Komunikaty PR

Jak żyją Post-Milenialsi?

2021-03-04  |  12:05
Biuro prasowe

Nie da się ukryć, że od dzieciństwa korzystali z zalet konsumpcyjnego stylu życia. Nieograniczony dostęp do Internetu, smartfony, podróżowanie i cały wachlarz produktów do wyboru są dla nich zupełnie naturalne. Post-Milenialsi, bo o nich mowa, to pokolenie biegłych technologicznie młodych osób, które już wkrótce będzie rządzić rynkiem. Czego warto się od nich nauczyć?

Przedstawiciele generacji X oraz Y znacznie chętniej skłaniają się ku temu, co stare i sprawdzone, a obawa i opór przed tym, co nieznane, często wyraża się w ich braku chęci do zmian. Nowe pokolenie wyróżnia się natomiast umiejętnością odnalezienia w nieustannie zmieniającej się rzeczywistości i zdecydowanie lepiej radzi sobie z nowymi technologiami. Od zawsze towarzyszył im również nieograniczony wybór. Bez względu na to, jakiego produktu szukali, zawsze mieli możliwość przetestowania przynajmniej kilku alternatyw. Lubią eksperymentować, wciąż coś zmieniają i bardzo często stawiają własny komfort i satysfakcję na pierwszym miejscu. Mentalność przedstawicieli nowej generacji określa IWWIWWIWI, co po rozwinięciu oznacza: I want what I want when I want it. Młodzi nie przywykli do długiego oczekiwania na to, czego chcą i nie mają oporów przed tym, by otwarcie zgłaszać swoje roszczenia i uwagi. Czy coś w tym złego? Absolutnie nie! Jak jednak mówić i co oferować, by chcieli słuchać i by ich przekonać?

Pokolenie Z ma tak niebywałą siłę nabywczą, że przed pandemią stanowiło jedną czwartą wszystkich ludzi stołujących się poza domem. W samym tylko 2018 roku ludzie młodzi (urodzeni po 1997 roku) odwiedzili restauracje blisko 15 miliardów razy! Czas pandemii zmienił co prawda statystyki i liczby, ale jako „czas dystansu i izolacji” wpłynął też znacząco na kształtowanie się nowych nawyków i przyzwyczajeń. I tu z pomocą przyszedł catering dietetyczny. Alternatywa dla osób zapracowanych zaczęła zyskiwać popularność wśród młodych. Nie da się jednak ukryć, że wymagało to wprowadzenia szeregu istotnych zmian. Po pierwsze – możliwości wyboru. Młodzi ludzie nie lubią, gdy ktoś decyduje za nich. Lider na rynku – Maczfit, szybko się dostosował i rozszerzył ofertę o Wybór Menu, w którym klient może codziennie decydować, które z 25 posiłków pojawią się w kolejnych dniach na jego talerzu.

Pokolenie Z chętnie próbuje nowego jedzenia, a kiedy szuka restauracji, wybiera te, które oferują modniejsze menu, obfitujące w opcje wegańskie, wegetariańskie, bezglutenowe. Jak w takiej sytuacji rywalizować z rozbudowanym, restauracyjnym menu? Oferta Maczfit to 12 różnych programów dietetycznych. Coś dla siebie znajdują tu wegetarianie, weganie, osoby nietolerujące glutenu i laktozy, a także zwolennicy innowacyjnej diety Sirt, której dania można znaleźć w ofercie Wybór Menu.

Powszechna digitalizacja jest w dużej mierze ułatwieniem naszego życia, a Internet okazuje się wspaniałym narzędziem do komunikacji. W odpowiedzi na potrzeby użytkowników Maczfit uruchomił własną, innowacyjną aplikację, która przypomina o konieczności spożycia kolejnego posiłku. Śledzi też postępy w odchudzaniu, a za pomocą kilku kliknięć użytkownicy mogą zmienić kaloryczność diety, harmonogram czy adres dostawy, a także wybierać posiłki, oceniać dania, polecać Maczfit znajomym i korzystać z programu lojalnościowego. Funkcjonalność Moje Postępy pomaga z kolei śledzić wagę, kontrolować liczbę zjedzonych posiłków i ilość spożywanych napojów. Czy to już przekonujące?

Nowe pokolenia to pokolenia wielkich idei i znaczących zmian. Z odwagą, ze smartfonem w ręku i z nadzieją na lepsze jutro. Niewątpliwie marki powinny im się coraz uważniej przyglądać, rewolucjonizując swoje oferty. Młodzi stanowią ważną grupę konsumentów, a co ciekawe – potrafią słuchać, jak nikt inny!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta Biuro prasowe
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania
Styl życia Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
2025-02-18 | 12:50

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów

Współczesne eventy to nie tylko okazja do spotkań, ale także istotny element strategii marketingowych i komunikacyjnych. Profesjonalna firma eventowa odgrywa kluczową rolę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Gwiazdy

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Infrastruktura

Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.