Idea Productions Poland z kolejną realizacją dla branży finansowej
Nie ma wątpliwości, iż obecnie na znaczeniu zyskują narzędzia online. Innowacje w tym zakresie wdrażane są coraz chętniej w wielu branżach, zapewniając tym samym nie tylko ciągłość funkcjonowania, lecz również i rozwoju w świecie biznesu. Jest to szczególnie przydatne w tych organizacjach rynkowych, których działalność statutowa wymaga cyklicznych spotkań jej członków. Doskonałym narzędziem, odpowiadającym aktualnie na ich potrzeby biznesowe, są między innymi transmisje online.
Agencja eventowa Idea Productions Poland zrealizowała właśnie obsługę streamingu dla dwóch spotkań Walnego Zgromadzenia Członków dużej organizacji finansowej, zrzeszającej kilkadziesiąt korporacji z tej branży. Co ważne, w spotkaniach wzięły udział zarządy tych firm, zaś całość była transmitowana na żywo w Internecie.
Co ciekawe, specyfika obu spotkań wymagała zaprojektowania oraz wdrożenia unikalnych rozwiązań technologicznych, umożliwiających głosowanie online – zarówno w trybie tajnym, jak i jawnym. W przypadku pierwszego sposobu oddawania głosów, każdy z zaproszonych na spotkanie online otrzymał losowo przyznany kod. „Samo głosowanie odbyło się poprzez specjalną platformę internetową, nadającą głosowaniu rangę tajności. Dostęp do streamingu posiadała jedynie określona grupa pracowników z trzystopniowym procesem weryfikacji. W ten sposób skutecznie zablokowaliśmy dostęp do treści wszystkim niepożądanym osobom" – mówi Aneta Radzimirska, CEO w Idea Productions Poland.
Na koniec warto podkreślić, iż poza modułem głosowania Agencja zapewniła również nowoczesną oprawę multimedialną oraz zaprezentowała szerokie możliwości prezentowana omawianych treści. Dodatkowym punktem jednego ze spotkań było specjalnie przygotowane dla uczestników wystąpienie mówcy inspirującego. „Wykład był jednym z elementów naszego szerszego projektu o nazwie „Na progu nowej rzeczywistości”, w którym to nacisk postanowiliśmy położyć na szeroko pojęty rozwój osobisty oraz biznesowy. Wierzymy, że w świecie zdominowanym przez szybkie i głębokie zmiany efektywność zarządzania sobą oraz przedsiębiorstwem jest kluczowa do osiągnięcia sukcesu. Tym bardziej cieszy fakt, iż coraz więcej korporacji z różnych branż coraz chętniej sięga po rozwiązania, jakie oferujemy w ramach wyżej wymienionego projektu” –
podkreśla Aneta Radzimirska.

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Maciej Dowbor: Mamy dom w Hiszpanii i tam odpoczywamy, ale na co dzień mieszkamy w Polsce. Tu pracujemy, płacimy podatki, a nasze córki chodzą do szkoły
Prezenter zaznacza, że co prawda wraz ze swoją żoną kupili dom w Hiszpanii, to jednak większość czasu spędzają w Polsce. Tutaj bowiem mają pracę, a ich córki chodzą do miejscowych szkół. Maciej Dowbor zdradza też, że dużo lepiej funkcjonuje mu się w naszym kraju. Tu realizuje większość swoich projektów zawodowych, natomiast możliwość wyjechania z dala od Warszawy pomaga mu się wyciszyć, odpocząć od zgiełku i nabrać do wszystkiego dystansu.
Podróże
Damian Janikowski: Po ostatniej walce muszę porządnie odpocząć i wyleczyć kontuzje. Zazwyczaj na wakacje wybieram Egipt albo Turcję

Sportowiec przyznaje, że jego ulubionymi kierunkami na wakacje są Egipt i Turcja. Lubi odpoczywać w egzotycznych kurortach i cieszy się, kiedy cała rodzina ma wreszcie czas dla siebie. Damian Janikowski zaznacza, że teraz przede wszystkim chce wyleczyć kontuzje i naładować akumulatory, a kolejne walki na ringu stoczy dopiero pod koniec tego roku lub na początku przyszłego.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.