Komunikaty PR

Idealny prezent pod choinkę? Rower STORM!

2023-12-14  |  10:07
Biuro prasowe

Święta Bożego Narodzenia zbliżają się wielkimi krokami, niemal wszyscy szukamy wyjątkowych prezentów, które dostarczą radość i spełnią marzenia naszych bliskich. Marka STORM pragnie umilić ten wyjątkowy czas, prezentując praktyczny pomysł na podarunek - rower pod choinkę! Dlatego STORM ogłosił konkurs trwający do 15 grudnia, w którym wygrać można właśnie jednoślad. 

Czy rower to dobry prezent? 

Rower to nie tylko środek transportu. Kryje się za nim znacznie więcej ról i przesłań! To sposób na aktywny tryb życia. Ofiarując rower w prezencie, wspierasz zdrowy styl życia obdarowywanego, zachęcając go do regularnej aktywności fizycznej. To także wspaniały sposób na spędzanie czasu z rodziną i znajomymi. Organizowanie wspólnych wycieczek rowerowych może stworzyć wspomnienia na całe życie i zapewnić zdrową zabawę dla uczestników. Darując jednośladowiec, dbasz także o środowisko - wspierasz ideę zrównoważonego rozwoju i pomagasz w zmniejszaniu emisji dwutlenku węgla. 

Powodów jest jeszcze więcej! Rower to nie tylko narzędzie do sportu, ale również do eksploracji nowych miejsc. Ofiarowując go w prezencie, dajesz także możliwość odkrywania nowych tras, miejsc i przygód, gwarantując bliskiej osobie niezapomniane chwile. Warto pamiętać o tym, że regularna jazda na rowerze może pomóc w redukcji stresu i poprawie samopoczucia. To idealny prezent dla osób, które chcą znaleźć sposób na odstresowanie i relaks na świeżym powietrzu.  

Niezależnie od tego, czy obdarowujesz dziecko, nastolatka czy dorosłego, rower można dostosować do różnych preferencji i potrzeb - jednoślad jest odpowiedni dla różnych grup wiekowych i jego przeznaczeń. 

Dwa kółka dla każdego 

Jest to prezent, który dostarcza nie tylko emocji, ale również zdrowia i możliwości. Dlatego właśnie STORM zdecydował podarować rower jako prezent świąteczny. Aby uczcić ten wyjątkowy czas, marka ogłosiła konkurs. Wystarczy opowiedzieć dla kogo i dlaczego rower to marzenie pod choinkę. Odpowiedzi ukazują, dlaczego rower to świetny pomysł na prezent dla bliskich lub nawet dla samego siebie.  

Powodów, dla których rower jest dobrym prezentem jest tak wiele, jak obdarowywanych. Dawid Migda, Dyrektor Zarządzający marki STORM, komentuje: Staramy się udowadniać, że rower to nie tylko letni środek transportu, prezent na komunię lub sportowe narzędzie dla zapalonych kolarzy. Rower jest dla każdego i o każdej porze roku, a opowieści, które otrzymujemy, tylko to potwierdzają. Nowy jednoślad przyda się zarówno uczniowi dojeżdżającemu do szkoły, młodej mamie potrzebującej chwili dla siebie, jak i seniorowi, który kiedyś uwielbiał przejażdżki, a teraz ma na nie czas. Niezwykle cieszy nas to, że coraz więcej Polek i Polaków znajduje miejsce na rower w swoim domu. 

Dla kogo rower STORM? 

Dla kogo ten wymarzony rower? Dla mojej mamy! Zawsze obdarowuje nas wszystkich, myśli o innych, a sama zostawia siebie na szarym końcu, więc chyba w końcu trzeba to zmienić. Mama uwielbia aktywność fizyczną i długie spacery, a ostatni rower jaki wspomina, to stary wysłużony składak z głębokiego PRL-u, który dzieliła z 6 swojego rodzeństwa. #Stormpodchoinkę byłby idealnym rowerem dla mojej mamy i w końcu pierwszym w życiu tylko jej. - przyznaje jedna z uczestniczek konkursu. 

Czy rower może zmienić codzienność? Jedna z uczestniczek konkursu uważa, że jak najbardziej! Oczywiście dla mojego wspaniałego męża Michała, który codziennie zaprowadza nasze szkraby do przedszkola i do szkoły. Dzięki #stormpodchoinkę nie będzie się spóźniał. Będzie zawsze na czas! - pisze kolejna użytkowniczka.  

Dla niektórych rower to wizja poprawy zdrowia i samopoczucia. Inna uczestniczka pisze: Dla mojej córki, u której w wieku 21 lat zdiagnozowano ADHD. Rower to najlepszy sposób na złagodzenie stresu, lęków i na zwiększenie dopaminy.  

Warto jednak pamiętać także o sobie! Przypomina o tym jedna z użytkowniczek, pisząc: Być może będę egoistką, ale marzę o wygranej dla siebie samej. Wiadomo, że rodzinne wycieczki są fajną formą zacieśniania więzi i przeżywaniem wspaniałych przygód, natomiast przyznam się, że chciałabym również odbywać wycieczki rowerowe jako formę spędzenie czasu samemu. Odetchnąć od problemów, codziennych obowiązków oraz pędu życia. Aby znowu poczuć tą beztroskę, która była obecna, kiedy byłam dzieckiem. Aby przez chwilę być małą mną, małą Patrycją!  

Konkurs na Instagramie marki trwa do 15 grudnia 2023 r. STORM serdecznie zaprasza do udziału, ale także do wpisania roweru na listę prezentów dla bliskich, który taki prezent z pewnością ucieszy.  

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.