Jesienna rewolucja smaków w Costa Coffee

W jesiennym menu królować będzie tegoroczna nowość – Apple Pie Latte – latte o smaku szarlotki, czyli lekka i przyjemna słodycz z bitą śmietaną oraz kostkami jabłka liofilizowanego i szczyptą cynamonu. W ofercie nie zabraknie duetu, który jest nieodłącznym elementem kampanii jesiennej Costa Coffee: Maplenut Latte i Maplenut Frappe, czyli kawy na ciepło i zimno, łączące słodycz syropów klonowego i orzechowego z kawą Mocha Italia, zwieńczone bitą śmietaną i chrupiącą kolorową posypką.
Przyjemniej razem jesienią
Miłośnicy kawy będą mieli w czym wybierać, bo jesienne propozycje w ofercie Costa Coffee obfitować będą zarówno w nowości, jak i znane i lubiane klasyki. Ci, którzy zakochali się w smakach Costa Coffee i Ptasie Mleczko® będą mieli okazję spróbować trzeciej odsłony napoju na bazie popularnych pianek. Ptasie Mleczko® Caramel Macchiato Frappe to klasyczna kawa frappé zblendowana z piankami Ptasie Mleczko® o smaku śmietankowym, z dodatkiem syropu karmelowego, zwieńczona bitą śmietaną i udekorowana lekką pianką w mlecznej czekoladzie.
Jesienią w Costa Coffee stawiamy na tak zwany comfort food, czyli smaki, które wprowadzają w dobry nastrój. W związku z tym, obok nowości, które nasi goście uwielbiają, zdecydowaliśmy się pozostawić te pozycje, na które czekają cały rok – mówi Agnieszka Bobrukiewicz, Commercial Marketing Director Costa Coffee. Jestem pewna, że goście pokochają Apple Pie Latte, kawę o aromacie szarlotki, która pojawi się w naszym menu po raz pierwszy. Nie zapomnieliśmy też o naszych jesiennych bestsellerach, jak Maplenut Latte, które dostępne są w naszej ofercie tylko o tej porze roku. W tym sezonie zrewolucjonizowaliśmy również ofertę foodową, wprowadzając chrupiące pieczywo na zakwasie, a także nowe smaki kanapek, wrapów i croissantów. Menu zostało skomponowane tak, aby każdy znalazł coś dla siebie. Nie zabraknie również naszych klasycznych kanapek w wersji dla wegan i fleksitarian – dodaje Bobrukiewicz.
Wśród rozgrzewających napojów dominować będą dwa rodzaje herbat: czarna premium z miodem i żurawiną oraz owocowa premium z goździkami i pomarańczą, a także znany już i lubiany cydrowy czar, który łączy w sobie słodycz jabłka z nutami korzennymi cynamonu i anyżu, doprawiony pomarańczą.
Jesień od kuchni
Jesienne menu poszerzone zostało o propozycje kanapek, które serwowane będą w nowym, chrupiącym pieczywie na zakwasie. Pojawią się dwie mięsne wersje kanapek: bagietka z pastrami wołowym z dodatkami w postaci ogórka konserwowego, szpinaku i sosu musztardowego oraz bagietka z kurczakiem, czyli bestseller Costa Coffee w nowej odsłonie – z serem żółtym, ogórkiem konserwowym, szpinakiem i sosem musztardowym.
Bagietka z mozzarellą z dodatkiem grillowanych warzyw, pomidorków cherry, szpinaku i czerwonego pesto to bezmięsna propozycja, jaka zagości w jesiennym menu. Dla roślinożerców zaś w kawiarniach pojawi się bagietka z roślinną WOWowiną. To propozycja inspirowana kultową kanapką philly cheesesteak z roślinną WOWowiną, smażonymi pieczarkami z cebulą i mixem papryk. Charakteru dodaje jej sos pomidorowy z dodatkiem chipotle. Idealną pozycją dla wegetarian będzie również znana i uwielbiana przez gości Costa Coffee bagietka z serem camembert serwowana z pastą migdałową, żurawiną, miodem i szpinakiem.
Do jesiennego menu dołączyły również dwie wersje wrapów: wrap z kurczakiem z miksem kaszy z warzywami, grillowanymi warzywami i szpinakiem. Całość idealnie dopełnia pasta paprykowa i majonez oraz wrap z WOWowiną, który podbije wszystkie serca, zarówno wegan, fleksitarian, jak i gości wybierających potrawy z mięsem. W jego skład wchodzi roślinna WOWowina, miks kaszy z warzywami, miks papryk, szpinak oraz wegański majonez. Croissant z serem kozim i sosem figowym z dodatkiem szpinaku to nowa, lekka propozycja dla miłośników słodko-słonych połączeń.
Fani deserów będą mogli wybrać między sernikiem korzennym z gruszką na kruchym spodzie, wykończonym kruszonką z dominującymi nutami przypraw korzennych i toffi, a klasykiem w postaci tarty ze śliwkami na kruchym spodzie.
Od 6 września członkowie Costa Coffee Club będą mogli skorzystać również z wielu atrakcyjnych promocji, dostępnych w aplikacji, które obejmują zarówno kawy, jak i ofertę foodową Costa Coffee.

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Dawid Kwiatkowski: W programie „MBtM” były wyznania miłości w moim kierunku. To było miłe, ale za uczestnikiem musi iść też dobra muzyka
Wokalista przyznaje, że już nie mógł się doczekać emisji pierwszego odcinka odświeżonej wersji talent show „Must Be the Music”. Po obejrzeniu programu nowy juror nie kryje swojej ekscytacji. Jego zdaniem jurorzy spisali się na medal, a uczestnicy zaprezentowali bardzo wysoki poziom. Dawid Kwiatkowski podkreśla, że oceniając, starał się być obiektywny i choć czasami ktoś skradł jego serce swoją osobowością, to niestety nie było to zielonym światłem do kolejnego etapu.
Nowe technologie
Nowe prawo ograniczy dostęp dzieci do niebezpiecznych treści w sieci. Obecnie większość nastolatków ma dostęp do pornografii czy hazardu

Ponad 40 proc. młodzieży twierdzi, że w sieci nie można odróżnić informacji prawdziwych od fałszywych, co czwarty nastolatek ogląda tzw. patostreamy, rośnie też odsetek osób nastoletnich, które decydują się na spotkanie z osobą dorosłą poznaną online. Powyższe dane z raportu Państwowego Instytutu Badawczego NASK i Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę pokazują pilną potrzebę podniesienia tematu bezpieczeństwa dzieci i młodzieży sieci. Dlatego powstał projekt ustawy o ochronie małoletnich przed dostępem do treści szkodliwych w internecie.
Żywienie
Sylwia Bomba: Przez 10 lat odchudzałam się bezskutecznie. Potrafiłam codziennie biegać 15 km albo w ogóle nie jeść

Influencerka od lat mierzy się z insulinoopornością. Zanim jednak trafiła na odpowiednich specjalistów i podjęła właściwe leczenie, jej waga wciąż stała w miejscu – mimo stosowania restrykcyjnych diet i morderczych treningów. Dopiero trafna diagnoza i wdrożenie odpowiedniej diety pozwoliła Sylwii Bombie zrzucić 30 kg.