JAMESON KRĘCI Z BARBERAMI
MSL GROUP
Wołoska 9
02-583 Warszawa
aleksandra.siewiera|mslgroup.com| |aleksandra.siewiera|mslgroup.com
+48 537 366 252
a
Minimaliści czy ci, co mają wielkie plany? Wygadani czy przystojni? Czuli czy silni? Z ostrym cięciem czy nad wyraz precyzyjni? Barberzy, którzy w ciągu ostatnich lat stali się jednym z symboli miejskiej kultury, przyciągają amatorów fachowych cięć o bardzo zróżnicowanych gustach. Każdy z nich ma swój niepowtarzalny styl, ale wszystkich łączy jedna whiskey – Jameson. Ten kultowy irlandzki trunek, silnie związany ze środowiskiem barberów, rozkręca swoje działania i zaprasza po więcej – zarówno tych tnących, jak i tych ciętych!
Jedną z głównych wartości marki Jameson, głęboko wpisanej w jej DNA, jest celebrowanie wspólnie spędzanego czasu i budowanie więzi międzyludzkich. Mimo że każdy z nas jest inny, naturalnie poszukujemy towarzystwa i tworzymy społeczności. Wspólne cechy, zainteresowania i preferencje są spoiwem, na których bazują przyjaźnie i znajomości – co podkreśla whiskey Jameson. We wrześniu ruszyła nowa kampania marki, „Tyle różnic, jedna whiskey”, którą Jameson chce pokazać, że mimo wszelkich różnic, zawsze jest coś, co nas łączy.
Jednym ze środowisk szczególnie bliskich marce są barberzy – mistrzowie fryzjerskiego fachu, z którymi Jameson „kumpluje” się od lat. W naturalny sposób łączą i zrzeszają różne grupy społeczne, a z ich rzemiosła korzystają zarówno mężczyźni „pod krawatem”, jak i ci, którzy trzymają się daleko od świata korporacji: artyści, tatuażyści czy twórcy graffiti. Dlatego właśnie barberów nie mogło zabraknąć w kampanii marki Jameson „Tyle różnic, jedna whiskey” – obok Piotra „Kędziora” Kędzierskiego (ambasadora marki Jameson od ponad 3 lat) to oni grają główną rolę w pierwszej odsłonie projektu.
Każdy z nas jest inny, ale nie na tym powinniśmy się skupiać. Szukajmy tego, co nas łączy, a jednocześnie szanujmy to, co nas różni, bo dzięki temu nasze relacje są wyjątkowe. Jameson to marka, która buduje mosty i od zawsze mówi o tym, że więzi między ludźmi i wspólne spędzanie czasu, to jedna z największych wartości, jakie mamy w życiu. Cieszę się, że tym razem mogę połączyć siły z barberami. Od lat w barbershopach spotykam zarówno dobrych znajomych, jak i przypadkowe osoby, które mam szansę poznać lepiej, dzięki energii, która tam krąży i sprzyja rozmowom oraz otwartości. Taki pozytywny vibe łączy ludzi – podobnie jak Jameson.
– mówi Piotr Kędzierski, ambasador marki Jameson
Kędzior wraz z barberami tworzą wyjątkową mieszankę, będącą idealnym odzwierciedleniem społeczności Jamesona – pełnej indywidualistów, wytrwale podążających za własnymi ideałami, jednak splecionej zbliżonymi wartościami i jedną whiskey.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie
Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Problemy społeczne
Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.
Żywienie
Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.