Komunikaty PR

JADE 2021 w hybrydowym wydaniu agencji Idea Creative Group

2021-07-05  |  19:00
Biuro prasowe

W dniach 11-13 czerwca br., w Radisson Blu Hotel w Sopocie, odbył się Kongres JADE 2021 (Jedyna Taka Akademia Dermatologii Estetycznej – Spotkanie Praktyków). Należy w tym miejscu podkreślić, iż już od wielu lat wydarzenie to gromadzi czołowych krajowych specjalistów z dziedziny dermatologii estetycznej, co daje doskonałą okazję do wymiany doświadczeń oraz refleksji w ramach wyżej wymienionej dziedziny.

Tegoroczna edycja JADE 2021 odbyła się w formacie hybrydowym. Za realizację techniczną oraz multimedialną wydarzenia odpowiadała agencja Idea Creative Group. „To jeden z pierwszych tego typu eventów zorganizowanych w formule hybrydowej. Format ten pozwolił na udział w Kongresie nie tylko uczestnikom fizycznie obecnym na miejscu wydarzenia, lecz także i tym, którzy przybyć na konferencję nie mogli i wybrali zdalne połączenie. Wsłuchując się w obecne potrzeby rynkowe nie mam wątpliwości, że to właśnie połączenie świata online ze światem rzeczywistym zapewnia potężną dawkę narzędzi do komunikacji z odbiorcą na wielu jej płaszczyznach” – mówi Aneta Radzimirska, CEO w Idea Creative Group.

Warto podkreślić, że specjalnie na okoliczność Kongresu stworzone zostało Wirtualne Studio z półokrągłym ekranem diodowym, który pozwolił na transmisję online przygotowanych i nagranych wcześniej zabiegów. Co ważne, wszyscy uczestnicy wydarzenia mogli zadawać pytania lekarzowi, który wspomniany zabieg przeprowadził – zarówno bezpośrednio z sali, jak i poprzez chat.

W ramach zapewnienia maksymalnego bezpieczeństwa wszystkich uczestników, na terenie hotelu porozstawiane zostały plazmy tak, aby każda z osób uczestniczących – bez względu na aktualnie miejsce przebywania w hotelu - miała możliwość oglądania wykładów na bieżąco.

Na koniec warto dodać, że udział w wydarzeniu wzięło 520 uczestników stacjonarnych oraz 134 uczestników online. Organizatorem wydarzenia było Polskie Towarzystwo Dermatologiczne oraz Sekcja Dermatologii Estetycznej. Honorowy Patronat nad wydarzeniem objął Komitet Naukowy Sekcji Dermatologii Estetycznej Polskiego Towarzystwa Dermatologicznego. Partnerem Strategicznym była marka Galderma, Sponsorem Platynowym zaś marka Croma Pharma.

Patronat Medialny nad tegoroczną edycją Jedynej Takiej Akademii Dermatologii Estetycznej – Spotkania Praktyków (JADE 2021) objęli: Aesthetica, Kosmetologia Estetyczna, Rynek Estetyczny, Wirtualna Klinika, Zatoka Piękna, Uroda i Medycyna, Zatrzymaj Młodość, Estheticon oraz Gala Beauty Stars.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Żywienie

Problemy społeczne

Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.

Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj

Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.