Komunikaty PR

Jak wyglądały zdjęcia ślubne popularnych gwiazd i celebrytów?

2023-06-22  |  01:00
Biuro prasowe

Ślub to dla wielu osób jedno z najważniejszych wydarzeń w życiu, dlatego starają się je zaplanować niemalże w każdym szczególe. Organizacja fotografa ślubnego to jedno z pierwszych zadań, z którymi mierzą się narzeczeni. Warto mieć swoją wizję reportażu ślubnego, by być w pełni usatysfakcjonowanym i zadowolonym z otrzymanego efektu. Szukacie inspiracji? Przygotowaliśmy dla Was przegląd. Zobaczcie, jak wyglądały zdjęcia ślubne popularnych gwiazd i celebrytów.

 

Sesje ślubne, znane również jako sesje plenerowe, odbywają się zazwyczaj po weselu, rzadziej w trakcie trwania przyjęcia. Celem takiej sesji jest uwiecznienie szczególnych chwil związanych z tym wyjątkowym wydarzaniem, a także piękna i miłości pary młodej.

 

Możliwość stworzenia niezapomnianych wspomnień i profesjonalnych zdjęć w wyjątkowym otoczeniu wymaga jednak kreatywności. Sesja może być zorganizowana w różnych lokalizacjach, takich jak romantyczny ogród, piękna plaża, malowniczy park, zabytkowy budynek lub inne miejsce, które ma dla pary szczególne znaczenie. A jak wyglądają sesje ślubne gwiazd? Oryginalnych pomysłów nie brakuje.


Stylowa sesja Małgorzaty Kożuchowskiej

Małgorzata Kożuchowska, znana wszystkim z takich seriali jak „Rodzinka” czy „M jak Miłość”, uznawana jest za polską ikonę stylu. Aktorka wyróżnia się nienaganną prezencją, ogromnym wyczuciem smaku, a każda stylizacja gwiazdy to istny „strzał w dziesiątkę”. Jej ślubna sesja jest kwintesencją jej stylu i stanowi potwierdzenie znanej maksymy, że piękno tkwi w prostocie.

 

Moda na pierwszym planie

Karolina Pisarek to znana na całym świecie modelka, dlatego też motywem przewodnim ślubu i wesela była oczywiście moda. „Fashion wedding” okazał się niezwykle efektownym wydarzeniem, zaś sami państwo młodzi prezentowali się niczym z bajki, co potwierdzają przepiękne zdjęcia. Tym co dodaje im wyjątkowego uroku są przede wszystkim uśmiechy na twarzach zakochanych.

 

 - Zrobienie dobrej sesji ślubnej to sztuka, która wymaga nie tylko umiejętności technicznych, ale także wyczucia, empatii i zrozumienia pary. Komunikacja jest kluczem do sukcesu - słuchanie i rozmowa z parą przed sesją pomaga w zrozumieniu ich oczekiwań, pomysłów i osobowości, co pozwala na stworzenie spersonalizowanej sesji. – mówi Joanna Hoc–Kopiej z Dworu Korona Karkonoszy, miejsca, w którym odbyło się już ponad 750 wesel. – Wybór odpowiedniej lokalizacji odgrywa ogromną rolę w kreowaniu atmosfery i nastroju sesji. W sesji ślubnej niezwykle istotne są także detale. Kwiaty, obrączki, dekoracje - to elementy, które tworzą magię tego wydarzenia – dodaje.

 

Bardzo istotne jest miejsce wykonywania zdjęć ślubnych w szczególności, jeśli chodzi o zdjęcia plenerowe. Warto wykonać fotografie np. podczas zachodu słońca, wykorzystując tym samym piękne, naturalne oświetlenie.

 

Ślub w książęcym stylu

Ślub księcia Harry’ego i Meghan Markle był bez wątpienia jednym z najgorętszych wydarzeń 2018 roku. Na to wydarzenie Meghan, w zgodzie ze swoim gustem, wybrała minimalistyczną, klasyczną kreację, która zarazem stała się inspiracją dla kobiet na całym świecie. W tym samym charakterze wykonano również sesję ślubną, w której obok pary młodej stanęli członkowie królewskiej rodziny, co wzbudziło zachwyt wielu rodzin, a jednocześnie stało się inspiracją wielu ślubnych fotoreportaży.


Klasyka z pazurem

Gdy na Instagramie Agnieszki Kaczorowskiej pojawiło się jedno ze zdjęć ślubnych, które opatrzyła romantycznym podpisem: „Było piękniej niż w naszych najśmielszych marzeniach...” niemal 40 000 polubień świadczy o tym, że trudno się z tym nie zgodzić. Para młoda zdecydowała się na sesję ślubną w ukochanych Włoszech, których klimat uwieczniono na przepięknych fotografiach.

 

Sesje ślubne są niezwykłym sposobem pokazania miłości i szczęścia młodej pary. Zbiór niezapomnianych wspomnień zaklętych w pięknych fotografiach to pamiątka, do której para młoda będzie mogła wracać nie tylko podczas kolejnych rocznic, aby przypomnieć sobie ten wyjątkowy moment w swoim życiu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.