Komunikaty PR

Jesienna rozgrzewka z nową ofertą Lidl Polska - w niej akcesoria do ćwiczeń

2022-09-22  |  06:00

Za oknem zapanowały jesienne chłody, warto więc zadbać o formę w zaciszu własnego domu. Potrzebny sprzęt można znaleźć w Lidl Polska. W sklepach stacjonarnych sieci już od poniedziałku 19 września dostępne będą wysokiej jakości hantle i kettlebelle w niskiej cenie. Przy zakupie 2 sztuk na produkty obowiązuje rabat -20%.

Regularne chodzenie na siłownię, gdy na zewnątrz pada i jest zimno, to wyzwanie. Dobrym  pomysłem jest zakup podstawowego sprzętu do ćwiczeń do domu – wówczas będzie on zawsze pod ręką. Osoby pragnące zadbać o formę mogą zainteresować sześciokątne hantle dostępne od poniedziałku 19 września w sklepach Lidl. Są one wyposażone w żebrowany, stalowy uchwyt i żeliwny rdzeń, pokryty gumową powłoką, która – w razie upuszczenia hantli – chroni podłogę przed uszkodzeniem. Produkt doskonale nadaje się do budowania mięśni i treningu wytrzymałościowego. Wagę hantli należy dostosować do intensywności treningu. Dostępne są one w wersjach: 2,5 kg (44,99 zł/ 1 szt.), 5 kg (79,90 zł/ 1 szt.) lub 10 kg (159 zł/ 1 szt.) Alternatywą dla hantli są uniwersalne kettlebelle marki Crivit. Ich spłaszczony spód zapewnia optymalną stabilność, a materiał wykonania – masywne żeliwo, pokryte powłoką z PCV – gwarantuje wytrzymałość i lata wspólnych treningów. Hettlebelle są dostępne stacjonarnie w 3 wariantach: 6  kg (99 zł/ 1 szt.), 8 kg (139 zł/ 1 szt.) i 10 kg (159 zł/ 1 szt.).

Ponadto, od poniedziałku 19 września do soboty 24 września w sklepach Lidl obowiązuje specjalna promocja – przy zakupie co najmniej dwóch przyrządów (hantli lub kettlebelli), na każdą sztukę klient otrzyma rabat w wysokości 20%!

Więcej akcesoriów dostępnych jest w zakładce „Zadbaj o dobrą formę” w sklepie internetowym Lidl Polska: https://www.lidl.pl/c/zadbaj-o-dobra-forme/. W ofercie m.in. maty fitness w 3 kolorach, obciążniki, gumy oporowe oraz akcesoria do jogi i pilatesu.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion Biuro prasowe
2025-07-21 | 09:00

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec „Nakręć mile, nie promile” ma zachęcić użytkowników jednośladów do odpowiedzialności za
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Problemy społeczne

W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm

Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.