Komunikaty PR

Jak żyją Post-Milenialsi?

2021-03-04  |  12:05
Biuro prasowe

Nie da się ukryć, że od dzieciństwa korzystali z zalet konsumpcyjnego stylu życia. Nieograniczony dostęp do Internetu, smartfony, podróżowanie i cały wachlarz produktów do wyboru są dla nich zupełnie naturalne. Post-Milenialsi, bo o nich mowa, to pokolenie biegłych technologicznie młodych osób, które już wkrótce będzie rządzić rynkiem. Czego warto się od nich nauczyć?

Przedstawiciele generacji X oraz Y znacznie chętniej skłaniają się ku temu, co stare i sprawdzone, a obawa i opór przed tym, co nieznane, często wyraża się w ich braku chęci do zmian. Nowe pokolenie wyróżnia się natomiast umiejętnością odnalezienia w nieustannie zmieniającej się rzeczywistości i zdecydowanie lepiej radzi sobie z nowymi technologiami. Od zawsze towarzyszył im również nieograniczony wybór. Bez względu na to, jakiego produktu szukali, zawsze mieli możliwość przetestowania przynajmniej kilku alternatyw. Lubią eksperymentować, wciąż coś zmieniają i bardzo często stawiają własny komfort i satysfakcję na pierwszym miejscu. Mentalność przedstawicieli nowej generacji określa IWWIWWIWI, co po rozwinięciu oznacza: I want what I want when I want it. Młodzi nie przywykli do długiego oczekiwania na to, czego chcą i nie mają oporów przed tym, by otwarcie zgłaszać swoje roszczenia i uwagi. Czy coś w tym złego? Absolutnie nie! Jak jednak mówić i co oferować, by chcieli słuchać i by ich przekonać?

Pokolenie Z ma tak niebywałą siłę nabywczą, że przed pandemią stanowiło jedną czwartą wszystkich ludzi stołujących się poza domem. W samym tylko 2018 roku ludzie młodzi (urodzeni po 1997 roku) odwiedzili restauracje blisko 15 miliardów razy! Czas pandemii zmienił co prawda statystyki i liczby, ale jako „czas dystansu i izolacji” wpłynął też znacząco na kształtowanie się nowych nawyków i przyzwyczajeń. I tu z pomocą przyszedł catering dietetyczny. Alternatywa dla osób zapracowanych zaczęła zyskiwać popularność wśród młodych. Nie da się jednak ukryć, że wymagało to wprowadzenia szeregu istotnych zmian. Po pierwsze – możliwości wyboru. Młodzi ludzie nie lubią, gdy ktoś decyduje za nich. Lider na rynku – Maczfit, szybko się dostosował i rozszerzył ofertę o Wybór Menu, w którym klient może codziennie decydować, które z 25 posiłków pojawią się w kolejnych dniach na jego talerzu.

Pokolenie Z chętnie próbuje nowego jedzenia, a kiedy szuka restauracji, wybiera te, które oferują modniejsze menu, obfitujące w opcje wegańskie, wegetariańskie, bezglutenowe. Jak w takiej sytuacji rywalizować z rozbudowanym, restauracyjnym menu? Oferta Maczfit to 12 różnych programów dietetycznych. Coś dla siebie znajdują tu wegetarianie, weganie, osoby nietolerujące glutenu i laktozy, a także zwolennicy innowacyjnej diety Sirt, której dania można znaleźć w ofercie Wybór Menu.

Powszechna digitalizacja jest w dużej mierze ułatwieniem naszego życia, a Internet okazuje się wspaniałym narzędziem do komunikacji. W odpowiedzi na potrzeby użytkowników Maczfit uruchomił własną, innowacyjną aplikację, która przypomina o konieczności spożycia kolejnego posiłku. Śledzi też postępy w odchudzaniu, a za pomocą kilku kliknięć użytkownicy mogą zmienić kaloryczność diety, harmonogram czy adres dostawy, a także wybierać posiłki, oceniać dania, polecać Maczfit znajomym i korzystać z programu lojalnościowego. Funkcjonalność Moje Postępy pomaga z kolei śledzić wagę, kontrolować liczbę zjedzonych posiłków i ilość spożywanych napojów. Czy to już przekonujące?

Nowe pokolenia to pokolenia wielkich idei i znaczących zmian. Z odwagą, ze smartfonem w ręku i z nadzieją na lepsze jutro. Niewątpliwie marki powinny im się coraz uważniej przyglądać, rewolucjonizując swoje oferty. Młodzi stanowią ważną grupę konsumentów, a co ciekawe – potrafią słuchać, jak nikt inny!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta Biuro prasowe
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania
Styl życia Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
2025-02-18 | 12:50

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów

Współczesne eventy to nie tylko okazja do spotkań, ale także istotny element strategii marketingowych i komunikacyjnych. Profesjonalna firma eventowa odgrywa kluczową rolę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.