Irlandzki pomysł w Polskim wykonaniu!
Szukamy odpowiedzi na pytania: z kim w ostatnim czasie zamieszali warszawscy Barberzy? Czy postawili na ostre cięcie, a może byli nad wyraz precyzyjni? Co łączy ich z kawowymi ekspertami, czy studiami tatuażu? Kogo inspiruje miejski klimat? I co w tym zestawieniu robią polskie kosmetyki do brody? Czy jest coś, co łączy ich wszystkich?
Odpowiedź jest bardzo prosta, właściwie wystarczy jedno słowo, żeby rozwiać wszelkie wątpliwości: Jameson! Ten znany trunek od lat kojarzony jest z symbolami miejskiej kultury, a od jakiegoś czasu ambasador - David O’Boyle otwiera się na nowości, które podkreślają główną wartość marki - budowanie więzi międzyludzkich. Marka podkreśla, że na pozór dzielące nas różnice mogą się okazać powodem, który nas połączy.
We wrześniu tego roku ruszyła głośna kampania „Tyle różnic, jedna whiskey”.
Od tego czasu Jameson nie zwalnia tempa i ciągle zaskakuje nas nowymi pomysłami, każdy z nich jest inny, ale wszystkie łączy: pasja, lokalność i irlandzka whiskey.
Wierzę w budowanie autentycznej więzi pomiędzy marką i ludźmi, dzięki temu współpraca jest szczera i przynosi każdej ze stron same korzyści. Odbiorcy wyczuwają takie rzeczy.
- mówi brand ambasador marki - David O’Boyle.
Osiemnaście miesięcy temu David przeprowadził się do Polski. Wcześniej pracował w Tajlandii jako International Brand Ambasador Jamesona. W obu miejscach kierował się tą samą zasadą: “Rozmawiaj z każdym, odkrywaj wszystko wszędzie i zawsze miej oczy szeroko otwarte”. Wiele współprac jakie David zaaranżował zaczęło się od przypadkowej rozmowy przy kawie z nieznajomymi, którzy potem stali się dobrymi przyjaciółmi zarówno Davida jak i Jamesona. Przykładem jest jego dobry przyjaciel z Bearded Coffee. Podczas pierwszego pobytu w Polsce, David kupił kawę od Bartka z Bearded Coffee - obecnie pracują już nad 4 wspólną współpracą.
W Polsce O’Boyle kontynuuje swoje poza szablonowe podejście, podejmuje współpracę z przedstawicielami manufakturowych firm, aby wspólnie z nimi tworzyć unikalne projekty. Do tej pory David podjął współpracę z ponad pięćdziesięcioma przedsiębiorcami, specjalizujących się w różnych dziedzinach, obejmujących między innymi Barberów, streetwear, sztukę, kawę, tatuaże i fotografię. Przemierzył Polskę wzdłuż i wszerz, żeby znaleźć najlepszych specjalistów. Razem z piętnastoma polskimi Barber Shopami stworzył “Jameson Barber Family”. Ostatnio premierę miała jego kampania “J-Shirts” podczas której stworzył unikatowe koszulki wraz z trzema inspirującymi, polskimi artystami (Zulu Kuki, WLK i Didienko). W tym roku David może się pochwalić najnowszą współpracą z pro- ekologiczną polską firmą - Zew for Men.Planuje także współpracę z Warsaw Saints, oraz palarnią kawy Praska.
Jameson wraz z Davidem O’Boyle zapowiada kolejne niestandardowe działania, ale nie zamierzają zmieniać zasad gry. Nadal będzie bardzo miejsko, bardzo indywidualnie i z dużą dawką humoru. Wiele aktywacji zaplanowanych jest już 17 marca, w Dzień Świętego Patryka.
Wszystkie szczegóły pojawią się niebawem na Instagramie marki: https://www.instagram.com/jamesonwhiskey_pl/.
![Workation - pracuj i wypoczywaj w Trójmieście Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1369330396,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Workation - pracuj i wypoczywaj w Trójmieście
![Sulejów – kajakowa stolica Polski bije rekord](/files/_uploaded/glownekonf_21902051,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Sulejów – kajakowa stolica Polski bije rekord
![Frydrychowo: czy padnie nowy rekord na plon pszenicy ozimej?](/files/_uploaded/glownekonf_1435977117,w_270,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Frydrychowo: czy padnie nowy rekord na plon pszenicy ozimej?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Teatr
![](/files/1922771799/czule-slowka-aktorzy-ram,w_274,r_png,_small.png)
Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia
Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.
Inwestycje
Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów
![](/files/1922771799/lipinski-apartamenty-foto,w_133,r_png,_small.png)
Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.
Media
Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć
![](/files/1922771799/dowbor-nasz-nowy-dom-foto-1,w_133,_small.jpg)
Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.