Komunikaty PR

Imprezowy wrzesień w Browarach Warszawskich

2023-09-04  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania Lato w BW ( 0.06 MB )

W powietrzu czuć schyłek lata? Na pewno nie w Browarach Warszawskich! Tu atmosfera miejskiego lata rozlewa się na skwery i ulice, które tętnią nieprzerwanie gorącym rytmem. A wszystko to za sprawą bogactwa smaków i zapachów z tutejszych kulinarnych konceptów oraz licznych plenerowych wydarzeń, które potrwają do drugiej połowy września. Jak będzie? Koncertowo towarzysko, wesoło, pysznie i klimatycznie!

Koncertowe soboty

W Browarach Warszawskich lato nie kończy się wraz z końcem wakacji. Nastrojowe popołudnia i ciepłe wrześniowe wieczory zasługują na to, by je celebrować w towarzystwie, wśród zieleni, przy dźwiękach dobrej muzyki albo dawce dobrego humoru. To właśnie zaserwuje scena letnia Browarów Warszawskich tym, którzy kochają miejski vibe. Wrześniowe soboty będą okazją do zgromadzenia pozytywnej energii podczas koncertów w Ogrodzie Centralnym, zawsze o godz. 20:00. 2 września wystąpi zespół VHS, którego alter pop i blues rock docenili uczestnicy Festiwalu Supportów, gdzie pokonali 400 zespołów z całej Polski. Ich muzyka to połączenie osobistych tekstów oraz dobrych brzmień okraszonych improwizowaną nutą. Kolejna sobota, 9 września należeć będzie do TYNSKY’ego – 19-letniego artysty, który tuż przed premierą debiutanckiej epki trafił na globalne zestawienie Spotify RADAR. Napisał o nim amerykański magazyn Rolling Stone, a jego postać trafiła na wielki telebim na Times Square w Nowym Jorku. Koncertowe pożegnanie lata 16 września przypadnie zespołowi Seeme Kasi Makowieckiej, którego akustyczne brzmienia wprowadzą słuchaczy w klimat uduchowionego spokoju.

Komediowe niedziele

Sztuka improwizacji rozgrywana spontanicznie, bez scenariusza, której akcja zmierza w nieprzewidzianym kierunku, ale zawsze na wesoło – to propozycja Browarów Warszawskich na niedzielne popołudnia. 3 i 17 września o to, by było śmiesznie zadba Resort Komedii, którego komiczki i komicy łączą na scenie komedię improwizowaną, stand-up i skecze. Grupa to twórczynie i twórcy Szkoły Impro, którzy kształcili się w The Annoyance, iO training center i The Second City w Chicago. Z kolei 10 września na deskach plenerowej sceny letniej zagości Klub Komediowy, który zaprezentuje Musical Improwizowany. Jak deklarują jego twórcy, wszystko odbywa się na żywo i wszystko tylko raz – śpiew, gra, muzyka, momentami nawet taniec. Będzie to zatem niepowtarzalna okazja do obejrzenia spektaklu, który już nigdy się nie powtórzy. Wszystkie trzy przedstawienia odbędą się w Ogrodzie Centralnym o godzinie 18:00.

Imprezowe wrześniowe wieczory w historycznych piwnicach

Miłośników południowych brzmień ucieszy wiadomość, że w każdy sobotni wrześniowy wieczór atmosferę podgrzeją artyści muzyki latino, zachęcając słuchaczy do muzyczno-tanecznych interakcji. Gościć ich będzie Sobremesa Tapas Bar. 2 września wystąpi Shambalaya, który grą na kongach przeniesie publiczność na gorące wyspy. 9 i 23 września należeć będzie do kubańsko-kolumbijskiej formacji Tres del Son. Utwory Buena Vista Social Club stworzą klimat ulicy w Hawanie – gwarnej, płynącej w rytmie tradycyjnej lokalnej muzyki. 16 i 30 września zaprezentują się gwiazda piosenki kubańskiej Yaremi Kordos & Roland Abreau, którego zespół jazzowy jest mocno inspirowany wpływami latynoskimi, afrykańskimi oraz słowiańskimi. Browary Warszawskie będą rozbrzmiewać muzyką nie tylko w weekendy. We wszystkie środy, czwartki i piątki na relaks przy dobrych brzmieniach zaprasza DJ z Baila Show&Dining. Imprezy odbędą się tradycyjnie już na placu przy Leżakowni Browarów Warszawskich, na poziomie -1, w godz. 18.00-22.00.

