Idea Productions Poland z kolejną realizacją dla branży finansowej
Nie ma wątpliwości, iż obecnie na znaczeniu zyskują narzędzia online. Innowacje w tym zakresie wdrażane są coraz chętniej w wielu branżach, zapewniając tym samym nie tylko ciągłość funkcjonowania, lecz również i rozwoju w świecie biznesu. Jest to szczególnie przydatne w tych organizacjach rynkowych, których działalność statutowa wymaga cyklicznych spotkań jej członków. Doskonałym narzędziem, odpowiadającym aktualnie na ich potrzeby biznesowe, są między innymi transmisje online.
Agencja eventowa Idea Productions Poland zrealizowała właśnie obsługę streamingu dla dwóch spotkań Walnego Zgromadzenia Członków dużej organizacji finansowej, zrzeszającej kilkadziesiąt korporacji z tej branży. Co ważne, w spotkaniach wzięły udział zarządy tych firm, zaś całość była transmitowana na żywo w Internecie.
Co ciekawe, specyfika obu spotkań wymagała zaprojektowania oraz wdrożenia unikalnych rozwiązań technologicznych, umożliwiających głosowanie online – zarówno w trybie tajnym, jak i jawnym. W przypadku pierwszego sposobu oddawania głosów, każdy z zaproszonych na spotkanie online otrzymał losowo przyznany kod. „Samo głosowanie odbyło się poprzez specjalną platformę internetową, nadającą głosowaniu rangę tajności. Dostęp do streamingu posiadała jedynie określona grupa pracowników z trzystopniowym procesem weryfikacji. W ten sposób skutecznie zablokowaliśmy dostęp do treści wszystkim niepożądanym osobom" – mówi Aneta Radzimirska, CEO w Idea Productions Poland.
Na koniec warto podkreślić, iż poza modułem głosowania Agencja zapewniła również nowoczesną oprawę multimedialną oraz zaprezentowała szerokie możliwości prezentowana omawianych treści. Dodatkowym punktem jednego ze spotkań było specjalnie przygotowane dla uczestników wystąpienie mówcy inspirującego. „Wykład był jednym z elementów naszego szerszego projektu o nazwie „Na progu nowej rzeczywistości”, w którym to nacisk postanowiliśmy położyć na szeroko pojęty rozwój osobisty oraz biznesowy. Wierzymy, że w świecie zdominowanym przez szybkie i głębokie zmiany efektywność zarządzania sobą oraz przedsiębiorstwem jest kluczowa do osiągnięcia sukcesu. Tym bardziej cieszy fakt, iż coraz więcej korporacji z różnych branż coraz chętniej sięga po rozwiązania, jakie oferujemy w ramach wyżej wymienionego projektu” –
podkreśla Aneta Radzimirska.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.