Idea Productions Poland rusza z cyklem spotkań online „Na progu nowej rzeczywist
Panująca pandemia niewątpliwie wywróciła świat do góry nogami. Według ekspertów rzeczywistość, jaką znaliśmy do tej pory, już nie powróci. Jak się odnaleźć w nowych czasach? Jak się przygotować do funkcjonowania w skrajnie innych warunkach? Na te i wiele innych pytań, w ramach projektu o nazwie „Na progu nowej rzeczywistości”, odpowiedzą - znane z różnych dziedzin życia - osobistości.
Pomysłodawcą i realizatorem przedsięwzięcia jest agencja eventowa Idea Production Poland. „Umiejętność zaadaptowania się do nowych warunków będzie kluczowa dla dalszego rozwoju zawodowego oraz osobistego. Stąd nasz pomysł na projekt „Na progu nowej rzeczywistości”, dzięki któremu uczestnicy będą mieli okazję pozyskać praktyczną wiedzę z różnych dziedzin życia na temat tego, jak odnaleźć się w świecie zdominowanym przez szybkie i głębokie zmiany – mówi Aneta Radzimirska, CEO w Idea Productions Poland.
Formuła spotkań jest otwarta – agencja zakłada tu pełną elestyczność. Mogą zatem być to klasyczne webinaria, mniej formalne i bardziej interaktywne spotkanie na komunikatorze lub po prostu klasyczna relacja live ze studia z możliwością zadawania pytań.
Istotą projektu jest przybliżanie obecnych i przyszłych trendów oraz prognoz dotyczących kierunków rozwoju wielu dziedzin życia. Wspólnym mianownikiem wszystkich spotkań będzie osoba prowadzącego – specjalisty, eksperta oraz znawcy danej dziedziny. W tej roli wystąpią osoby znane ze świata telewizji, kina czy Internetu.
Co ważne, pierwsze spotkanie online miało już miejsce tydzień temu. Warsztat internetowy pod hasłem „Effective public speaking online” poprowadził jeden ze znanych polskich psychologów i trenerów świata biznesu.
Uczestnikami webianarium byli przedstawiciele firm z branży przemysłowo-konsumenckiej z całego świata (m.in. Zjednoczone Emiraty Arabskie, Liban, Pakistan, Jordania, RPA, Polska, Syria oraz Anglia).
Na koniec warto podkreślić, iż nie jest to pierwsze wydarzenie, jakie Idea Productions Poland zrealizowała w przestrzeni online - w zeszłym miesiącu agencja zakończyła między innymi prace nad cyklem webinariów dla klienta z branży farmaceutycznej.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Anna Czartoryska-Niemczycka: Mój tata czytał mi książki. Teraz nagrania z jego głosem są najpiękniejszą pamiątką po nim
Wspólne czytanie wzmacnia więzi rodzinne, rozwija u dzieci wyobraźnię, poszerza zasób słownictwa, kształtuje gust literacki i zachęca do kreatywnego spędzania czasu wolnego – uważa Anna Czartoryska-Niemczycka. Aktorka czerpie z tradycji, którą w jej domu rodzinnym szczególnie pielęgnował jej tata. Teraz ona również promuje czytelnictwo i zachęca do tego, by sięganie po lektury stało się codziennym rytuałem.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Muzyka
Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.