JAMESON KRĘCI Z BARBERAMI
MSL GROUP
Wołoska 9
02-583 Warszawa
aleksandra.siewiera|mslgroup.com| |aleksandra.siewiera|mslgroup.com
+48 537 366 252
a
Minimaliści czy ci, co mają wielkie plany? Wygadani czy przystojni? Czuli czy silni? Z ostrym cięciem czy nad wyraz precyzyjni? Barberzy, którzy w ciągu ostatnich lat stali się jednym z symboli miejskiej kultury, przyciągają amatorów fachowych cięć o bardzo zróżnicowanych gustach. Każdy z nich ma swój niepowtarzalny styl, ale wszystkich łączy jedna whiskey – Jameson. Ten kultowy irlandzki trunek, silnie związany ze środowiskiem barberów, rozkręca swoje działania i zaprasza po więcej – zarówno tych tnących, jak i tych ciętych!
Jedną z głównych wartości marki Jameson, głęboko wpisanej w jej DNA, jest celebrowanie wspólnie spędzanego czasu i budowanie więzi międzyludzkich. Mimo że każdy z nas jest inny, naturalnie poszukujemy towarzystwa i tworzymy społeczności. Wspólne cechy, zainteresowania i preferencje są spoiwem, na których bazują przyjaźnie i znajomości – co podkreśla whiskey Jameson. We wrześniu ruszyła nowa kampania marki, „Tyle różnic, jedna whiskey”, którą Jameson chce pokazać, że mimo wszelkich różnic, zawsze jest coś, co nas łączy.
Jednym ze środowisk szczególnie bliskich marce są barberzy – mistrzowie fryzjerskiego fachu, z którymi Jameson „kumpluje” się od lat. W naturalny sposób łączą i zrzeszają różne grupy społeczne, a z ich rzemiosła korzystają zarówno mężczyźni „pod krawatem”, jak i ci, którzy trzymają się daleko od świata korporacji: artyści, tatuażyści czy twórcy graffiti. Dlatego właśnie barberów nie mogło zabraknąć w kampanii marki Jameson „Tyle różnic, jedna whiskey” – obok Piotra „Kędziora” Kędzierskiego (ambasadora marki Jameson od ponad 3 lat) to oni grają główną rolę w pierwszej odsłonie projektu.
Każdy z nas jest inny, ale nie na tym powinniśmy się skupiać. Szukajmy tego, co nas łączy, a jednocześnie szanujmy to, co nas różni, bo dzięki temu nasze relacje są wyjątkowe. Jameson to marka, która buduje mosty i od zawsze mówi o tym, że więzi między ludźmi i wspólne spędzanie czasu, to jedna z największych wartości, jakie mamy w życiu. Cieszę się, że tym razem mogę połączyć siły z barberami. Od lat w barbershopach spotykam zarówno dobrych znajomych, jak i przypadkowe osoby, które mam szansę poznać lepiej, dzięki energii, która tam krąży i sprzyja rozmowom oraz otwartości. Taki pozytywny vibe łączy ludzi – podobnie jak Jameson.
– mówi Piotr Kędzierski, ambasador marki Jameson
Kędzior wraz z barberami tworzą wyjątkową mieszankę, będącą idealnym odzwierciedleniem społeczności Jamesona – pełnej indywidualistów, wytrwale podążających za własnymi ideałami, jednak splecionej zbliżonymi wartościami i jedną whiskey.

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Przez 10 lat odchudzałam się bezskutecznie. Potrafiłam codziennie biegać 15 km albo w ogóle nie jeść
Influencerka od lat mierzy się z insulinoopornością. Zanim jednak trafiła na odpowiednich specjalistów i podjęła właściwe leczenie, jej waga wciąż stała w miejscu – mimo stosowania restrykcyjnych diet i morderczych treningów. Dopiero trafna diagnoza i wdrożenie odpowiedniej diety pozwoliła Sylwii Bombie zrzucić 30 kg.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Transport
Wypadki pod wpływem alkoholu częściej powodują młodzi kierowcy. Sytuację poprawiają kontrole prędkości oraz stanu trzeźwości kierujących

Najczęściej do picia i wsiadania za kierownicę przyznają się osoby, które nie ukończyły jeszcze 20. roku życia – informuje Centrum Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, opierając się na dostępnych statystykach i badaniach opinii społecznej. Między innymi z tego powodu ważna jest prewencja oraz systematyczne kontrole stanu trzeźwości kierowców. W ub.r. w Polsce doszło do 1201 wypadków drogowych, których sprawcami były osoby pod wpływem alkoholu. Zginęły w nich 154 osoby.