Jak wtorek to tyko z KFC
Czy istnieje coś pyszniejszego od soczystego i złocistego kurczaka KFC?
Masz ochotę na smak, który zawsze wywołuje uśmiech? Wtorkowy Kubełek w KFC właśnie tak działa. Dzięki niemu nie tylko zaspokoisz swoje kulinarne pragnienia, ale także Nie ma chyba lepszego sposobu na rozpoczęcie tygodnia niż posiłek z Wtorkowym Kubełkiem w roli głównej. Ta kultowa oferta KFC została stworzona z myślą o prawdziwych miłośnikach doskonałych w smaku kawałków kurczaka w chrupiącej panierce – 8 Hot Wingsów, 4 Stripsy, 2 nóżki kurczaka za jedyne 24,99 złotych. znajdziesz świetną okazję do spędzenia czasu z przyjaciółmi. To bowiem nie tylko pyszne danie, to także okazja do zgarnięcia więcej za mniej. Oferta przygotowana specjalnie z myślą o miłośnikach kurczaka gwarantuje pełną satysfakcję dla podniebienia i dodatkowo zapewnia przyjemne wtorkowe spotkanie z bliskimi.
Wtorkowe kubełki - hit w każdym zakątku Polski!
Wtorkowe kubełki KFC cieszą się ogromną popularnością w całej Polsce. Co tydzień Polacy kupują ich tak wiele, że możnaby zbudować z nich konstrukcję, która swoją wysokością dorównałaby warszawskiemu Pałacowi Kultury i Nauki. Promocja ma tak wielu fanów, że jak tylko dobiega końca, miłośnicy kurczaka od razu zasypują profil KFC w mediach społecznościowych pytaniami o jej powrót. To niezwykłe zainteresowanie dowodzi, jak wiele osób docenia wyjątkowy smak i szyte na miarę oferty KFC.
Zrób to dla siebie i dla swoich bliskich!
Nie czekaj dłużej! Kubełek z chrupiącym kurczakiem, który już od 66 lat jest flagowym punktem menu KFC, zapewnia porcję jedzenia dla pary, przyjaciół lub rodziny. Wystarczy jedno opakowanie, aby dwie osoby cieszyły się smakiem KFC. To idealna okazja by nie tylko zadowolić podniebienia, ale też spędzić razem miłe popołudnie, czy wieczór. Kubełki z KFC od wielu lat są towarzyszami spotkań po szkole, rodzinnych spotkań, a nawet randek. W restauracji marki o amerykańskim rodowodzie liczy się to kim jesteś, nie musisz nikogo udawać, możesz być sobą. Tutaj liczy się pyszne jedzenie i dobre towarzystwo.
Kubełki wypełnione kawałkami kurczaka to zdaniem Polaków najbardziej rozpoznawalne danie w restauracjach KFC. Aż 54,8% z nich właśnie z nimi najbardziej kojarzy markę KFC. Z kolei Wtorkowy Kubełek to jedna z najpopularniejszych ofert promocyjnych sieci. W czasie jej trwania – we wtorki – w niskiej cenie można kupić cały zestaw składający się z kilkunastu kawałków kurczaka KFC. W obecnej odsłonie oferta będzie trwała do 14.11.2023 r. włącznie.

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Dawid Kwiatkowski: W programie „MBtM” były wyznania miłości w moim kierunku. To było miłe, ale za uczestnikiem musi iść też dobra muzyka
Wokalista przyznaje, że już nie mógł się doczekać emisji pierwszego odcinka odświeżonej wersji talent show „Must Be the Music”. Po obejrzeniu programu nowy juror nie kryje swojej ekscytacji. Jego zdaniem jurorzy spisali się na medal, a uczestnicy zaprezentowali bardzo wysoki poziom. Dawid Kwiatkowski podkreśla, że oceniając, starał się być obiektywny i choć czasami ktoś skradł jego serce swoją osobowością, to niestety nie było to zielonym światłem do kolejnego etapu.
Nowe technologie
Nowe prawo ograniczy dostęp dzieci do niebezpiecznych treści w sieci. Obecnie większość nastolatków ma dostęp do pornografii czy hazardu

Ponad 40 proc. młodzieży twierdzi, że w sieci nie można odróżnić informacji prawdziwych od fałszywych, co czwarty nastolatek ogląda tzw. patostreamy, rośnie też odsetek osób nastoletnich, które decydują się na spotkanie z osobą dorosłą poznaną online. Powyższe dane z raportu Państwowego Instytutu Badawczego NASK i Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę pokazują pilną potrzebę podniesienia tematu bezpieczeństwa dzieci i młodzieży sieci. Dlatego powstał projekt ustawy o ochronie małoletnich przed dostępem do treści szkodliwych w internecie.
Żywienie
Sylwia Bomba: Przez 10 lat odchudzałam się bezskutecznie. Potrafiłam codziennie biegać 15 km albo w ogóle nie jeść

Influencerka od lat mierzy się z insulinoopornością. Zanim jednak trafiła na odpowiednich specjalistów i podjęła właściwe leczenie, jej waga wciąż stała w miejscu – mimo stosowania restrykcyjnych diet i morderczych treningów. Dopiero trafna diagnoza i wdrożenie odpowiedniej diety pozwoliła Sylwii Bombie zrzucić 30 kg.