JAMESON KRĘCI Z BARBERAMI
MSL GROUP
Wołoska 9
02-583 Warszawa
aleksandra.siewiera|mslgroup.com| |aleksandra.siewiera|mslgroup.com
+48 537 366 252
a
Minimaliści czy ci, co mają wielkie plany? Wygadani czy przystojni? Czuli czy silni? Z ostrym cięciem czy nad wyraz precyzyjni? Barberzy, którzy w ciągu ostatnich lat stali się jednym z symboli miejskiej kultury, przyciągają amatorów fachowych cięć o bardzo zróżnicowanych gustach. Każdy z nich ma swój niepowtarzalny styl, ale wszystkich łączy jedna whiskey – Jameson. Ten kultowy irlandzki trunek, silnie związany ze środowiskiem barberów, rozkręca swoje działania i zaprasza po więcej – zarówno tych tnących, jak i tych ciętych!
Jedną z głównych wartości marki Jameson, głęboko wpisanej w jej DNA, jest celebrowanie wspólnie spędzanego czasu i budowanie więzi międzyludzkich. Mimo że każdy z nas jest inny, naturalnie poszukujemy towarzystwa i tworzymy społeczności. Wspólne cechy, zainteresowania i preferencje są spoiwem, na których bazują przyjaźnie i znajomości – co podkreśla whiskey Jameson. We wrześniu ruszyła nowa kampania marki, „Tyle różnic, jedna whiskey”, którą Jameson chce pokazać, że mimo wszelkich różnic, zawsze jest coś, co nas łączy.
Jednym ze środowisk szczególnie bliskich marce są barberzy – mistrzowie fryzjerskiego fachu, z którymi Jameson „kumpluje” się od lat. W naturalny sposób łączą i zrzeszają różne grupy społeczne, a z ich rzemiosła korzystają zarówno mężczyźni „pod krawatem”, jak i ci, którzy trzymają się daleko od świata korporacji: artyści, tatuażyści czy twórcy graffiti. Dlatego właśnie barberów nie mogło zabraknąć w kampanii marki Jameson „Tyle różnic, jedna whiskey” – obok Piotra „Kędziora” Kędzierskiego (ambasadora marki Jameson od ponad 3 lat) to oni grają główną rolę w pierwszej odsłonie projektu.
Każdy z nas jest inny, ale nie na tym powinniśmy się skupiać. Szukajmy tego, co nas łączy, a jednocześnie szanujmy to, co nas różni, bo dzięki temu nasze relacje są wyjątkowe. Jameson to marka, która buduje mosty i od zawsze mówi o tym, że więzi między ludźmi i wspólne spędzanie czasu, to jedna z największych wartości, jakie mamy w życiu. Cieszę się, że tym razem mogę połączyć siły z barberami. Od lat w barbershopach spotykam zarówno dobrych znajomych, jak i przypadkowe osoby, które mam szansę poznać lepiej, dzięki energii, która tam krąży i sprzyja rozmowom oraz otwartości. Taki pozytywny vibe łączy ludzi – podobnie jak Jameson.
– mówi Piotr Kędzierski, ambasador marki Jameson
Kędzior wraz z barberami tworzą wyjątkową mieszankę, będącą idealnym odzwierciedleniem społeczności Jamesona – pełnej indywidualistów, wytrwale podążających za własnymi ideałami, jednak splecionej zbliżonymi wartościami i jedną whiskey.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Anna Czartoryska-Niemczycka: Mój tata czytał mi książki. Teraz nagrania z jego głosem są najpiękniejszą pamiątką po nim
Wspólne czytanie wzmacnia więzi rodzinne, rozwija u dzieci wyobraźnię, poszerza zasób słownictwa, kształtuje gust literacki i zachęca do kreatywnego spędzania czasu wolnego – uważa Anna Czartoryska-Niemczycka. Aktorka czerpie z tradycji, którą w jej domu rodzinnym szczególnie pielęgnował jej tata. Teraz ona również promuje czytelnictwo i zachęca do tego, by sięganie po lektury stało się codziennym rytuałem.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Muzyka
Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.