Komunikaty PR

Idea Productions Poland rusza z cyklem spotkań online „Na progu nowej rzeczywist

2020-06-19  |  15:00
Biuro prasowe

Panująca pandemia niewątpliwie wywróciła świat do góry nogami. Według ekspertów rzeczywistość, jaką znaliśmy do tej pory, już nie powróci. Jak się odnaleźć w nowych czasach? Jak się przygotować do funkcjonowania w skrajnie innych warunkach? Na te i wiele innych pytań, w ramach projektu o nazwie „Na progu nowej rzeczywistości”, odpowiedzą - znane z różnych dziedzin życia - osobistości.

Pomysłodawcą i realizatorem przedsięwzięcia jest agencja eventowa Idea Production Poland. „Umiejętność zaadaptowania się do nowych warunków będzie kluczowa dla dalszego rozwoju zawodowego oraz osobistego. Stąd nasz pomysł na projekt „Na progu nowej rzeczywistości”, dzięki któremu uczestnicy będą mieli okazję pozyskać praktyczną wiedzę z różnych dziedzin życia na temat tego, jak odnaleźć się w świecie zdominowanym przez szybkie i głębokie zmiany – mówi Aneta Radzimirska, CEO w Idea Productions Poland.

Formuła spotkań jest otwarta – agencja zakłada tu pełną elestyczność. Mogą zatem być to klasyczne webinaria, mniej formalne i bardziej interaktywne spotkanie na komunikatorze lub po prostu klasyczna relacja live ze studia z możliwością zadawania pytań.

Istotą projektu jest przybliżanie obecnych i przyszłych trendów oraz prognoz dotyczących kierunków rozwoju wielu dziedzin życia. Wspólnym mianownikiem wszystkich spotkań będzie osoba prowadzącego – specjalisty, eksperta oraz znawcy danej dziedziny. W tej roli wystąpią osoby znane ze świata telewizji, kina czy Internetu.

Co ważne, pierwsze spotkanie online miało już miejsce tydzień temu. Warsztat internetowy pod hasłem „Effective public speaking online” poprowadził jeden ze znanych polskich psychologów i trenerów świata biznesu.

Uczestnikami webianarium byli przedstawiciele firm z branży przemysłowo-konsumenckiej z całego świata (m.in. Zjednoczone Emiraty Arabskie, Liban, Pakistan, Jordania, RPA, Polska, Syria oraz Anglia).

Na koniec warto podkreślić, iż nie jest to pierwsze wydarzenie, jakie Idea Productions Poland zrealizowała w przestrzeni online - w zeszłym miesiącu agencja zakończyła między innymi prace nad cyklem webinariów dla klienta z branży farmaceutycznej.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta Biuro prasowe
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania
Styl życia Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
2025-02-18 | 12:50

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów

Współczesne eventy to nie tylko okazja do spotkań, ale także istotny element strategii marketingowych i komunikacyjnych. Profesjonalna firma eventowa odgrywa kluczową rolę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Gwiazdy

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Infrastruktura

Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.