Towarzysko, imprezowo i pysznie, czyli Browary Warszawskie przez cały rok

Niezobowiązujący, urlopowy klimat nie kończy się tu wraz z upływem lata. Browary Warszawskie tworzą go przez cały rok, choć ich plenerowa wersja oferuje wiele wyjątkowych atrakcji. Odwiedzający mogą odpocząć na leżakach wśród drzew, na zielonych skwerach czy placu z fontanną. Przyjemnej atmosfery, którą tworzą zielone zakątki, ciekawa architektura dekorowana uliczną sztuką, sezonowymi instalacjami i najbardziej nietypowym muralem w mieście (na szerokich schodach do Placu przy Leżakowni) dopełnia bogata oferta blisko 40 wyjątkowych kawiarni, cukierni, restauracji, konceptów kulinarnych i barów serwujących smaki inspirowane kuchniami całego świata. Wieczorną odsłonę uzupełniają kluby muzyczne i koktajlbary, które zapraszają także na party na zewnątrz. Jest to miejsce, które docenia sztukę, czego dowodem są wystawy zdjęć organizowane często wzdłuż głównej ulicy Haberbuscha i Schielego. Letnią dekorację tworzą girlandy kwiatów, które w czerwcu zwiastowały nadchodzący festiwal Midsommar. Do wejścia na teren Browarów Warszawskich zaprasza stylowy neon miejski, który otwiera drogę do miejsca, które stale zaskakuje.

 

WRZESIEŃ 2023

SCENA LETNIA W BROWARACH WARSZAWSKICH, Ogród Centralny, ul. Grzybowska 58

2.09 (sobota), godz. 20.00 – koncert - VHS

3.09 (niedziela), godz. 18.00 – komedia - RESORT KOMEDII

 

9.09 (sobota), godz. 20.00 – koncert - TYNSKY

10.09 (niedziela), godz. 18.00 – komedia - MUSICAL IMPROWIZOWANY

 

16.09 (sobota), godz. 20.00 – koncert - Seeme

17.09 (niedziela), godz. 18.00 – komedia - RESORT KOMEDII

 

MUZYKA NA ŻYWO W LEŻAKOWNI BROWARÓW WARSZAWSKICH, poziom -1,

ul. Haberbuscha i Schielego 2

2.09 (sobota), godz. 18.00 – 22.00 – Shambalaya

 

6-8.09 (środa, czwartek, piątek), godz. 18.00 – 22.00 - DJ z Baila Show&Dining

9.09 (sobota), godz. 18.00 – 22.00 – Tres del Son

 

13-15.09 (środa, czwartek, piątek), godz. 18.00 – 22.00 - DJ z Baila Show&Dining

16.09 (sobota), godz. 18.00 – 22.00 – Yaremi Kordos & Roland Abreau

 

20-22.09 (środa, czwartek, piątek), godz. 18.00 – 22.00 - DJ z Baila Show&Dining

23.09 (sobota), godz. 18.00 – 22.00 - Tres del Son

 

27-29.09 (środa, czwartek, piątek), godz. 18.00 – 22.00 - DJ z Baila Show&Dining

30.09 (sobota), godz. 18.00 – 22.00 - Yaremi Kordos & Roland Abreau

 

Wstęp na wydarzenia jest bezpłatny. Więcej informacji można znaleźć na https://browarywarszawskie.com.pl

________________________

Dodatkowych informacji udzielają:

Justyna Czernikiewicz

Manager ds. marketingu, Echo Investment

Justyna.Czernikiewicz@echo.com.pl

+48 664 900 108

 

Aleksandra Bilewicz

Biuro PR

Aleksandra.Bilewicz@biuropr.pl

+48 503 048 863

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta Biuro prasowe
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania
Styl życia Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
2025-02-18 | 12:50

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów

Współczesne eventy to nie tylko okazja do spotkań, ale także istotny element strategii marketingowych i komunikacyjnych. Profesjonalna firma eventowa odgrywa kluczową rolę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.