Jakie są Twoje trzy słowa? – pyta Avon w nowej kampanii „Normalne, że ich dotyka
W ramach obchodów tegorocznego „różowego października” Avon kieruje uwagę na niezwykle istotną kwestię kształtowania i promowania wśród kobiet nawyku regularnego potwierdzania zdrowia piersi. Mając na celu zwiększanie świadomości znaczenia wczesnego wykrywania niepokojących objawów, marka w kampanii #NormalneZeIchDotykam, zachęca do poznawania swoich piersi takimi, jakie są na co dzień.
Avon zaprasza kobiety z całego świata do dzielenia się w social mediach trzema słowami opisującymi wygląd ich piersi. Przekaz kampanii jest jasny – gdy wiesz, jakie są normalnie twoje piersi, łatwiej będzie ci zauważyć ewentualne zmiany, a wczesne ich wykrycie i kontakt z lekarzem to najlepsze działania profilaktyczne.
„Chcemy przełamać barierę przed rozmowami na temat zdrowia piersi, pomóc ludziom poznać objawy raka piersi i informować, jakie działania należy podejmować w przypadku ich wystąpienia. Dlatego zachęcamy kobiety, a także mężczyzn, do podzielenia się trzema słowami opisującymi ich piersi na Facebooku, Instagramie, Twitterze i TikToku, aby zwiększyć świadomość i przypomnieć, jak ważne jest samobadanie” – mówi Angela Cretu, CEO Avon.
W tym roku przypada jubileusz 30-lecia działalności Avon na rzecz budowania i rozwijania świadomości raka piersi we współpracy z organizacjami pozarządowymi działającymi na całym świecie. W tym czasie marka przekazała 947 mln USD na wspieranie profilaktyki, umożliwiając wykonanie 16 milionów badań pozwalających na potwierdzenie zdrowia piersi u kobiet na całym świecie[1]. Tylko w 2021 roku 406 tysięcy. kobiet otrzymało wsparcie dzięki dotacjom na rzecz fundacji i organizacji zajmujących się problematyką raka piersi.
W Polsce od 1998 roku marka prowadzi kampanię Avon Kontra Rak Piersi, która jest jedną z największych inicjatyw poświęconych profilaktyce tej choroby w kraju. W ramach kampanii firma co roku organizuje akcję „Gabinety z Różową Wstążką”, której celem jest ułatwianie kobietom dostępu do badań USG oraz promocja zdrowego, pozytywnego nawyku regularnego badania i dbania o piersi. Do tej pory Avon dofinansował 58 tysięcy. badań, a tylko od 2020 roku przekazał na ten cel blisko 500 tysięcy. zł[2].
Jak dołączyć do akcji #NormalneZeIChDotykam?
Kampania #NormalneZeIChDotykam startuje 1 października, otwierając Miesiąc Świadomości Raka Piersi. Do udziału w globalnej aktywacji Avon zaprasza wszystkie osoby posiadające konto na Twitterze, Facebooku, Instagramie i TikToku.
Aby dołączyć do akcji, wystarczy podzielić się w Social Mediach trzema słowami, które najlepiej opisują własne piersi i dodać hasztagi: #NormalneZeIchDotykam, #AvonPolska oraz #NormalForMe.
Każdy post może pomóc zapoczątkować zmianę społeczną i stać się ogromną inspiracją dla innych kobiet do przełamania wstydu przed dotykaniem własnych piersi i impulsem do zatroszczenia się o ich zdrowie.
Wesprzeć kobiety w ich trosce o zdrowie można odwiedzając stronę Avon i kupując cegiełkę –produkty z Różową Wstążką, z których całkowity zysk przekazywany jest na realizowanie kampanii Avon Kontra Rak Piersi. Dzięki zebranym funduszom, Avon przekazuje rocznie. około. 500 tysięcy. zł na dofinansowanie badań USG piersi w „Gabinetach z Różową Wstążką” w całej Polsce. W tym roku odbędzie się już 15. edycja akcji. Zapisy ruszą 15 października, a lista gabinetów biorących udział w akcji będzie dostępna z początkiem miesiąca na stronie www.avonkontrarakpiersi.pl.
[1] Raport Avon “Responsible Business Report”
[2] Raport CSR Avon 2021.

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Cezary Pazura: Siatkówka to nasz sport narodowy, bo naprawdę nam wychodzi. Podczas studiów byłem mistrzem w tej dyscyplinie
Aktor przyznaje, że jest wielkim pasjonatem siatkówki, stara się oglądać wszystkie rozgrywki reprezentacji i czuje ogromną satysfakcję oraz dumę, kiedy nasi zawodnicy wygrywają kolejne mecze. Podczas studiów Cezary Pazura sam zdobył tytuł najlepiej rozgrywającego turnieju, dobrze więc wie, jakich emocji dostarcza sport i rywalizacja. Z całych sił zachęca więc swoje dzieci do aktywności fizycznej, by znalazły ulubioną dyscyplinę i trenowały.
Problemy społeczne
W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm

Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.
Muzyka
Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.