Komunikaty PR

Jedno z najbardziej oryginalnych Muzeów w Warszawie wraca z wyjątkową ofertą

2021-02-05  |  09:00
Biuro prasowe
Do pobrania IP_MPW ( 0.1 MB )

Mowa o Muzeum Polskiej Wódki. To oryginalne miejsce ma w swojej ofercie nie tylko zwiedzanie rozbudowanej ekspozycji, poświęconej historii Polskiej Wódki, która wpisana jest na listę Chronionych Oznaczeń Geograficznych UE. Oferta obejmuje również spotkania w formie warsztatów czy wykładów.

Otwarte blisko 3 lata temu, na terenie zabytkowego Centrum Praskiego Koneser, Muzeum Polskiej Wódki to wyjątkowe miejsce na mapie Warszawy. Na zwiedzających Muzeum gości, w pięciu galeriach czekają: sala kinowa, interaktywne ekspozycje, projekcje filmowe i unikatowe eksponaty historycznych butelek.

Zwiedzanie Muzeum to informacje teoretyczne, ale także duża porcja działań praktycznych. Warsztaty pod okiem profesjonalnego barmana czy wykład na zakończenie zwiedzania, połączony z degustacją to niewątpliwie element, który to miejsce wyróżnia.

Czego mogą spodziewać się zwiedzający, odwiedzając to miejsce?

Muzeum Polskiej Wódki wymyka się definicji standardowego muzeum, zarówno w formie jak i w treści przekazu. Nowoczesna aranżacja wnętrz połączona z interaktywną formą zwiedzania, seans w miedzianym kinie, makiety ogromnych urządzeń gorzelniczych czy autentyczna miedziana kolumna destylacyjna, to tylko niektóre z atrakcji. Wrażenie robią także zbiory kilkuset zabytkowych butelek oraz nietuzinkowy sposób ich ekspozycji.

Wart podkreślenia jest fakt, że przez cały czas zwiedzania Muzeum, grupie towarzyszy przewodnik. Wycieczki organizowane są aż w 7 językach: angielskim, niemieckim, rosyjskim, francuskim, hiszpańskim, włoskim i oczywiście polskim.

Spodziewać się należy także zaskakującego zakończenia wycieczki. Chętni, którzy chcą zgłębić tajniki odpowiedzialnego spożywania alkoholu oraz właściwego serwowania Polskiej Wódki, biorą udział w spotkaniu z profesjonalnym barmanem, którego elementem, poza bardzo ciekawą teorią, jest praktyka w formie degustacji trzech podstawowych rodzajów Polskiej Wódki. 

Elementem z pewnością wyróżniającym Muzeum Polskiej Wódki spośród innych muzeów, są spotkania w formie warsztatów. Barmani zapraszają na kameralne spotkania, podczas których uczestnicy uczą się jak prawidłowo przygotować koktajle z Polskiej Wódki oraz zgłębiają tajniki nalewek i infuzji.

W czasie pandemii, kiedy kina, teatry czy restauracje są pozamykane, tak przygotowana ekspozycja jest doskonałą alternatywą dla osób poszukujących zarówno rozrywki kulturalnej jak i towarzyskiej.

Muzeum doskonale zaadaptowano także do potrzeb wynikających z obowiązujących regulacji epidemicznych.  Ograniczono liczbę osób zwiedzających w jednej grupie z 25 do 10. Dla każdego uczestnika wycieczki wyznaczono bezpieczne miejsce, aby zachować niezbędny dystans. Wszyscy pracownicy Muzeum oraz każdy z gości zobowiązani są zakrywania nosa i ust.  Na każdej z galerii ustawiono ogólnodostępne dozowniki z płynem dezynfekującym, a po każdej grupie zwiedzających dezynfekowane są wszystkie interaktywne nośniki.

Z oferty Muzeum nie znikają także działania on-line. Muzeum można wirtualnie zwiedzać, poznać pracowników, oglądając serial Z żyta wzięte lub poznać interesujące fakty z historii Polskiej Wódki, wykupując 48-godzinny dostęp do platformy VOD  https://zwiedzaj-online.pl/

Od 2 lutego Muzeum otworzyło drzwi dla zwiedzających, wracając do pracy w niezmienionym trybie. Będzie czynne od wtorku do niedzieli w godz.12:00-20:00.

Więcej informacji na stronie www.muzeumpolskiejwodki.pl

Serdecznie zapraszamy!

 

Więcej informacji na stronie Muzeum Polskiej Wódki: https://muzeumpolskiejwodki.pl/

Polub nas na Facebooku: www.facebook.com/MuzeumPolskiejWodki

Śledź nas na Instagramie: https://www.instagram.com/polishvodkamuseum/?hl=pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.