Komunikaty PR

Idea Productions Poland z kolejnym projektem online

2020-06-03  |  12:00
Biuro prasowe

Od koncepcji, przez produkcję, po realizację – agencja eventowa Idea Productions Poland zakończyła właśnie prace nad cyklem spotkań online dla klienta z branży farmaceutycznej. „Nie zwalniamy naszego digitalowego tempa. Chcemy być częścią technologicznej rewolucji i dzielić się nią z naszymi klientami. Właśnie dlatego w naszej ofercie promujemy pakiet rozwiązań IDEA ONLINE, które przenoszą wydarzenia do wirtualnej rzeczywistości i pozwalają w pełni realizować na nowo zdefiniowane cele korporacyjne. Również i w tym przypadku – z uwagi na bezpieczeństwo uczestników, prelegentów, jak i ekipy przygotowującej – sięgnęliśmy po ten pakiet” – mówi Aneta Radzimirska, CEO w Idea Productions Poland.

Warto podkreślić, iż cykl spotkań był równocześnie premierą platformy internetowej (także stworzonej przez agencję), na której docelowo mają być prowadzone wszystkie edukacyjne działania online Klienta. Zakończona seria wirtualnych spotkań jest zatem jedynie pierwszym etapem nowego, długofalowego projektu.

Agencja przy realizacji wydarzenia skorzystała z własnych zasobów w zakresie obsługi technicznej, programistycznej oraz studia graficznego i animacyjnego. Największym wyzwaniem podczas przygotowań było stworzenie spójnej koncepcji cyklu, a także zadbanie o nietypową komunikację z wybraną grupą docelową oraz zapewnienie wirtualnej opieki nad prelegentami. Całość wydarzenia została domknięta chatem, w ramach którego odbyła się sesja Q&A dla uczestników.

Idea Productions Poland to agencja świadcząca usługi w szeroko pojętej komunikacji. Zespół oferuje pełen pakiet działań w takich obszarach, jak między innymi eventy korporacyjne, eventy masowe, studio graficzne, motion, digital oraz PR. Więcej informacji na stronie https://ideapp.pl/.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta Biuro prasowe
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania
Styl życia Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
2025-02-18 | 12:50

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów

Współczesne eventy to nie tylko okazja do spotkań, ale także istotny element strategii marketingowych i komunikacyjnych. Profesjonalna firma eventowa odgrywa kluczową rolę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Malwina Wędzikowska: Luksusowe marki bardzo podupadły. Miliarderzy noszą się bez logo, a influencerzy przebodźcowali odbiorców towarami z górnej półki

Prezenterka uczestniczyła w Paris Fashion Week, który dla niej jest nie tylko wydarzeniem modowym, ale i szansą do obserwacji dynamicznych zmian w branży. Malwina Wędzikowska uważa, że kryzys, z jakim boryka się obecnie rynek mody, może skłonić marki do uproszczenia swoich kolekcji oraz wprowadzenia bardziej funkcjonalnych rozwiązań. Odpowiedzią na potrzebę oszczędności oraz zrównoważonego rozwoju w modzie powinna być chociażby możliwość wykorzystania tych samych modeli w propozycjach na różne sezony. Jej zdaniem może się również zmienić kształt tradycyjnych pokazów mody, które wiążą się z dużymi kosztami i spektakularnymi efektami.

Prawo

Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

Żywienie

Prawidłowe odżywianie ma największy wpływ na zdrowie i długość życia. Niewiele osób stosuje odpowiednią dietę

– Skomponowanie odpowiedniego jadłospisu i kultura jedzenia są obecnie sporym wyzwaniem – uważa prof. dr hab. n. med. Grzegorz Dworacki, ekspert z Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu. Jego zdaniem zaszkodzić może nam chociażby spożywanie produktów tuż po wyjęciu ich z lodówki. Ekspert medycyny stylu życia zaznacza też, że bardzo ważną rolę w naszym organizmie odgrywają jelita, a żeby właściwie funkcjonowały, powinniśmy włączyć do swojego menu probiotyki oraz prebiotyki.