Irlandzki pomysł w Polskim wykonaniu!
Szukamy odpowiedzi na pytania: z kim w ostatnim czasie zamieszali warszawscy Barberzy? Czy postawili na ostre cięcie, a może byli nad wyraz precyzyjni? Co łączy ich z kawowymi ekspertami, czy studiami tatuażu? Kogo inspiruje miejski klimat? I co w tym zestawieniu robią polskie kosmetyki do brody? Czy jest coś, co łączy ich wszystkich?
Odpowiedź jest bardzo prosta, właściwie wystarczy jedno słowo, żeby rozwiać wszelkie wątpliwości: Jameson! Ten znany trunek od lat kojarzony jest z symbolami miejskiej kultury, a od jakiegoś czasu ambasador - David O’Boyle otwiera się na nowości, które podkreślają główną wartość marki - budowanie więzi międzyludzkich. Marka podkreśla, że na pozór dzielące nas różnice mogą się okazać powodem, który nas połączy.
We wrześniu tego roku ruszyła głośna kampania „Tyle różnic, jedna whiskey”.
Od tego czasu Jameson nie zwalnia tempa i ciągle zaskakuje nas nowymi pomysłami, każdy z nich jest inny, ale wszystkie łączy: pasja, lokalność i irlandzka whiskey.
Wierzę w budowanie autentycznej więzi pomiędzy marką i ludźmi, dzięki temu współpraca jest szczera i przynosi każdej ze stron same korzyści. Odbiorcy wyczuwają takie rzeczy.
- mówi brand ambasador marki - David O’Boyle.
Osiemnaście miesięcy temu David przeprowadził się do Polski. Wcześniej pracował w Tajlandii jako International Brand Ambasador Jamesona. W obu miejscach kierował się tą samą zasadą: “Rozmawiaj z każdym, odkrywaj wszystko wszędzie i zawsze miej oczy szeroko otwarte”. Wiele współprac jakie David zaaranżował zaczęło się od przypadkowej rozmowy przy kawie z nieznajomymi, którzy potem stali się dobrymi przyjaciółmi zarówno Davida jak i Jamesona. Przykładem jest jego dobry przyjaciel z Bearded Coffee. Podczas pierwszego pobytu w Polsce, David kupił kawę od Bartka z Bearded Coffee - obecnie pracują już nad 4 wspólną współpracą.
W Polsce O’Boyle kontynuuje swoje poza szablonowe podejście, podejmuje współpracę z przedstawicielami manufakturowych firm, aby wspólnie z nimi tworzyć unikalne projekty. Do tej pory David podjął współpracę z ponad pięćdziesięcioma przedsiębiorcami, specjalizujących się w różnych dziedzinach, obejmujących między innymi Barberów, streetwear, sztukę, kawę, tatuaże i fotografię. Przemierzył Polskę wzdłuż i wszerz, żeby znaleźć najlepszych specjalistów. Razem z piętnastoma polskimi Barber Shopami stworzył “Jameson Barber Family”. Ostatnio premierę miała jego kampania “J-Shirts” podczas której stworzył unikatowe koszulki wraz z trzema inspirującymi, polskimi artystami (Zulu Kuki, WLK i Didienko). W tym roku David może się pochwalić najnowszą współpracą z pro- ekologiczną polską firmą - Zew for Men.Planuje także współpracę z Warsaw Saints, oraz palarnią kawy Praska.
Jameson wraz z Davidem O’Boyle zapowiada kolejne niestandardowe działania, ale nie zamierzają zmieniać zasad gry. Nadal będzie bardzo miejsko, bardzo indywidualnie i z dużą dawką humoru. Wiele aktywacji zaplanowanych jest już 17 marca, w Dzień Świętego Patryka.
Wszystkie szczegóły pojawią się niebawem na Instagramie marki: https://www.instagram.com/jamesonwhiskey_pl/.

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Beata Pawlikowska: Babia Góra to jest teraz moje ulubione miejsce w Polsce. Jest w niej coś magicznego, więc marzę o tym, żeby tam wrócić
Podróżniczka przyznaje, że majowa wyprawa na Babią Górę mimo kiepskiej pogody okazała się niezwykle ekscytującą przygodą. W prognozach na ten dzień miało być 20 stopni ciepła i dużo słońca, natomiast kiedy wyszła na szlak, padał deszcz, deszcz ze śniegiem i grad, a termometry pokazywały zaledwie kilka stopni powyżej zera. Beata Pawlikowska cieszy się jednak, że nie zniechęciła się taką aurą, bo ta wędrówka zadziałała na nią niezwykle kojąco.
Ochrona środowiska
Przebywanie w lesie pozytywnie wpływa na zdrowie. Kąpiele leśne stają się coraz popularniejsze

Zażywanie kąpieli leśnych ma pozytywne oddziaływanie na zdrowie człowieka, zarówno w aspekcie psychicznym, jak i w zakresie wzmacniania układu odpornościowego. Badania naukowe wykazały między innymi, że taka forma odpoczynku przyczynia się do zwiększenia produkcji i aktywności podstawowych komórek układu immunologicznego, spełniających ważną rolę w walce z wirusami i nowotworami. Polacy coraz lepiej zdają sobie sprawę z tego dobroczynnego wpływu, dlatego rośnie popularność kąpieli leśnych.
Podróże
Dorota Gardias: Jeżeli w wakacje chcemy mieszkać w luksusowym hotelu, korzystać ze SPA i jeść na mieście, to na pewno będzie drogo. Za niewielkie pieniądze również można się świetnie bawić

Pogodynka przyznaje, że bardzo ceni sobie czas spędzony z bliskimi, kontakt z naturą i zdrowy styl życia. Poza tym jest lokalną patriotką, dlatego też tegoroczny urlop postanowiła spędzić w swoich rodzinnych stronach – na Roztoczu, by jeszcze bardziej poznać tę niezwykle urokliwą część Polski. Dorota Gardias uważa, że można dobrze się bawić, korzystać z atrakcji i przywieźć z wyjazdu wiele niezapomnianych wrażeń, nie wydając na to majątku. Tym razem zaplanowała spływy kajakowe, jazdę konno, rowerowe wyprawy oraz podążanie śladami historii. Gdyby trzeba było spać pod namiotem, nie miałaby nic przeciwko.