iRobot dla WOŚP: wylicytuj jedyną taką Roombę na świecie!
Najnowocześniejszy robot odkurzająco-mopujący Roomba Combo j9+ w unikatowej odsłonie, z malunkiem polskiego artysty Marcina „Tybera” Tybusia, właśnie trafił na aukcję Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Firma DLF, autoryzowany importer i dystrybutor iRobot w Polsce, po raz kolejny gra z orkiestrą, przekazując jedyny w swoim rodzaju egzemplarz robota sprzątającego. Licytacja potrwa do 3 lutego 2024 roku.
Firma DLF, autoryzowany importer i dystrybutor iRobot w Polsce, już od 5 lat aktywnie angażuje się w działania Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Co roku na licytację trafiają wyjątkowe egzemplarze iRobot Roomba, za których szatę graficzną odpowiadają zaproszeni polscy artyści, tj. Anna Halarewicz, Mateusz Suda, Oskar Zięta czy Basia Rochowczyk. W tym roku projekt „wośpowego” iRobot Roomba Combo j9+ przygotował Marcin „Tyber” Tybuś. To interdyscyplinarny artysta, który tworzy street art, projektuje modę, jest malarzem oraz projektantem graficznym. Jest absolwentem Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi im. W. Strzemińskiego z tytułem magistra sztuki wydziału tkaniny i ubioru.
– Po raz kolejny gramy z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy i bez wahania mogę powiedzieć, że stało się to już naszą tradycją. Co roku, z dużą niecierpliwością oczekujemy stycznia i emocji, które towarzyszą aukcji i pierwszym reakcjom na jedyny w swoim rodzaju egzemplarz Roomby. Tegoroczny projekt artysty Marcina Tybusia w połączeniu z najnowszym i najsilniejszym modelem iRobota robi naprawdę piorunujące wrażenie! Taki sprzęt nie tylko świetnie sprawdzi się w boju, ale będzie także wyjątkową pamiątką przypominającą o finale WOŚP. To idealny przykład sztuki użytkowej, która coraz śmielej wkracza do domowych wnętrz – przekonuje Małgorzata Radomska, starszy specjalista ds. marketingu DLF.
Charakterny i najsilniejszy – iRobot Roomba Combo j9+
Zwycięzca licytacji, z której dochód w całości zasili 32. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, otrzyma iRobot Roomba Combo j9+, czyli najnowszy, najsilniejszy i najbardziej zaawansowany technologicznie model w portfolio marki. Robot odkurzająco-mopujący ma nie tylko wyjątkowy design, ale także szereg funkcjonalności, które pozwalają na najbardziej efektywne, autonomiczne sprzątanie.
Bez wysiłku usuwa brud z dywanów i twardych podłóg, ma trzy poziomy mocy ssącej, intuicyjny system zwiększający moc na dywanach, a także całkowicie unoszący się moduł mopujący, dzięki któremu skutecznie czyści różne powierzchnie, bez pozostawiania mokrych śladów. Dodatkowo zintegrowana technologia SmartScrub zapewnia dokładne czyszczenie w miejscach wymagających większej uwagi – jak np. ślady łap zwierzęcia po aktywnym spacerze, plamy pod kuchennym stołem czy brudne kafelki w łazience. Urządzenie jest wyposażone w stację ładująco-czyszczącą Clean Base AutoFill, która automatycznie opróżnia zbiornik zanieczyszczeń i uzupełnia płyn do mopowania.
Licytacja trwa do 3 lutego 2024 roku i dostępna jest pod linkiem: https://allegro.pl/oferta/irobot-roomba-combo-j9-ozdobiony-przez-marcina-tybusia-dla-wosp-15078078534.

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.