Jak wtorek to tyko z KFC
Czy istnieje coś pyszniejszego od soczystego i złocistego kurczaka KFC?
Masz ochotę na smak, który zawsze wywołuje uśmiech? Wtorkowy Kubełek w KFC właśnie tak działa. Dzięki niemu nie tylko zaspokoisz swoje kulinarne pragnienia, ale także Nie ma chyba lepszego sposobu na rozpoczęcie tygodnia niż posiłek z Wtorkowym Kubełkiem w roli głównej. Ta kultowa oferta KFC została stworzona z myślą o prawdziwych miłośnikach doskonałych w smaku kawałków kurczaka w chrupiącej panierce – 8 Hot Wingsów, 4 Stripsy, 2 nóżki kurczaka za jedyne 24,99 złotych. znajdziesz świetną okazję do spędzenia czasu z przyjaciółmi. To bowiem nie tylko pyszne danie, to także okazja do zgarnięcia więcej za mniej. Oferta przygotowana specjalnie z myślą o miłośnikach kurczaka gwarantuje pełną satysfakcję dla podniebienia i dodatkowo zapewnia przyjemne wtorkowe spotkanie z bliskimi.
Wtorkowe kubełki - hit w każdym zakątku Polski!
Wtorkowe kubełki KFC cieszą się ogromną popularnością w całej Polsce. Co tydzień Polacy kupują ich tak wiele, że możnaby zbudować z nich konstrukcję, która swoją wysokością dorównałaby warszawskiemu Pałacowi Kultury i Nauki. Promocja ma tak wielu fanów, że jak tylko dobiega końca, miłośnicy kurczaka od razu zasypują profil KFC w mediach społecznościowych pytaniami o jej powrót. To niezwykłe zainteresowanie dowodzi, jak wiele osób docenia wyjątkowy smak i szyte na miarę oferty KFC.
Zrób to dla siebie i dla swoich bliskich!
Nie czekaj dłużej! Kubełek z chrupiącym kurczakiem, który już od 66 lat jest flagowym punktem menu KFC, zapewnia porcję jedzenia dla pary, przyjaciół lub rodziny. Wystarczy jedno opakowanie, aby dwie osoby cieszyły się smakiem KFC. To idealna okazja by nie tylko zadowolić podniebienia, ale też spędzić razem miłe popołudnie, czy wieczór. Kubełki z KFC od wielu lat są towarzyszami spotkań po szkole, rodzinnych spotkań, a nawet randek. W restauracji marki o amerykańskim rodowodzie liczy się to kim jesteś, nie musisz nikogo udawać, możesz być sobą. Tutaj liczy się pyszne jedzenie i dobre towarzystwo.
Kubełki wypełnione kawałkami kurczaka to zdaniem Polaków najbardziej rozpoznawalne danie w restauracjach KFC. Aż 54,8% z nich właśnie z nimi najbardziej kojarzy markę KFC. Z kolei Wtorkowy Kubełek to jedna z najpopularniejszych ofert promocyjnych sieci. W czasie jej trwania – we wtorki – w niskiej cenie można kupić cały zestaw składający się z kilkunastu kawałków kurczaka KFC. W obecnej odsłonie oferta będzie trwała do 14.11.2023 r. włącznie.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.