby. Dla wielu firm taka formuła daje możliwość optymalizacji czasu i kosztów, a przy tym gwarancję wykonania usługi na bardzo wysokim poziomie. Postanowiliśmy odpowiedzieć na tę potrzebę wychodząc z ofertą komplementarnego wachlarza usług względem dotychczasowego zakresu świadczeń.” – podkreśla Aneta Radzimirska.
Działania Idea Creative Group osadzone są na czterech filarach: idea events (organizacja wydarzeń offlinowych), idea events online (transmisje online, produkcje hybrydowe oraz telewizyjne), idea digital (projektowanie i stawianie stron www, kampanie bannerowe, działania w social mediach, influencer marketing, aplikacje) oraz idea communication (strategia komunikacyjna, zintegrowane kampanie reklamowe).
Idea Creative Group nie wyklucza w przyszłości włączenia kolejnych elementów komunikacji online do swojej oferty.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie
Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Problemy społeczne
Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.
Żywienie
Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.