Komunikaty PR

Idea Productions Poland z kolejną realizacją dla branży finansowej

2020-08-05  |  08:00
Biuro prasowe

Nie ma wątpliwości, iż obecnie na znaczeniu zyskują narzędzia online. Innowacje w tym zakresie wdrażane są coraz chętniej w wielu branżach, zapewniając tym samym nie tylko ciągłość funkcjonowania, lecz również i rozwoju w świecie biznesu. Jest to szczególnie przydatne w tych organizacjach rynkowych, których działalność statutowa wymaga cyklicznych spotkań jej członków. Doskonałym narzędziem, odpowiadającym aktualnie na ich potrzeby biznesowe, są między innymi transmisje online.

Agencja eventowa Idea Productions Poland zrealizowała właśnie obsługę streamingu dla dwóch spotkań Walnego Zgromadzenia Członków dużej organizacji finansowej, zrzeszającej kilkadziesiąt korporacji z tej branży. Co ważne, w spotkaniach wzięły udział zarządy tych firm, zaś całość była transmitowana na żywo w Internecie.

Co ciekawe, specyfika obu spotkań wymagała zaprojektowania oraz wdrożenia unikalnych rozwiązań technologicznych, umożliwiających głosowanie online – zarówno w trybie tajnym, jak i jawnym. W przypadku pierwszego sposobu oddawania głosów, każdy z zaproszonych na spotkanie online otrzymał losowo przyznany kod. „Samo głosowanie odbyło się poprzez specjalną platformę internetową, nadającą głosowaniu rangę tajności. Dostęp do streamingu posiadała jedynie określona grupa pracowników z trzystopniowym procesem weryfikacji. W ten sposób skutecznie zablokowaliśmy dostęp do treści wszystkim niepożądanym osobom" – mówi Aneta Radzimirska, CEO w Idea Productions Poland.

Na koniec warto podkreślić, iż poza modułem głosowania Agencja zapewniła również nowoczesną oprawę multimedialną oraz zaprezentowała szerokie możliwości prezentowana omawianych treści. Dodatkowym punktem jednego ze spotkań było specjalnie przygotowane dla uczestników wystąpienie mówcy inspirującego. „Wykład był jednym z elementów naszego szerszego projektu o nazwie „Na progu nowej rzeczywistości”, w którym to nacisk postanowiliśmy położyć na szeroko pojęty rozwój osobisty oraz biznesowy. Wierzymy, że w świecie zdominowanym przez szybkie i głębokie zmiany efektywność zarządzania sobą oraz przedsiębiorstwem jest kluczowa do osiągnięcia sukcesu. Tym bardziej cieszy fakt, iż coraz więcej korporacji z różnych branż coraz chętniej sięga po rozwiązania, jakie oferujemy w ramach wyżej wymienionego projektu” –
podkreśla Aneta Radzimirska.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion Biuro prasowe
2025-07-21 | 09:00

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec „Nakręć mile, nie promile” ma zachęcić użytkowników jednośladów do odpowiedzialności za
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Podróże

Damian Janikowski: Po ostatniej walce muszę porządnie odpocząć i wyleczyć kontuzje. Zazwyczaj na wakacje wybieram Egipt albo Turcję

Sportowiec przyznaje, że jego ulubionymi kierunkami na wakacje są Egipt i Turcja. Lubi odpoczywać w egzotycznych kurortach i cieszy się, kiedy cała rodzina ma wreszcie czas dla siebie. Damian Janikowski zaznacza, że teraz przede wszystkim chce wyleczyć kontuzje i naładować akumulatory, a kolejne walki na ringu stoczy dopiero pod koniec tego roku lub na początku przyszłego.

Polityka

Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.