Komunikaty PR

Jakie są Twoje trzy słowa? – pyta Avon w nowej kampanii „Normalne, że ich dotyka

2022-09-30  |  15:30

W ramach obchodów tegorocznego „różowego października” Avon kieruje uwagę na niezwykle istotną kwestię kształtowania i promowania wśród kobiet nawyku regularnego potwierdzania zdrowia piersi. Mając na celu zwiększanie świadomości znaczenia wczesnego wykrywania niepokojących objawów, marka w kampanii #NormalneZeIchDotykam, zachęca do poznawania swoich piersi takimi, jakie są na co dzień.

Avon zaprasza kobiety z całego świata do dzielenia się w social mediach trzema słowami opisującymi wygląd ich piersi. Przekaz kampanii jest jasny – gdy wiesz, jakie są normalnie twoje piersi, łatwiej będzie ci zauważyć ewentualne zmiany, a wczesne ich wykrycie i kontakt z lekarzem to najlepsze działania profilaktyczne.

Chcemy przełamać barierę przed rozmowami na temat zdrowia piersi, pomóc ludziom poznać objawy raka piersi i informować, jakie działania należy podejmować w przypadku ich wystąpienia. Dlatego zachęcamy kobiety, a także mężczyzn, do podzielenia się trzema słowami opisującymi ich piersi na Facebooku, Instagramie, Twitterze i TikToku, aby zwiększyć świadomość i przypomnieć, jak ważne jest samobadanie” – mówi Angela Cretu, CEO Avon.

W tym roku przypada jubileusz 30-lecia działalności Avon na rzecz budowania i rozwijania świadomości raka piersi we współpracy z organizacjami pozarządowymi działającymi na całym świecie. W tym czasie marka przekazała 947 mln USD na wspieranie profilaktyki, umożliwiając wykonanie 16 milionów badań pozwalających na potwierdzenie zdrowia piersi u kobiet na całym świecie[1]. Tylko w 2021 roku 406 tysięcy. kobiet otrzymało wsparcie dzięki dotacjom na rzecz fundacji i organizacji zajmujących się problematyką raka piersi.

W Polsce od 1998 roku marka prowadzi kampanię Avon Kontra Rak Piersi, która jest jedną z największych inicjatyw poświęconych profilaktyce tej choroby w kraju. W ramach kampanii firma co roku organizuje akcję „Gabinety z Różową Wstążką”, której celem jest ułatwianie kobietom dostępu do badań USG oraz promocja zdrowego, pozytywnego nawyku regularnego badania i dbania o piersi. Do tej pory Avon dofinansował 58 tysięcy. badań, a tylko od 2020 roku przekazał na ten cel blisko 500 tysięcy. zł[2].

Jak dołączyć do akcji #NormalneZeIChDotykam?

Kampania #NormalneZeIChDotykam startuje 1 października, otwierając Miesiąc Świadomości Raka Piersi. Do udziału w globalnej aktywacji Avon zaprasza wszystkie osoby posiadające konto na Twitterze, Facebooku, Instagramie i TikToku.

Aby dołączyć do akcji, wystarczy podzielić się w Social Mediach trzema słowami, które najlepiej opisują własne piersi i dodać hasztagi: #NormalneZeIchDotykam, #AvonPolska oraz #NormalForMe.

Każdy post może pomóc zapoczątkować zmianę społeczną i stać się ogromną inspiracją dla innych kobiet do przełamania wstydu przed dotykaniem własnych piersi i impulsem do zatroszczenia się o ich zdrowie.

Wesprzeć kobiety w ich trosce o zdrowie można odwiedzając stronę Avon i kupując cegiełkę –produkty z Różową Wstążką, z których całkowity zysk przekazywany jest na realizowanie kampanii Avon Kontra Rak Piersi. Dzięki zebranym funduszom, Avon przekazuje rocznie. około. 500 tysięcy. zł na dofinansowanie badań USG piersi w „Gabinetach z Różową Wstążką” w całej Polsce. W tym roku odbędzie się już 15. edycja akcji. Zapisy ruszą 15 października, a lista gabinetów biorących udział w akcji będzie dostępna z początkiem miesiąca na stronie www.avonkontrarakpiersi.pl.

 


[1] Raport Avon “Responsible Business Report”

[2] Raport CSR Avon 2021.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Problemy społeczne

Stres w życiu zawodowym może działać destrukcyjnie. O profilaktykę muszą zadbać zarówno pracownicy, jak i pracodawcy

Co czwarty Polak doświadcza w pracy wysokiego lub bardzo wysokiego stresu, a trzech na czterech pracowników znajduje się w stresowej sytuacji zawodowej przynajmniej raz w tygodniu – wynika z badań Instytutu Psychologii Stresu. Najwyższy poziom częstego stresu dotyczy kobiet i pracowników powyżej 55. roku życia. To grupy najbardziej narażone na poczucie przeciążenia obowiązkami zawodowymi, co odbija się na ich zdrowiu fizycznym i psychicznym, a w kontekście społecznym niesie ze sobą poważne skutki ekonomiczne. W Unii Europejskiej stres zabija rocznie nawet 10 tys. osób.

Gwiazdy

Maciej Dowbor: Ostatnio kupiłem zdalnie sterowane motorówki dla córki. Ten wspólnie spędzony czas pozwala oderwać dzieci od smartfonów

Zdaniem prezentera nawet niepozorny gadżet może pomóc w budowaniu relacji ze swoimi pociechami i tworzeniu pięknych wspomnień. On sam przekonał się o tym, kiedy jego siedmioletnia córka chętnie zaczęła się bawić małymi, zdalnie sterowanymi motorówkami. Teraz kolekcja systematycznie się powiększa, a w zabawie bierze udział cała rodzina.