iRobot dla WOŚP: wylicytuj jedyną taką Roombę na świecie!
Najnowocześniejszy robot odkurzająco-mopujący Roomba Combo j9+ w unikatowej odsłonie, z malunkiem polskiego artysty Marcina „Tybera” Tybusia, właśnie trafił na aukcję Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Firma DLF, autoryzowany importer i dystrybutor iRobot w Polsce, po raz kolejny gra z orkiestrą, przekazując jedyny w swoim rodzaju egzemplarz robota sprzątającego. Licytacja potrwa do 3 lutego 2024 roku.
Firma DLF, autoryzowany importer i dystrybutor iRobot w Polsce, już od 5 lat aktywnie angażuje się w działania Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Co roku na licytację trafiają wyjątkowe egzemplarze iRobot Roomba, za których szatę graficzną odpowiadają zaproszeni polscy artyści, tj. Anna Halarewicz, Mateusz Suda, Oskar Zięta czy Basia Rochowczyk. W tym roku projekt „wośpowego” iRobot Roomba Combo j9+ przygotował Marcin „Tyber” Tybuś. To interdyscyplinarny artysta, który tworzy street art, projektuje modę, jest malarzem oraz projektantem graficznym. Jest absolwentem Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi im. W. Strzemińskiego z tytułem magistra sztuki wydziału tkaniny i ubioru.
– Po raz kolejny gramy z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy i bez wahania mogę powiedzieć, że stało się to już naszą tradycją. Co roku, z dużą niecierpliwością oczekujemy stycznia i emocji, które towarzyszą aukcji i pierwszym reakcjom na jedyny w swoim rodzaju egzemplarz Roomby. Tegoroczny projekt artysty Marcina Tybusia w połączeniu z najnowszym i najsilniejszym modelem iRobota robi naprawdę piorunujące wrażenie! Taki sprzęt nie tylko świetnie sprawdzi się w boju, ale będzie także wyjątkową pamiątką przypominającą o finale WOŚP. To idealny przykład sztuki użytkowej, która coraz śmielej wkracza do domowych wnętrz – przekonuje Małgorzata Radomska, starszy specjalista ds. marketingu DLF.
Charakterny i najsilniejszy – iRobot Roomba Combo j9+
Zwycięzca licytacji, z której dochód w całości zasili 32. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, otrzyma iRobot Roomba Combo j9+, czyli najnowszy, najsilniejszy i najbardziej zaawansowany technologicznie model w portfolio marki. Robot odkurzająco-mopujący ma nie tylko wyjątkowy design, ale także szereg funkcjonalności, które pozwalają na najbardziej efektywne, autonomiczne sprzątanie.
Bez wysiłku usuwa brud z dywanów i twardych podłóg, ma trzy poziomy mocy ssącej, intuicyjny system zwiększający moc na dywanach, a także całkowicie unoszący się moduł mopujący, dzięki któremu skutecznie czyści różne powierzchnie, bez pozostawiania mokrych śladów. Dodatkowo zintegrowana technologia SmartScrub zapewnia dokładne czyszczenie w miejscach wymagających większej uwagi – jak np. ślady łap zwierzęcia po aktywnym spacerze, plamy pod kuchennym stołem czy brudne kafelki w łazience. Urządzenie jest wyposażone w stację ładująco-czyszczącą Clean Base AutoFill, która automatycznie opróżnia zbiornik zanieczyszczeń i uzupełnia płyn do mopowania.
Licytacja trwa do 3 lutego 2024 roku i dostępna jest pod linkiem: https://allegro.pl/oferta/irobot-roomba-combo-j9-ozdobiony-przez-marcina-tybusia-dla-wosp-15078078534.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.