Jesienna rewolucja smaków w Costa Coffee

W jesiennym menu królować będzie tegoroczna nowość – Apple Pie Latte – latte o smaku szarlotki, czyli lekka i przyjemna słodycz z bitą śmietaną oraz kostkami jabłka liofilizowanego i szczyptą cynamonu. W ofercie nie zabraknie duetu, który jest nieodłącznym elementem kampanii jesiennej Costa Coffee: Maplenut Latte i Maplenut Frappe, czyli kawy na ciepło i zimno, łączące słodycz syropów klonowego i orzechowego z kawą Mocha Italia, zwieńczone bitą śmietaną i chrupiącą kolorową posypką.
Przyjemniej razem jesienią
Miłośnicy kawy będą mieli w czym wybierać, bo jesienne propozycje w ofercie Costa Coffee obfitować będą zarówno w nowości, jak i znane i lubiane klasyki. Ci, którzy zakochali się w smakach Costa Coffee i Ptasie Mleczko® będą mieli okazję spróbować trzeciej odsłony napoju na bazie popularnych pianek. Ptasie Mleczko® Caramel Macchiato Frappe to klasyczna kawa frappé zblendowana z piankami Ptasie Mleczko® o smaku śmietankowym, z dodatkiem syropu karmelowego, zwieńczona bitą śmietaną i udekorowana lekką pianką w mlecznej czekoladzie.
Jesienią w Costa Coffee stawiamy na tak zwany comfort food, czyli smaki, które wprowadzają w dobry nastrój. W związku z tym, obok nowości, które nasi goście uwielbiają, zdecydowaliśmy się pozostawić te pozycje, na które czekają cały rok – mówi Agnieszka Bobrukiewicz, Commercial Marketing Director Costa Coffee. Jestem pewna, że goście pokochają Apple Pie Latte, kawę o aromacie szarlotki, która pojawi się w naszym menu po raz pierwszy. Nie zapomnieliśmy też o naszych jesiennych bestsellerach, jak Maplenut Latte, które dostępne są w naszej ofercie tylko o tej porze roku. W tym sezonie zrewolucjonizowaliśmy również ofertę foodową, wprowadzając chrupiące pieczywo na zakwasie, a także nowe smaki kanapek, wrapów i croissantów. Menu zostało skomponowane tak, aby każdy znalazł coś dla siebie. Nie zabraknie również naszych klasycznych kanapek w wersji dla wegan i fleksitarian – dodaje Bobrukiewicz.
Wśród rozgrzewających napojów dominować będą dwa rodzaje herbat: czarna premium z miodem i żurawiną oraz owocowa premium z goździkami i pomarańczą, a także znany już i lubiany cydrowy czar, który łączy w sobie słodycz jabłka z nutami korzennymi cynamonu i anyżu, doprawiony pomarańczą.
Jesień od kuchni
Jesienne menu poszerzone zostało o propozycje kanapek, które serwowane będą w nowym, chrupiącym pieczywie na zakwasie. Pojawią się dwie mięsne wersje kanapek: bagietka z pastrami wołowym z dodatkami w postaci ogórka konserwowego, szpinaku i sosu musztardowego oraz bagietka z kurczakiem, czyli bestseller Costa Coffee w nowej odsłonie – z serem żółtym, ogórkiem konserwowym, szpinakiem i sosem musztardowym.
Bagietka z mozzarellą z dodatkiem grillowanych warzyw, pomidorków cherry, szpinaku i czerwonego pesto to bezmięsna propozycja, jaka zagości w jesiennym menu. Dla roślinożerców zaś w kawiarniach pojawi się bagietka z roślinną WOWowiną. To propozycja inspirowana kultową kanapką philly cheesesteak z roślinną WOWowiną, smażonymi pieczarkami z cebulą i mixem papryk. Charakteru dodaje jej sos pomidorowy z dodatkiem chipotle. Idealną pozycją dla wegetarian będzie również znana i uwielbiana przez gości Costa Coffee bagietka z serem camembert serwowana z pastą migdałową, żurawiną, miodem i szpinakiem.
Do jesiennego menu dołączyły również dwie wersje wrapów: wrap z kurczakiem z miksem kaszy z warzywami, grillowanymi warzywami i szpinakiem. Całość idealnie dopełnia pasta paprykowa i majonez oraz wrap z WOWowiną, który podbije wszystkie serca, zarówno wegan, fleksitarian, jak i gości wybierających potrawy z mięsem. W jego skład wchodzi roślinna WOWowina, miks kaszy z warzywami, miks papryk, szpinak oraz wegański majonez. Croissant z serem kozim i sosem figowym z dodatkiem szpinaku to nowa, lekka propozycja dla miłośników słodko-słonych połączeń.
Fani deserów będą mogli wybrać między sernikiem korzennym z gruszką na kruchym spodzie, wykończonym kruszonką z dominującymi nutami przypraw korzennych i toffi, a klasykiem w postaci tarty ze śliwkami na kruchym spodzie.
Od 6 września członkowie Costa Coffee Club będą mogli skorzystać również z wielu atrakcyjnych promocji, dostępnych w aplikacji, które obejmują zarówno kawy, jak i ofertę foodową Costa Coffee.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.